snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 alles weer op geruimd en al een paar wassen gedaan de rust is weer voorbij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Nance, Als je iets zelfgebakken wil, ik heb nog een halve chocotaart over. It's the never ending cake... er komt geen end aan. Alle kilo's die kwijt ben sinds ik van het bier af ben komen er weer bij door de choco. En lekker dat ie is:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Hallo allemaal ik schreef dus dat ik lekker gegeten had en een hele grote TOET na. Is niemand nou eens niet van janloures op mijn? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Tja, ik denk dat Jaap, Jane en Jopie moeten zingen, zullen wij dan het achtergrondkoortje vormen, Ans?? Let op, daar gaaaaaaat ie: dadum, dadum, dadumdadumdadum, aaiaaaaa!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Lees even bij dit is dus een van de redenen waarom ik hier weinig kom. Wat een gezever! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ja Bolletje, ik in ieder gevak wél, maar ben de laatste twee maanden 7 kilo aangekomen en denk constant aan lekker dingen.. maar jaloers, jazeker!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Originally posted by: nancymaar jaloers, jazeker!!!!!quote> Héhé gelukkig anders had ik hier voor de kat ze fidel sitten eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 nou Anders geef jij eens een helpend voorzetje dan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 ik had best veel contact met aicha. heeft iemand enig idee waar ze is nu? gewoon verdwenen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Originally posted by: andersLees even bij dit is dus een van de redenen waarom ik hier weinig kom.Wat een gezever!quote> je kan ook zelf gewoon zwijgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Jane, ik koop het niet alleen. Als tweeverdieners hadden we bedacht dat als we een huis kopen moet het op één inkomen kunnen. De rest is mooi meegenomen. Vandaar dat we een heel goedkoop huis willen Daar staat tegenover dat we niet een groot huis willen. Er hoeven maar twee mensen in, die het wel redelijk met elkaar kunnen vinden. En dat zo hopen te houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ik heb ook niets meer gelezen van Aich. Anders. Maar uit ervaring weet ik dat heel veel mensen die even niets van zich laten horen, toch na verloop van tijd weer terug komen. Meestal is de rede van het weg blijven niet zo prettig en ik hoop dan ook altijd dat deze mensen zichzelf gauw weer bij hun kraag pakken en er weer voor gaan. Maar maakt het je onzeker als iemand zo maar weg blijft? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 nou snoepje, vraag me af waarom? go ahead! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Nance , Bol, Kappen met dat gezever nu. Wat is de zin van het leven? Is E echt MC2? Wie heeft J.F. Kennedy vermoord? Wie was er eerder, de kip of het ei? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 nee maak me gewoon zorgen. dat is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Anders, Heb Aichia de afgelopen week niet gelezen of gezien. Misschien is ze wel een paar dagen weg met de feestdagen? Zal eens een berichtje plaatsen bij haar 'wie is wie', misschien reageert ze daar op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 en snoepje je kende haar dacht ik. en waar was je? met jezelf bezig denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 beetje raar als je het hier allemaal gezever vind mag je vinden,,maar zeggen hoef toch niet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 er is vast wel iemand die haar msn of zoiets heeft Anders misschien even een oproepje bij thema's wie missen we Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 nee denk dat ze is opgenomen. maar ik mis haar wel. blijkbaar lult men hier zo langs elkaar heen dat men niet eens opmerkt dat iemand weg is met een reden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Coen, hoe gaat het met jou inmiddels? Kun je het redden zonder drank nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 ik ken haar niet persoonlijk... maar aicha blijf inderdaad wel eens meer weg en misschien is ze wel op genomen ben jij hatelijk zeg snap niet wat jij hier doet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 nou ja. ik ben hier omdat ik een alcoholprobleem heb en het niet over thee en koffie heb. en jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Akelei, Nee hoor, probeerde er wat humor tussen te gooien ivm een toon die gezet werd, maar daar valt niet veel meer aan te veranderen zo te lezen. Anders, Snoep, kunnen we het ajb gezellig houden? Serieuze onderwerpen zijn wat mij betreft altijd goed maar om elkaar nou aan te gaan vallen. Beetje jammer. We zoeken allemaal steun bij elkaar, laten we dan proberen het positief te houden:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 dit is ditjes en datjes en als je het ergens over wil hebben geef je dat aan maar niet op zo manier volgens mijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden