Jootje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ik was allen aant mee lezen vandaag, maar de toon is weeral gezet. Jammer. Ik ben weg. Hopelijk gaat het morgen beter. En laat degenen die hier niet vinden wat ze zoeken aub. wegblijven. Elkaar aanvallen is wel het laatste wat mensen hier nodig hebben. Tot ziens en misschien tot morgen. Jootje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Borretje ook het voelt zo rot.:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Aicha, Sorry meis. Ik had je berichtje niet gelezen dus mijn voorgaande bericht kan je beter even negeren. Te melig, was even omdat de voorafgaande spanning weg is gevallen. Ik houd me nu even op de achtergrond, dan kun jij je verhaal kwijt:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ans dat hoeft niet, ik voel me zo"n mislukkeling:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Originally posted by: AichaBen met kerst weer vreselijk uit de bocht gegaan. Anders, Snoepje. Shahire en alle anderen ik voel dat ik jullie zo inde steek heb gelaten.Het spijt me zo:(Aicha, wat je zegt is helemaal niet waar. Je bent heus niet de enige die de fout in is gegaan.Ik heb meerdere mensen hier gesproken die het ook niet "droog" hebben gehouden.Waaronder ikzelf. Dus kop op en schouders eronder. Niemand laat je in de steek.Na vallen kun je altijd weer opstaan.Veel liefs en sterkte.In 2012 gaan we er gewoon weer voor. Niet te zwaar aan tillen.Jootjequote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Wil je iets meer kwijt Aicha? Was er een rede voor het drinken? Heb je weer kunnen stoppen of is dat nu te moeilijk voor je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 nee is ok maar heb me echt zorgen gemaakt. echt wel. je was opeens weg. niet meer doen he. bel dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Nee hoor Aicha, Mislukkeling is wat anders. Het is je even niet gelukt, maar nu weer verder. Pak het draadje weer op, de toekomst ligt voor ons.. ennuh, je wordt gemist, dat zegt ook wel wat, mensen geven om je, geef ook om jezelf en wees niet te streng! Dóórgaan moeten we, en uiteindelijk gaat het ons óók lukken! Sterkte meid! En veel succes de komende tijd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Aicha, Maak het niet te zwaar voor jezelf, ok? Het is fout gegaan, daar kan je niets meer aan veranderen. Klaar, over. En nu vooruit kijken. Dat herstel gaat geloof ik gepaard met twee stappen vooruit en weer drie achteruit. Maar ondertussen ga je wel langzaam vooruit:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 nou ik ben blij dat je er nog bent. niet meer doen he aicha!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 aicha:heart: je bent er weer...maar kom de volgende keer wat eerder zodra je het moeilijk krijgt we zijn er dan voor je..en kunnen de schade misschien beperken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Hoi Sasha! Ha, daar ben je weer! Alles goed? En wat las ik, morgenavond lekker alleen met vriend thuis?? Kun je lekker tv kijken wat je wilt, of heb je andere plannen, scrabbelen of zo, hahaha?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Bor?aicha? ik dacht dat Bor iets hielp regelen was dat niet laatst op de D&D hier? sterkte in elk geval Aicha en gewoon blijven komen meis juist als je het niet trekt laat ons dan maar ff trekken volgende keer is het misschien andersom dat is nou net waar het hier om gaat, toch? moet ff dochter wegbrengen lees later bij:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Gisteren een onverwachte slechte dag, vandaag gaat het goed. Kom er alleen net achter dat ik al de hele middag zit te wachten op the Voice of Holland, denk dat die over een half uur begint, kijk net in mijn tv-blaadje, nou niks dus, en ik had nou net zo'n zin in muziek! Hellup, wat doe ik nu??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 dank voor alle kritiek. kan wel echt zonder hoor. jeetje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Heel even in het kort. Met kerst zat ik alleen en heb die dag gebruikt om wat op te ruimen i.v.m. de zooi van de verbouwing. Omdat ik niet thuis kan koken ben ik naar de Chinees gegaan om avondeten te halen. Terwijl ik zat te wachten op mijn maaltijd bedacht ik me in eens dat ze ook wel Chinese wijn onder de toonbank ver kochten. Toen heb ik twee flessen meegenomen terwijl ik eigenlijk nooit wijn drink. Alleen bier. Nou die wijn ging erin als bier en ik geloof dat ik nog nooit zo dronken ben geweest. De volgende dag tegen de kater weer twee flessen wijn gekocht en zo was het cirkeltje weer rond. En zo is de duivel me weer de baas geworden. Sorry voor iedereen die mij hier zo lief is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Je oogst wat je zaait.... Anders Tis helaas niet anders, in t leven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Rommelt het hier??? Net gemist zie ik...spijtig, heb wel zin in een stootje. Jopie tikje op de vingers? Nou :D Spelregels..phoeh Niet janken, doen. Altijd hetzelfde!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Originally posted by: SashaNou Aicha, de duiivel is je dus nog niet de baas want je bent er weer! En elke dag is een nieuwe!!!!quote> Thats the spirit Sasha...Girlpower!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Nou ja, die wijn ging erin als bier, maar is er nu alweer uit. Zo simpel is dat. Maar idd rot voor je, probeer jezelf weer bij de kladden te grijpen, ennuh: nieuwe trigger; de chinees. Niet meer intrappen dus. Maar wees lief voor jezelf he, zoals iemand anders al schreef, niks meer aan te doen, kom weer hier voor steun en gá er weer voor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ohhh daar hebben we haar ook weer Altijd in voor rottigheid Welkom Fleur Het is dat ik je zo lang niet gezien heb en je erg gemist heb maar anders ging ik tegen jou ook ff tekeer:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 kom maar op hoor belgje ben er helemaal klaar voor;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ik ben het ergens wel beu te lezen. Vooral de oehoeeee :( en de aaaahaaaa :( get a grip!!! Zo hard je kan!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Het is Wie wind zaait, zal storm oogsten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Originally posted by: witteOhhh daar hebben we haar ook weerAltijd in voor rottigheid :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden