Spring naar bijdragen

Woensdag 21 december


BamBam

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 145
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: BamBam
Goedemorgen deze morgen,

Nou ja, midden in de nacht nog. Tsja, kon nie meer slapen.
Dan er maar ff uit, douchen, muesli en een koppie thee.
De koffie doen we straks, oke?

Ach ja, stoppen, minderen, een ieder bewandelt
zijn of haar eigen pad. En dat is goed. Ik was nogal hardleers,
het duurde ff voor ik door had dat ik niet 'gewoon'
kon drinken. Minderen wilde ik aldoor en ik kon maar niet begrijpen
waarom ik niet kon drinken zoals anderen. Een paar glaasjes en
dan stoppen. Als er bier in huis was MOEST het op,
de fles wijn MOEST altijd leeg.

Heb een fijne dag allemaal.:present:quote>


Mooi gesproken BamBam.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook een goede morgen van hieruit. Madelief heel veel succes.

Dat dromen daar heb ik ook een handje van bah.

Gisteren was mijn coach hier en vond dat ik toch opgenomen moest worden vanwege de vele

terugvallen die ik heb gehad. Naar K.B vrouwen. Zeg dat kan toch niet. Waar moet ik mijn

hond dan al die tijd laten en volgend jaar moet je ook nog eens een fikse bijdrage betalen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allen!

Madelief, Succes vandaag :present:

hier ook beroerd geslapen, zelfs nog een pammetje genomen, maar volgens mij deed dat niets, en ik bleef het ook koud hebben, ondanks, sokken en dikke pyjama, dus kort nachtje, en nu weer mijn ''fijne'' woensdag :(

maar Igor, ik doe met je mee vandaag, beloofd! extra vriendelijk zijn tegen iedereen, vindt ik een mooi streven!

en dan wou ik Bam nog even bedanken voor de mooie opening :heart:

fijne vriendelijke dag allemaal :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moggeuh euhhhhhhhhhhhhhhh Yvon :) Ja sinds je gister schreef dat je zelfs naar die naam luisterde op straat zit ik m'n kop te breken hoe je dan echt zou heten (heb ik nie vaak hiero;) ) Zal wel komen omdat het een "gewone" naam is. Terwijl ik wel heel erg aan bijnamen gewend ben, ach geniet maar van bakkie troos

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha die Diesel... wie weet ga ik ooit mijn echte naam nog wel eens noemen... maar nu nog ff niet ;)

En zit hier inmiddels al aan mijn derde bakje.... normaal gesproken zijn het er twee op de 'vroege' ochtend.

Heb net even 'gisteren' en vanmorgen tot nu door zitten lezen.

Veel wijze en mooie woorden.

Maar het is zoveel dat ik eigenlijk aantekeningen moet gaan maken om er goed op te kunnen reageren..:huh:

En het dilemma helemaal stoppen of minderen... tsja, dat blijft nog altijd bestaan.

Voor de één is dat minderen niet weggelegd , voor de ander wel.

Ik zit bij de laatste groep, weet dat het niet altijd de makkelijkste weg is, maar bevalt mij toch het beste.

En ja, dat gaat een enkele keer ook wel eens mis.

Net zoals het wel eens mis gaat met het lijnen...

Het blijft goed oppassen, maar dat blijft het ook als je helemaal stopt.

Ik denk dat de meeste mensen op zeker moment vanuit zichzelf wel weten wat het beste bij hen past.

En dan ook inderdaad naar jezelf toegeven dat het minderen geen optie is en daar de conclusie uit trekken en naar gaan leven... dat is vaak heel moeilijk .... een weg op zich.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ha Bollie wollie :sun: ja las al dat je me miste ;) waas druk de laatste tijd en voor de rest ff tussendoor snel hier en laat op de avond. We zijn de bank opnieuw aan het repareren, kost best tijd en proberen hem voor de kerst ofzo weer een beetje "christelijk" te krijgen , leuningen waren kapot gebeten door de pups die terug zijn gekomen. Nou kan ik laten zien dat ik miss wat van me Opa heb opgestoken toen ik klein was, want die was meubelbekleder ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Yvonne


Maar het is zoveel dat ik eigenlijk aantekeningen moet gaan maken om er goed op te kunnen reageren..:huh:

q]

Nou dat heb ik ook hoor, vind het knap dat sommige mensen dat allemaal wel kunnen zoals Lytse.. pfff petje af. En in het begin dat ik hier kwam draaide het helemaal, en nog steeds haal ik soms de mensen ook nog door elkaar hoor.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

O Dies wat leuk meubels bekleden. Heb hier ooit in het verre verleden gesolliciteerd bij iemand die dat ook deed. Toen ik in die loods kwam waar hij werkte, leek het net of ik in het jaar 1800 terecht kwam, er hing daar zo'n aparte sfeer.

Ik ben ook een tijd meubelmaakster geweest, nou ja meubelmaakster, ik heb veel hout gedraaid. Bedden, salontafels, lampen, een wieg voor mijn nicht enz. gemaakt. Altijd erg leuk werk geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat zou mooi zijn Diesel,

Maar dan nog blijft het probleem van de hond, en dat is misschien nog veel moeilijker op te lossen toch?

Inderdaad heel jammer dat men eerst iemand laat detoxen... en dan een hele tijd niet 'thuis' geeft bij de vraag om meer hulp, de boel weer laat terggaan tot....

En dan pas met het voorstel voor opname komt.

Hartstikke jammer.

Lui, ik moet er vandoor.

Wens iedereen een fijne dag.

En voor hen die het moeilijk hebben veel sterkte.

:rose:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...