lidia Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Over TV gesproken, ik heb 2 weken geleden digitale TV gekregen en dan krijg 6 wkn? het hele pakket. Dus dat is wel een opsteker in deze tijd. Vanmiddag De gelukkige huisvrouw gezien, vond hem goed voor een Ned. film. Ik bedoel het geluid kan soms zo raar zijn en verder was hij ook goed gespeeld. Had het boek al gelezen, lang geleden. Daarna De eenzaamheid der priemgetallen. Had er wel van gehoord en ook eens de boekrecensie gelezen, m aar begreep er niet veel van. Nu hij op mijn pad kwam er naar gekeken, was er niet kapot van, maar het was te begrijpen. Het gekke was, dat toen ik even op een ander kanaal keek (1/2 minuut), was de film een uur terug. Heel vreemd en dat bleef ook zo. Begrijpt iemand hier iets van? Vroeger kon je gingerale/gemberbeer gewoon in de super kopen, maar ik zie het niet meer. Zelf ook gedacht, dat is weer eens iets anders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 nou dat ik ook eens proberen dan..neem nu af en toe eens een bavaria rose alcohol vrij biertje...maar wordt ook zo eentonig Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Bolletje, ik ben een truffel:huh: Ik heb blijkbaar op de verkeerde dag gekeken. Ik kan nu die hele film niet meer terugvinden! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 ik heb t wel eens zelf gemaakt snoep heerlijk, ook een scheutje door de koffie. als je ruim een pond gember in stukken met de staafmixer fijn maalt en ruim een liter kokend water erop giet, af laat koelen en dan zeven of door de koffiefilter, suiker erdoor naar smaak (of niet) en eventueel verse citroensap, ook naar smaak. Goed koud laten worden en eventueel met ijsblokjes serveren. Bijna elke super heeft het ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 hey die Truffel. Nou lekkere ben jij zeg, me blij maken met een dooie mus. Maar ik houd het in de gate misschien komt ie van de week wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Lidia, het is geen Gingerale hoor, dat had ik een tijdje terug, wat ik nu heb is toch weer anders. Ik had de eenzaamheid van priemgetallen gelezen, was daar ook niet kapot van. Kan me voorstellen dat de film ook tegenvalt Bedoel je dat het leek alsof de film teruggespoelt was? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Nou Bol, daarmee heb ik dan mn nieuw nickname, Truffel Wel 1the die in de toekomst kan kijken want Inkheart komt zaterdag 30/12 op Belgie 1 om 21.30. Balen dit, had er echt naar uit gekeken vanavond... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Zaterdag 21.30 uur op EEN Inkheart Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 En voor wie van spannend houdt: vanavond op Ned.III begint de Millennium triologie weer 6 avonden, steeds 1/2e film, vanavond 22.30 u; echt een aanrader! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Lieve allemaal, Ik ga aflsuiten voor vanavond. Fijne avond nog verder en alvast welterusten voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ans, O, dus dat is niet hetzelfde? Ik ken gingerale van Engeland en vond het lekker omdat het niet zo zoet was. Vrienden van mij maakte het zelf, maar dan niet met grof geweld zoals Jane, meer zoals je een yoghurtplantje hebt. Ja, toen er stond: 7 jaar later schakelde ik even over en toen ik terugkwam was het juist 7 jaar eerder. Ongeveer. Heel vreemd, daardoor ging Film 1 ook niet meer in de pas lopen met de andere filmkanalen. Toch is het veel hoor, ik krijg uiteindelijk een standaardpakket. Er moet ook nog gelezen en geschreven worden. Over schoonmaken heb ik het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Lidia, Las net nog je bericht op de valreep, wat je tv betreft Als je UPC zou hebben dacht ik nog dat je misschien per ongeluk iets opgenomen had? Ik ga nu echt afsluiten, misschien tot morgen? Groetjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 ik ga ook afsluiten..mis me bedje van thuis..heb hier een spiraalbed en die doet zeer tot morgen..doeiiiii Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Gelukkig heb ik niet UPC. Niet dat Ziggo nou alles is, die pakte me steeds meer analoge zenders af voor hetzelfde geld, dus daarom heb ik nu maar digitaal. Kom je toch niet onderuit. Vooruitgang alom. Ik heb maar weer eens iets op de rookmelder geschreven. Het is daar erg stil. Wie wil vast oefenen voor de gebruikelijke en heel onhandige stopdag? Daarom mislukken er dan ook zoveel stoppogingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Als ik jullie niet meer spreek: welterusten en tot morgen. O ja,kan me droog afmelden incl. gisteren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 BBC-4, El Cid, man, vrouw, maatschappij, in ancient terms... Ik hou d'r wel van. De kijker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Trusten kanjers en tot morgen weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Truste Bolletje! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Goede avond, Gunn, hoe is het met je voorraadskast? Ik vond dat filmpje toen echt fantastisch! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 @VM, Hé lieverd! Met m'n 'Food Storage' gaat 't prima. 'k heb 'm alweer wat uitgebreid met een variëteit aan conserven. En ook meer water (10 verpakkingen van 6 flessen met ieder een inhoud van 1.5 liter). Maar ook non-food artikelen, zoals extra WC papier, keuken papier, tissues, etc. Alsmede 'Medische' items zoals een grote first-aid kit (gaasverband, plijsters, Iodium, etc.), Pijnstillers (Paracetamol), Diarree remmers, Multi-vitamines... En zo gaat de litanie nog even verder. M'n rekje zit aardig vol. 't is nu een kwestie van blijven aanvullen en af en toe wat nieuws toevoegen. En roteren, uiteraard. Dat je niet na twee jaar een deel van je voorraad weg moet gooien. Er is al g'noeg verspilling in de wereld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Hoop dat iedereen een beetje fijne dag heeft gehad ik heb niets terug gelezen, heb er ook nu niet de puf meer voor lekker gedoucht en pyama aangedaan was in eerste instantie brak toen ik thuis kwam en nu klaar wakker nog maar even wat leuks doen hier nog een fijne avond gewenst!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 kedeng, kedeng....Bor kwam voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Bor? geen leuke dag gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 25 december 2011 Auteur Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Jodelahitie Heb jij t leuk gehad Sha? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Shahire, Borretje, Witte en Gunn zijn d'enige hier nog op 't forum. Desolaat, verslagen, mismoedig, zielig. Like orphans in the snow... *Snik* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden