bolletje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Anders, als er geen serieuze onderwerpen op de draad geschreven worden, wordt er wel eens van meligs geschreven. Daar is niets mis mee. Zeker niet rond deze tijd. Een beetje vrolijkheid mag deze dagen best wel. Ik denk dat er mensen zijn die het best wel een beetje moeilijk hebben nu. maar wil jij dan iets kwijt, voel jij je nu niet zo prettig dan? Want dan mag je het best schrijven hoor, je zal zien dat we gelijk omdraaien en aandacht hebbt voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 nee sorry ik maak me zorgen om iemand die opeens weg is. ook via de tel en msn. mag dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 ik bel haar al 1 week lang maar niks. dat is voor mij idd maatjes zijn. miss had ze het moeten zeggen dat ze opgenomen werd. sorry! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ik sluit me bij Bolletje aan, was juist zo blij met even een andere toon...moet kunnen dacht ik zo. Al is het maar voor even. Mij deed het in ieder geval goed, maar DIT niet, deze toon voelt niet goed...jammer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 trek me terug maar hier. ga door met moppen tappen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 anders ik heb haar ook net een sms gestuurd en heb net een sms terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 oh snoepje. mooi. waar is ze dan nu. dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Jopie, je hebt gelijk! Anders, take care! Sorry voor m'n flauwekul... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 dank je jopie. ik doe mijn best. zie zo op tegen morgen. water drinken maar daar dan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 wat er in staat kan ik niet zeggen weet niet of dat mag maar heb gezegd dat jij haar mist en of ze contact met je wil opnemen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 ok, heb haar gsm nr niet. dank je. heb me echt zorgen gemaakt. al 2 weken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Anders: Mooi dat je zo om je maatje geeft en er zo achter aan zit. Mocht ik ook ooit eens verdwijnen hier dan kan ik alleen maar hopen dat iemand op zo'n manier om mij geeft. Goed, dat gezegd hebbende, Ken je die van die Engelsman, Duitser en Belg in een reddingsboot? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 ik heb gezegd dat ze naar het forum moet komen soms ben ik wel eens teveel met mezelf bezig maar is niet kwaad bedoeld..kan op dat moment niet anders kan niet iemand anders helpen als ik het zelf moeilijk hebt kan ik niks aan doen maar ga het proberen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Snoep, Gaat het gezegde niet dat je eerst jezelf moet helpen voor je een ander kan helpen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 ok ik ben blij dat ze er is nog. ze zou morgen hier komen dus niet. sorry, ben wat fel soms. maar dat is mijn karaktertje soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 jawel ans maar ik wordt ook geholpen door hier..en ook door mensen die het moeilijk hebben anders aicha kom naar het forum Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ik vind het gek dat jij aangevallen wordt door anders, snoepie. Dat je je zorgen maakt anders, dat kan en mag maar reageer je volgende keer af op degene waar jij je zorgen om maakt Hoe komt het dat snoepie wel in contact kan en jij niet bijv? En van het aantal mensen dat hier koffie komt drinken s morgens zijn er al een heel aantal droog. Ik zou zeggen kom ook is s morgens hier langs, ipv steeds negatief te doen over de koffie. Enne je hebt mazzel dat mijn felle karaktertje, mede door dit forum, al een stuk minder is geworden:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ans dat is idd waar. ik probeer anderen te helpen vaak en ben blij dat ik het droog hou hier! en dan verder gaan. goede voornemens voor 2012! Yes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 witte:heart: het is al goed:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Oh Snoepje, Natúúrlijk ben je met jezelf bezig, dat zijn we toch allemaal?? Dat is juist de bedoeling, dat we met onszelf aan de slag gaan, en dat delen we hier met elkaar, maar je kan alleen maar jezelf aanpakken, een ander kan dat niet voor je doen. Wel kun je een ander ondersteunen, maar dat doen we hier toch ook? Voel je nou niet bezwaard, ik lees vaak jouw berichtjes en ik heb totaal niet het idee dat je alleen maar met jezelf bezig bent. En al was dat wel zo, nou, dan was dat ff nodig. Lees nog even de posting van Jopie, die zei het zo treffend... By the way: hoe gaat het met je rug??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Originally posted by: jopiegoedendag allenlekker gegeten, mét grote toet (bol )tiramisu.... quote> Nee een Boomstammetje (zo noemen ze zo'n ding geloof ik ) Maar lekker joh met heel erg veel sukkelade. Heb er nog een liggen voor als ik hele grote nood krijg. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 oh witte je karakter ken ik wel miss een soft lampje erin schroeven? helpt :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ben met kerst weer vreselijk uit de bocht gegaan. Anders, Snoepje. Shahire en alle anderen ik voel dat ik jullie zo inde steek heb gelaten. Het spijt me zo:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 loop ff door naar t Groene hart Akela mijn huis kan ook wel wat gebruiken en dan maak ik koffie voor je:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 We all stand together, pom pom Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden