bolletje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 SSSSTTTT ik heb eigenlijk dienst vandaag maar hullie hebben nog niet gebeld en van mij hoeft het ook niet. Ben weer aan het schilderen geslagen. Veel fijner de 1e kerstdag dan door de regen lopen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 ik ben weg. maak er allemaal een mooie dag van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ik vind ook een kerstboom moet een piek. Daar ben ik heel ouderwets in. En alleen zilverkleurige ballen en slingers. En echte kaarsjes op van die knijpertjes. Regen? Hier is het prachtig weer. Soort vroeg voorjaar. De bollen piepen al weer de grond uit. En de primula's bloeien. En de winterjasmijn en Helleboris. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 En de kerkklokken beginnen te luiden. Tijd om me even lekker te gaan wassen. Lieve mensen, Een mooie dag gewenst. En als je moet werken, werkse. Want zonder de werkers zou het dooie boel worden op aarde. Ook vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ja hoor een piek en ballen, hihi! Ik ben ook van het ouderwetse. Mijn kerstballen heb ik al ik weet niet hoeveel jaar, ik ben er zuinig op. Ik heb mn kerstjurk aan, nu nog even optutten. Ach het is voor de één een traditie, voor mij voelt het toch anders. Vanuit mijn achtergrond bedoel ik dan he? Misschien tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ik heb de kerstballen van J. nog gauw uit de container kunnen plukken. Blauw parlemoer glas geblazen ballen. 9 stuks en wil daar ook heel zuinig op zijn. En een piek moet er bij mij ook in hoor anders is de kerstboom niet helemaal compleet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Merry Christmas frummers. sjonge wat heb ik uitgeslapen, druk hier al zie ik, ff bijlezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 tante Bol al een echte peuter op het gebied van niet drinken gefeliciteerd meis met deze mijlpaal op naar het kleuterschap! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 hier weer een hoop ellende zoon belde net heeft weer een grote ruzie met zijn vriendin in mijn huis wensen mekaar het ergste toe wat er bestaat..vreselijk heb hier zo verdriet van ga dan uit mekaar of ga hulp zoeken maar het blijf je kind hoe oud ze ook zijn.. ze komen toch hier naar toe dus hoop niet dat de ruzie hier verder gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Lieve frummers, fijne kerst Vanmorgen uitgeslapen en een gewoon ontbijtje met yoghurt en meusli. Vanmiddag naar familie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Snoep, wat erg! Ik hoop dat het niet erger wordt, wat een toestand. Ben je een weekje weg en dan nog zoveel ellende. Sterkte meis. Kate, jij ook fijne dagen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Bolletje van harte met je 2 jaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 ja tina waarom die twee bij elkaar blijven is mijn een groot raadsel toen ze nog verkering hadden,was er ook elk weekend bonje maar nu is er een kleine en dat maakt het nog erger en altijd als ze ruzie hebben ,belt hij mijn op mijnschoondochter vind het niet erg als ik me er mee bemoei want naar mijn schijnt hij te luisteren zegt zij ze zijn allebei koppig en lui maar mijn zoon heeft pdd.nos..een moeilijk karakter kan vreselijke dingen zeggen..niet tegen mijn hoor,want dan snoer ik hem gelijk de mond en pik ik niet maar doet me heel zeer dat ze mekaar zo afmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Snoep sommige mensen kunnen niet mèt maar ook niet zonder elkaar. Geef je grenzen aan, mdat kun je wel volgens mij. Dat is het rotte met Kerst soms he je moet gezellig doen en er moet vrede zijn, dat alleen al is genoeg om de beerput open te trekken, herken het nog van vroeger. Geen wonder dat ik nu een beetje moeite heb met het Kerstfeest, en dan komt de kerk er nog bij. Las net dat het heel druk is in de kerken, mede door de financiele crisis natuurlijk, en ondanks alle slechte berichten over misbruik, dat nog steeds gaande is, ook nog. Wat leven we soms toch in een rare wereld he. Zoon mailt net dat hij nog naar bed moet, heeft de nacht weer eens doorgehaald op zijn pc, en als we gaan gourmetten is dat dus zijn Kerstontbijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 jane herken dat wel met me eigen relatie ook niet met en zonder volgende de week ben ik ook weer blij als die weg is naar zijn eigen huis maar dat schelden met woorden heeft hij niet van ons want zulke vreselijke dingen zou ik nooit zeggen als ik gisteren had gedronken had het niet goed gekomen met me maar nu kan ik ze beter opvangen we zien het wel..straks maar eens lekker een stuk gaan lopen met ze Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ja Snoep ze komen niet voor niks naar jou he, waarschijnlijk een goeie invloed en ook zij snakken naar een fijne dag. Fijn dus dat jij ze op kunt vangen, en verder zullen ze er zelf aan moeten werken. En schelden, ach dat is onvermogen he. Meer niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Originally posted by: jane4natuurlijk, en ondanks alle slechte berichten over misbruik, dat nog steeds gaande is, ook nog.Wat leven we soms toch in een rare wereld he.Ja maar het geloof kan er niets aan doen dat er slechte dingen gebeuren denk ik altijd maar zo. Mijn geloof is niet minder geworden daardoor. De kerk is Gods huis en niet die van sommige priesters.Nou hier hebben ze net gebeld ik hoef niet te werken vandaag het is heel rustig dus heb ik het hier gezellig gemaakt voor mijzelf op de manier zoals ik het voor anderen zou doen. Kaarsjes aangestoken, iets lekkers op tafel gezet dus laat de boeren maar dorsen hoor de bolle gaat genieten in haar uppie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Vrolijk kerstfeest iedereen. Bravo voor Bollie! Alweer twee jaar. Wat vliegt de tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Goede middag luitjes, Alleerst Bol: van harte meid! 2 jaar geleden op kerstdag gestopt! Ik ben gisteravond niet meer naar de kerk gegaan, was om 9 uur bekaf en ben ik bed gekropen. Vanmorgen geweest en net thuis. Over een uur vetrek ik met bus en trein. Naar de kinderen + schoonfamilie. En: dan ben ik morgen lekker thuis! Vind het vaak maar een lange zit, zo,n kersteten(tje), maar ben er toch ook dankbaar voor. Gaby: leuk je te lezen vanaf Terschelling. Maak je maar niet te druk over morgen. Albertina: Liefs van Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ik weet het Bol; de kerk heeft mijn moeder slecht behandeld maar haar geloof is sterk gebleven tot de laatste dag, al heeft ze pas bij haar afscheidsmis de kerk weer van binnen ""gezien" . Ik respecteer de kerk dus als huis van God, en tegelijkertijd worstel ik soms wel met een rotgevoel over zijn afgezanten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Ik moet mezelf nu echt eens bij mijn kladden pakken, ik loop nog in mijn badjas. Om heel eerlijk te zijn heb ik absoluut mijn dag niet vandaag. Eerst maar eens douchen en dan maar de dag verder doorworstelen, meer weet ik er niet van de maken. Priem, veel plezier, gewoon uitzitten. Dan ben je morgen blij dat je de dag aan jezelf hebt. En, het is toch fijn dat je je kinderen hebt om naartoe te gaan? Enjoy. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 tina......voor jou..als ik het hier niet meer uit houd dan kom ik wel lekker naar jou;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 haha, snoep, dan spring ik nu snel onder de douche. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Tien: Is er van hieruit iets dat ik voor je kan doen?? Ook al is het virtueel? Vind het zo rot voor jke dat je absoluut je dag niet hebt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 25 december 2011 Rapport Share Geplaatst 25 december 2011 Snel een gedicht voor je: Waarheid Ik dacht: ik haal het uit de boeken. Ik dacht: ik vecht me vrij. Ik dacht dat ik het ver moest zoeken, waarschijnlijk ligt het heel dicht bij. Ik dacht: ik moet mijn vuisten ballen. Iemand zei: open je hand. Ik was bang om door de mand te vellen. Iemand zei: er is geen mand. Freek de Jonge Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden