zoermuis Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Goedenavond frummers, De verjaardagen van mijn dochters goed doorgekomen. Het is nu de tweede keer sinds ik droog ben. Dit keer vond ik het heerlijk ontspannen en heb geen moment aan drank gedacht terwijl ik het wel geschonken heb aan anderen. Het was reuze gezellig.Ze zeggen toch altijd dat je alles 1x doorlopen moet hebben zodat je weet dat je het ook zonder kunt. Het is echt waar:D 2 january begin ik in mijn nieuwe baan. Word k vandaag toch weer benaderd door iemand anders of ik kan beginnen.... Eerst 2 jaar niks en nu gaat het lopen. Wat zal 2012 nog brengen? De aanloop is prima! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ans je hebt de leukste handtekening die ik hier gezien heb:D (de vlotte opmerkzame zou ouwe haddock zeggen) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Desi! Je klinkt als een heldere bel!!! Ga zo voort! Ik ga afsluiten, morgen sta ik veel in de keuken, dus ik kom wel steeds om een hoekje piepen! Alvast dingen klaarmaken, wat hapjes die ik in kan vriezen. Voor straks slaap lekker Frummels! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Truste Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Desi, het is je van harte gegegund! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Dag alle frummers, Nog niets bijgelezen en straks ga ik naar een film kijken, dus hier alvast kort een reactie. Knuf, heel hartelijk gefeliciteerd. en dat vele malen achter elkaar. AR: hoe gaat het met je? Komen jullie weer een beetje bij? Ik hoop het toch zo voor je. Bedankt dat je me weer op het dagpact hebt gezet. Primula: sterkte met je klaatste werkweek! Zet hem op. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Hallo Madelief, Sterkte meis. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 zo, ben ik weer... even een bordje eten naar m'n buuf gebracht... denk ik dat ik het moeilijk heb............... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Originally posted by: MupkeVoor een taalspelletje zou je Webfeud kunnen doen. Dat is een soort online Scrabble.www.webfeud.comquote> kan dat op de pc? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 zoon..schoondochter..en kleindochter weer naar huis heel raar hoor paar jaar geleden kookte ik nog voor 5...6 personen ook als ik gedronken had en nu raakte ik haast in paniek...voor 2 personen meer maar ben het gewoon verleerd Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 maar wel gelukt neem ik aan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 ja tuurlijk..maak me altijd druk om niks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 en nu lekker op me bed tv kijken...van je eigen druk maken wordt je moe van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Dan heb je het ook verdiend om lekker op je bed te gaan liggen genieten Snoepie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Goedenavond frummers. Nog even ingelogd voordat iedereen weer weg is. Net eerst een hoop mails de deur uitgedaan voor de vereniging en wat telefoontjes gepleegd. Morgenavond weer verder oeff. Sinds ik regelmatig op deze site rondsurf of op het forum ben ontwikkel ik een redelijke achterstand:-). Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Dus iedereen die tegen de kerst opziet kan mij komen helpen:-). Notulen maken, filen, adressenbestand bijwerken, mailing voor een receptie de deur uit doen. Werk zat hoor! Er moet ook nog een open trap geschuurd en in de grondverf gezet en afgelakt. Plavuizenvloer vetvrij gemaakt en in de primer. Hoe eerder ik weer rustig achterover kan leunen hoe liever haha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Hoppa, 3 op een rij! Ben weg hier, meld me droog af voor vandaag, morgen en de rest van de week. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ha Jeannet, ach jij ook zat te doen dus, pff ik nie jaloers op je zeg, ales wel goei met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 he he he , net geen 4 op rij dus Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 hoi allemaal, ik meld me even droog af truste voor zo:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Trusten kanjers en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Welterusten frummers, Ook vandaag ben ik weer droog doorgekomen. Tot morgen. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Ff slaapwel zeggen Vandaag lekker spinaziepuree gegeten met geplette fishsticks. Lastig karweitje maar ooooooooooooooooh zooooooooooo lekker Ook nog een aantal koekjes (die smelten op de tong) en zelfs chips Die kilo's zijn er zo terug aan maar dat vind ik niet zo erg. Toch niet op dit moment Hoop nog steeds dat er een aantal mensen binnenkort nog eens binnenspringen op het forum. Zeker rond deze tijd van het jaar. Voor nu Slaapwel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 gelukkig maakt de liefde een smal bed breed:heart: slaap wel:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 19 december 2011 Rapport Share Geplaatst 19 december 2011 Oh Bellefleur, dat klinkt goed en lekker dat het je wel moge bekomen:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden