snoepje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 lenie vind het vreselijk dat jou zoons jou zo behandelen hoe komt dat nou dat ze dat durven sorry maar die van mijn durven dat echt niet hoor en zijn heus geen lieverdjes maar zulke dingen pik ik echt niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Jaap er rustte een zegen op je werk vandaag en straks weer, op je rusten:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 En nu niet meteen naar de supermarkt rennen om wijn en bier te halen he. Water is nog altijd het goedkoopst. Beet citroen erin. Lekker. Ik ga ook. Nu douchen anders ben ik nog te laat voor het eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Even laten zien hoor, de foto's komen binnen. Dit is de echte foto dus niet donkerder gemaakt ofzo. Ik had geen idee dat het er zo spannend uitzag met de belichting. Bravo voor de fotograaf !! Straks haal ik de link weer weg x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Woman! Prachtig!! Ik heb ook je film gezien. Met open mond naar je gekeken! Geweldig! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Mooi hoor Woman! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ik wil op iedereen reageren, maar het is niet te doen. Het waren erg drukke dagen! Sha! Nu ben ik zo moe! Ik sluit af. Ik heb wel een probleem, ik kan niet meer op facebook! Alles werkt en ik kan op elke pagina, maar niet op FB. Nou ik ga er morgen nog eens naar kijken. Voor straks slaap lekker allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 slaap lekker Madelief, ik duik ook onder de dekens, filmpje kijken, brr het is koud hier Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Tina Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Hee Rapilos, Je bent weer weg, maar hoe gaat het met je? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Hee Will, Ik zie dat St. Basma een mooie witte dame is! Leuk dat plaatje. Liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ja Woman, Nu was ik op tijd, vorige keer had je de link al weggehaald.. Spannend hoor! En dat nog met de muziek erbij. Il wilde wel dat ik het een keer kon meemaken. Gisteren bij mijn pleegkleinkinderen, deed het meisje van 5 spontaan een uitvoering voor me, al improviserend, in balletpakje met roze tulen rokje. Zo sierlijk en in de maat. Toen ik zei dat ze talent had vroeg ze "oma, wat is talent?". Fijn dat je zoveel plezier hebt in het dansen. Liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Belachelijk, 5 op een rij! Waar zijn jullie allemaal? Ik ga maar weer eens wat nuttigs doen. We krijgen straks bezoek. Veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Precies Madelief, het is niet te doen om op iedereen te reageren. Dat zeg ik nou ook altijd. Is ook niemand die dat van je verwacht. Rustig aan en rust maar uit Tina, toppertje je hebt het jaar volgemaakt. Mooi. Vanmorgen weer eens wakker zonder hoofdpijn, gelukkig. De griep trekt wel weer weg. Komende week nog even er flink tegenaan op het werk om het een en ander weg te werken. En dan komt de vakantie eraan Voor nu nog even relaxen. Fijne avond! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Wat is het hier rustig vanavond. Allemaal vroeg naar bed of is er iets leuks op de tv? Ik moet zodadelijk mijn dochter nog wegbrengen, ergens in verweggistan. Weet bij god niet hoe ik daar kom. Maar we zien wel. Breng ze liever zelf weg als ze uitgaan dan dat ze alleen gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Jopie VM niet wauw???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Niet voor t een of t ander maar soms zo wil ik ook wel es wauw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Gewoon zomaar. Ben moe, bleh etc................... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 @ Vlaams Meisje, Wauw voor jou ook hoor. Je doet het tenslotte ook goed! Ik kwam nog even kijken, in afwachting van bezoek dat ik krijg. De buren hebben een jongerenparty in hun huis en het is de bedoeling dat ze ook een tijdje weg zijn. Zeer serieuze jongeren, meer jong volwassenen, die nauwelijks drinken en hard werken, dus geen probleem. Hoe is het verder met je VM? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 VM, je lampje brandt nog, maar ik denk dat je alweer weg bent. Morgen sta je lekker uitgerust op en begin je vol goede moed aan een nieuwe dag! In ieder geval wens ik je dat toe. Liefs, en welterusten voor allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 En ik ben niet iemand die gaat zitten zeuren om aandacht. Maar nu ff wel. Heb zoooooooooooooooo hard gewekt de laatste weken. En nu ben ik moe en wil ik "ontspannining"! Drinken bleeeeeeeeeeeh neeeeeeeeeee nie echt want ik heb geen zin om me "duf" te voelen. Ma wa dan wel??? Pffffffffffffff Ontspanning, de-stress............ Gaan slapen?? Goed boek?? Neeeeeuhhh pffffffff niet genoeg geduld voor. Wat dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Hey Lytse, ben er nog hoor. Ja, pff, wa is da toch!! Tijdens dat harde werken geen, problemen en nu, alles af gerond...... Pfffffffffffffffffffffff Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Goeienavond frummers, net de dagdraad doorgelezen. Wat een prachtige start van deze dag door Shahire! Albertina, 1 jaar droog, wat een overwinning:musicnote::light: Verder is er teveel om op te noemen maar jullie allemaal zijn geweldig lieve mensen. AR niet gezien vandaag. Zelf ben ik nogal laat, vandaag eerst rommel bij de stort gebracht, toen naar Ikea, thuis kerstboom opgetuigd (hij is prachtig scheef, de kerstboom van pisa staat bij mij) en het huis schoongemaakt. Toen mijn bed weer opgezocht om 16.00u en werd om 21.15 wakker. Dus. Maar wel droog en daar was ik maar wat blij om vanochtend! Geen kater - behalve mijn kroelers hier in huis dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 Ben de enige ingelogde niet-gebruiker haha. Vele laatsten zullen eens de eerste zijn:D AR mocht je nog teruglezen, ga goed jongen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 december 2011 Rapport Share Geplaatst 17 december 2011 zonder drank vandaag maar weer, Will was hier en we hebben een gezellige dag gehad, ook hebben we vast het meeste al in huis gehaald voor de kerstdagen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden