lady jane Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 saunaatje is warm laters Tina; nog 4 x laat naar bed;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Made heb je het gevoel hier dat je genoeg kwijt raakt? Het voelt bij mij een beetje aan als, ik zou zo graag zoveel willen delen maar dat lukt niet. Maar wat zou nu prettig voor je zijn? Toch vertellen en een beetje poep hebben aan de reacties die jou pijn doen of die onterecht zijn voor jouw gevoel, of als een klein teer bloempje niet toch in bloei kunnen komen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Jane, veel kijkplezier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Tina, Ans en Bolletje. Ja ik heb geen gladde rug, nooit gehad, ook toen ik helemaal niet dronk. Dus ik ben overgevoelig, oftewel een HSPer. Maar, mijn goede voornemen is om daar iets aan te doen. Dus schrijven en reageren op de wijze van het tere bloempje, de Madelief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Madelief blijf jezelf:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Originally posted by: AlbertRemmoMadelief blijf jezelf:heart:quote> AR, ja ik ga dat proberen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Madelief, er zijn altijd mensen waar je minder makkelijk door één deur kan, zowel hier op het forum als in real life. Dat zal altijd zo blijven, je hebt genoeg respons op je berichtjes dacht ik zo. En als men het niet met je eens is of er anders over denkt kan en mag dat. En nog makkelijker, scrollen kan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Tina, Je hebt gelijk. Maar nu de praktijk nog voor me. Maar dank voor je advies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Soms schiet mij ook iets in het verkeerde keelgat hoor. We zijn hier allemaal met maar 1 doel, ADB!!!!! Daardoor krijgen we hier (met teksten) soms een gevoel van ik zou het toch anders doen. doordat je denkt van ik zou het toch anders doen beginnen je eigen hersenen te malen. Wat maak je mee op dat moment? Wat maak je al weken mee en zit het op te kroppen? Ben je ziek zwak of misselijk? Zit je met een schuldgevoel dat je hebt gedronken terwijl je niet wilde? Zit je met problemen waar geen uitzicht in is? Dierbare die net in het ziekenhuis ligt? Of overleden? Kinderen van frummers waar problemen mee zijn, vlak dat niet uit voor de frummers zelf Soms sta je ècht met de rug tegen de muur door omstandigheden om je heen. Dan moet je jezelf staande zien te houden. Soms is dan net een schrijven van een frummer te veel en barst de bom of loopt de emmer over. Nogmaals iedereen hier reageert vanuit zijn gevoel en beleving Het zijn vooral hulplijnen en ervaringen Maar ook vooral meningen en die kun je respecteren, je hoeft het echt niet altijd met elkaar eens te zijn. Waardeer elkaar op zijn of haar manier. Ik schiet ook bokken soms hoor:$ Kortom ik heb jullie lief:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Originally posted by: Madelief Originally posted by: AlbertRemmoMadelief blijf jezelf:heart:quote> AR, ja ik ga dat proberen! quote> Nee DOEN. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Albert, zo is net maar net. Mooi gezegd. Meestal ben je niet zo lang van stof. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Kortom ik heb jullie lief quote> Och Albert 'smelt' Wederzijds:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Madelief, Een HSPtje, zo zijn er meer hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Originally posted by: albertinaAlbert,Meestal ben je niet zo langvan stof.quote> 1 Keer in het kwartaal denk ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Welkom spsw Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Heb je al enig idee hoe en wat je er aan wilt doen Made? Daar ben ik echt benieuwd naar. Kun je als h.s.p.er iets daar aan doen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 nu ga ik even eten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 smakelijk AR Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Nog een hele fijne verjaardag Lydia!! AR, zoon vroeg net of die leuke meneer van de slingers er nog was!!! Ik zei hem dat die meneer er nog was en nog steeds even leuk was! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Lieve allemaal, Meld me af voor vanavond. Fijne voorzetting nog en tot gauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Nog even voor de niet-Milleniumkijkers: op RTL-4 is een prachtige film, van 20.30 tot 0.15 uur The Green Mile van de makers van Shawshawk Redemption. Aanrader om te kijken of op te nemen! AR:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 AR en Ans, Dank! HSP is een moeilijk te begrijpen iets. Zonder dat ik het wist wat het was heb ik dit al mijn hele leven. Nu probeer ik er mee om te gaan, maar het is nog steeds moeilijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 We hebben geen rtl hier maar the green mile is idd heel goed! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 27 december 2011 Rapport Share Geplaatst 27 december 2011 Ah, die heb ik ook al gezien, zeker een mooie film. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden