Spring naar bijdragen

Maandag 19 december


Yvonne

Aanbevolen berichten

Goedenavond frummers,

De verjaardagen van mijn dochters goed doorgekomen. Het is nu de tweede keer sinds ik droog ben. Dit keer vond ik het heerlijk ontspannen en heb geen moment aan drank gedacht terwijl ik het wel geschonken heb aan anderen. Het was reuze gezellig.Ze zeggen toch altijd dat je alles 1x doorlopen moet hebben zodat je weet dat je het ook zonder kunt. Het is echt waar:D

2 january begin ik in mijn nieuwe baan. Word k vandaag toch weer benaderd door iemand anders of ik kan beginnen.... Eerst 2 jaar niks en nu gaat het lopen. Wat zal 2012 nog brengen? De aanloop is prima!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 206
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Dag alle frummers,

Nog niets bijgelezen en straks ga ik naar een film kijken, dus hier alvast kort een reactie.

Knuf,

heel hartelijk gefeliciteerd.:moon::heart::musicnote::present: en dat vele malen achter elkaar.:D

AR:

hoe gaat het met je? Komen jullie weer een beetje bij? Ik hoop het toch zo voor je. Bedankt dat je me weer op het dagpact hebt gezet.

Primula:

sterkte met je klaatste werkweek! Zet hem op.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond frummers.

Nog even ingelogd voordat iedereen weer weg is.

Net eerst een hoop mails de deur uitgedaan voor de vereniging en wat telefoontjes gepleegd. Morgenavond weer verder oeff.

Sinds ik regelmatig op deze site rondsurf of op het forum ben ontwikkel ik een redelijke achterstand:-).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dus iedereen die tegen de kerst opziet kan mij komen helpen:-).

Notulen maken, filen, adressenbestand bijwerken, mailing voor een receptie de deur uit doen. Werk zat hoor!

Er moet ook nog een open trap geschuurd en in de grondverf gezet en afgelakt.

Plavuizenvloer vetvrij gemaakt en in de primer.

Hoe eerder ik weer rustig achterover kan leunen hoe liever haha.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ff slaapwel zeggen

Vandaag lekker spinaziepuree gegeten met geplette fishsticks. Lastig karweitje maar ooooooooooooooooh zooooooooooo lekker :heart:

Ook nog een aantal koekjes (die smelten op de tong) en zelfs chips :D

Die kilo's zijn er zo terug aan maar dat vind ik niet zo erg. Toch niet op dit moment ;)

Hoop nog steeds dat er een aantal mensen binnenkort nog eens binnenspringen op het forum. Zeker rond deze tijd van het jaar.

Voor nu

Slaapwel

:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...