Ans Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Jeetje, woensdag alweer. Time flies als je vakantie hebt... Nog 3 volle werkdagen genieten, en een weekend er achter aan:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Yiehaaa!!! Ik heb een bench gekocht! Het eerste stapje naar een hond. Heb ook nog af kunnen dingen. Het is 10 min. rijden bij mij vandaan. Nu nog een mooi buitenhok. En dan op zoek naar DE pup! Het moet wel een pup zijn, want hij moet aan mijn katten wennen. Plus dat ik graag een hond wil trainen, dat is goed voor me. Heb ik jarenlang gedaan. Het lijkt me heerlijk om weer lekker met een hond bezig te zijn. Dus ik ben er vrolijk van! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Madelief, Wat heerlijk om naar uit te kijken! Weet precies hoe je je voelt! Dat had ik in mei en 22 juli kwam mijn Woef eindelijk bij mij wonen. Hij is nu bijna 8 maanden en maakt me elke dag superblij! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 goeiemorgen mensen even bijlezen en dan te fietsen voor het gaat stormen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Lieve allemaal, Ik meld me weer af. De komende dagen ben ik uit de lucht. Er wordt een nieuwe vloer gelegd in mijn werk kamertje dus moet hem nu gaan leeghalen. Ik blijf in ieder geval droog:D ook al ben ik hier even niet. Sterkte voor wie het nodig heeft en tot einde week Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Sowhat, heel fijn weekje! en dat droog aan en afmelden maag je bij wijze van uitzondering nu wel vast in het vooruit doen hoor:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Goedemorgen, Jane het is aangekomen, hartstikke bedankt, heel lief Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 succes Ans!! Houd je taai meis. en Jopie ik denk dat je alleen gestrande reizigers vervoer in oudejaarsnacht:D Zelfs NS stopt er meestal rond 21. u. mee. Lekker lui dienstje dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Goedemorgen, wat heb ik lang geslapen zeg. Spijitg voor de mensen die slecht slapen maar ik ben zo blij dat ik steeds vaker een goed nacht heb. Vandaag niet werken, jammer maar de afdeling waar ik werk is niet open tussen kerst en oud en nieuw. De mensen moeten maar doorlopen tot na de feestdagen, Eigenlijk gek, maar ja. Zo en nu even een koffie, ik las het draadje van gisteravond. Ik vond het ook een beetje apart, waarom weet ik niet precies. Zal vast aan mij liggen. @woord aangepast. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ik krijg net een ludieke nieuwjaarswens door de brievenbus; grote puinruimzak met een kaartje eraan geniet dat we ook in 2012 weer samen de buurt netjes gaan houden. Dus als ik op 1 jan. niet inlog dan weten jullie vast waar ik ben. En het houdt me niet eens van de straat:o Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Hihi Jane, nou las ik toch dat je een pruimen zak had gekregen. Ik dacht nog; 'wat lief vd buurt'. Lol. Maar ja joh, gaat jij de straat maar op. Lekker in de benen, is goed voor je. Heb een fijne dag allen. Ik ga nu ff in de benen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Goedemorgen iedereen!!! Gisternacht toch nog in slaap gevallen gelukkig. Niet al te laat wakker vandaag, ben zelfs al het dorp ingeweest. Oh ja, Shahire, ik las je berichtje nog even van gisternacht(morgen) waarin in jij schreef dat je vooral niet moet mailen "met een dronken kop". Had het idee dat dat op mij sloeg, maar dit was niet het geval hoor. Het was een mailtje voor de verdeling van de spullen en enige uitleg verder daarover. Nou ja, dat wilde ik nog ff kwijt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Moggeuh allemaal, zo na bakkie eerst hier maar eens boodschappen doen en es kijken wat het ouwe ijzer op gaat leveren. Ha Pipp goed dah je nog heb kunnen pitten, en wat Sha schreef was volgens mij gewoon in het algemeen en anders voor anderen, tenminste had dat nie zo gelezen dat het voor jou was bedoeld. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 @ Pippie, was niet specifiek naar jou bedoeld hoor!! meer een punt van herkenning ik ging altijd iemand bellen met een slok op ....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Snoep onze best wil hè!! Thanks!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Hoi Diesel en Shahire, heb inderdaad goed kunnen slapen. Hoop dat ik nu weer een beetje in het ritme zit. En ja, ik ging inderdaad ook altijd iedereen bellen met een slok op. Wat een ellende was dat altijd zeg. Volgende dag altijd maar weer bedenken wat ik nu gezegd had en alles weer goedpraten. Zal voor meer mensen wel bekend in de oren klinken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Pip, ja ik deed dat ook altijd. Drama, bellen en dan de andere dag niet meer weten waar het over ging. Dat gebeurt me gelukkig niet meer. Daar ben ik erg blij om. Stap 2 heb ik ook genomen, ik heb bijna 3 kwartier met een duitse dame aan de foon gezeten. In januari gaan we ze bezoeken, het is wel even 400 km rijden, maar ik wil weten waar ik een pup van krijg. Een superlieve vrouw en ik heb een reu, als er een reu komt, gereserveerd. We gaan nu mailen, foto's enzo, echt heel leuk! Mijn schoonzoon gaat een mooi buitenhok maken. De bench ga ik deze week al halen. Koopje en heel dichtbij. Goh, ik ben doodmoe, maar wel blij! Nu even eten, dan om een boodschap. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ja Made, maar ik ga er ook voor zorgen dat het mij niet meer gebeurd. Tot dusver gaat het goed. Wat heerlijk voor je zeg dat jullie naar een pup gaan kijken. Goed dat je doorzet!!!! Ik zou ook wel een hondje willen hebben maar daarvoor ben ik te weinig thuis denk ik. Maar misschien een kitten, wie weet.... Maar Made is je partner nu overstag gegaan dan?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Pip, ja ik heb het gewoon doorgezet. Hij zal ook iets voor mij moeten doen. Ik doe nl. alles al voor hem. Dit is mijn grote wens, verder heb ik niet veel wensen. Maar het duurt nog zo lang!! Er zijn maar weinig erkende fokkers van dit ras. Het zal ongeveer rond mei worden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Ff een snelle goede middag, ik las (dacht ik eerst ook) iets over pruimenzak bij Jane Lief een hond!! Joepie! Dan over slecht slapen. Heb ik ook een tijd last van gehad. Maar nu valt het allemaal wel mee. Ik ga wel heel vroeg slapen tegenwoordig. Fijne dag nog! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Oh ja Made, duurt inderdaad nog ff. Vaak is de voorpret ook al leuk, alhoewel dit wel een beetje lange voorpret is. Maar je gaat al snel even naar de fokker toe toch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Hoi Sacha, zag jou berichtje nu pas. Maar je bent in ieder geval op de goede weg. Je zou het eigenlijk per dag moeten bekijken. Dus.......vandaag drink ik niet!!! Succes meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Hoi iedereen! en Sacha, Zet 'em op, goed hoor, dag 4! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 december 2011 Rapport Share Geplaatst 28 december 2011 Dit effect heb ik wel vaker, ik laat m'n gezicht zien en alles valt stil.....Hahaha! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden