BamBam Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 Goedemorgen deze morgen, Nou ja, midden in de nacht nog. Tsja, kon nie meer slapen. Dan er maar ff uit, douchen, muesli en een koppie thee. De koffie doen we straks, oke? Las mooie postings gisteravond. Ach ja, stoppen, minderen, een ieder bewandelt zijn of haar eigen pad. En dat is goed. Ik was nogal hardleers, het duurde ff(ongeveer 24 jaar) voor ik door had dat ik niet 'gewoon' kon drinken. Minderen wilde ik aldoor en ik kon maar niet begrijpen waarom ik niet kon drinken zoals anderen. Een paar glaasjes en dan stoppen. Als er bier in huis was MOEST het op, de fles wijn MOEST altijd leeg. Pas later begreep ik en leerde ik dat dit nou verslaving heet. En ik maar denken dat ik een slappe sukkel was, zonder ruggengraat. Niets van dat al! Mijn hoofd is redelijk opgeklaard nu ik al een poosje nuchter ben. Er valt nog veel te leren en dat is mooi. Ik voel me niet meer zo angstig en ben niet bang voor de dag van morgen. Het komt zoals het komt. Als ik die eerste laat staan komt het goed, welke kant het ook opgaat. En ik kan het leven, met alle mooie, vervelende en verdrietige dingen die er nou eenmaal gebeuren veel beter aan. Ik leer mezelf beter kennen en blijf leren. Ik weet dat ik mezelf in acht moet blijven nemen, niet teveel hooi op mn vorkje nemen, dag na dag, easy does it. Niet boos worden als ik niet kan slapen, gewoon ff opstaan, accepteren. Straks een lange dag dus wel een beetje moe later maar goed, het is niet anders. Dat valt niet altijd mee hoor, dat accepteren, grrrrrr. Haha maar alles beter dan terug naar de drank, de moedeloosheid die ik kon voelen, de radeloosheid omdat ik niet kon stoppen! Nu duik ik nog ff mn mandje weer in, wie weet slaap ik nog totdat de wekker gaat om acht uur. Dat zou fijn zijn. De krantenjongen is er ook al vroeg bij, de bikkel. Vandaag de kortste dag. Op naar het licht! Heb een fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 Moggeuh BanBan mooie geschreven dat is de wg lijkt me voor iedereen op zijn / haar eigen manier met hun sterke en zwakke kanten. Nou is de eer aan mij om de koffie voor hier te laten pruttelen, nog ff kijken wat er in huisrondhangt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 goedenmorgen...diesel en sha bam bam is weer terug naar bed denk ik..die wacht op de krant hier ook moe..te laat naar bed..film op rtl 8 gekeken..trek ik me weer veel ,teveel aan ga maar even koffie zetten..echte koffie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 diesel....sorry niet goed gelezen...jij was al koffie aan het zetten ach wie weet wordt het druk zo..hebben we voorlopig genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 Ook al klinkt het kriebelig maar is wel een goeie voor vandaag idd "OP NAAR HET LICHT" van onze krachtige en altidj te vertrouwen vader ZON. En voor wie het iets waard is ik hoop dat degene die Yule hebben gevierd dat dit goed was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 Yah koffie is doorgelopen Snoep en goeie moggeuh tuurlijk al is het vroeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 goede morgen frummels. doe mij maar een grote kop koffie. te laat naar bed gegaan en vervelend gedroomd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 Nou dus idereen die al wakker is heeft tekort geslapen nou das lekker dan, nou hoop dat koffie wonderen doet, moggeuh dus Igor Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 doe d'r maar even een pilletje bij in om vrolijker te worden diesel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 Goedemorgen Frummels! Lekker een bakkie koffie, beetje vroeg wakker was ik. Maar eerst wat bijgelezen. Nu duik ik mn badje in. Vandaag naar GGZ, dus ik moet vroeg de deur uit. Igor? Ben je somber? Hoe komt dat zo meis? Vragen mag he? Antwoorden is niet verplicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 ja succes made strakkies, nou na goed bak water en kop koffie kan nix meer stuk joh. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 beetje sjaggie madelief. vervelend gedroomd ( wat 1 kort telefoontje wel niet kan doen he) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 knorrie alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 yvonne alweer aan het uitslapen? of verslapen tikkie oei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 Igor, ja dat ken ik, dromen die blijven hangen. Gelukkig niet alle dromen. En ja daar word je sjaggie van. Kop op he? Moet je werken zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 ja ook nog madelief. en knorrie kop op. hier een bosje :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 weet je wat..... ik ga vandaag extra vriendelijk zijn tegen iedereen. doen jullie mee??? wordt het toch nog een leuke dag (wat je geeft ontvang je vaak ook terug) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 Borrie en allemaal natuurlijk! Dank voor het hart onder de riem! Ik ga er open in. Jullie horen het nog van me. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 borrie daar heb ik even geen antwoord op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 madelief succes. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 zo en nu gauw onder de douche en de deur goed op slot voordat snoep me voor is . yvonne is zich toch aan het verslapen, dus lekker de douche alleen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 drie op 1 rij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 Goede morgen allemaal, gisteren geen zin meer om te computeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 21 december 2011 Rapport Share Geplaatst 21 december 2011 fijne dag allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden