Ans Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Fleur lekker nr dat van Within Temptation! Beste allemaal, Ik sluit af voor vanavond. Nog ff Woef uitlaten, twee stappen vooruit en 3 achteruit, dus meld ik me wel weer rond een uur of 3 vanacht (scherp, Hannah;)) Welterusten alvast voor later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Nee ik weet ook niks over Soothe. Ik zou ook graag wat horen, maar goed misschien duikelt hij zomaar binnenkort weer op hoor. Wat jammer priem dat je niet in je MM hier op het forum bent geweest. In je eentje is het zoveel moeilijker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 van scooty heb ik helaas geen nummer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Hoi Witte: Ja dom om niet op een Moeilijk Moment hier te komen. En mijn stelregel is: ik schrijf niet als ik iets gedronken heb Dag lieve Witte en alle anderen. Log nu weer uit hoor! Slaap lekker straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ja, soothe!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ja VM: je had toch (min of meer) een rookdeal met hem gesloten? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ik wacht op je Fleur, maar niet te hard hè kan ik weer dagen niet zitten van de blauwe plekken..:D..:D..:D..:D. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ja voila Prima, dat hadden we ook. Dus maak ik me best zorgen. Maar ik ga er wel voor, hoe dan ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Misschien heeft hij gewoon zijn redenen. Of is met de Noorderzon naar de Algarve vertrokken of zo, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 smsje Prima:heart: zeg maar dat zn harem m hier mist komt ie wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Jaaaaa, boel zoeken. Yihaaaaaaaa Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 kga ff wat anders doen zie mn naam te vaak staan ongezond voor mij fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Vermoed dat Soothe wel oke is. Geen bericht goed bericht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ja Jane, ga es wat doen. Hihi. Jope tikkie op vingers vcan Cactus? Die pb's kreeg ik regelmatig. Niet meer zo vaak. Is goed teken. Denk dat Marjo opgesloten zit in het kippenhok:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Lekker koese Jopie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 LOL Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Die ouwe kerel toch... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ik heb je gelezen Bor;) weet alleen niet zo goed, wat te zeggen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Boretje :present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Ik heb het ook gelezen Bor!!!!! Wat moet jij het moeilijk hebben meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Tja Bor, das mooi ...vervelend en pijnlijk om te ontdekken. Stap voor stap, er komt een antwoord. Ergens. Ooit. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 tja bor relaties er is niks moeilijkers ik weet er alles van..jammer genoeg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Otje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 Beetje blue Kijk weer tegen een lonely weekend aan.... Gezellige boel. Iedereen off line en afwezig. Pffff Gelukkig is het alleen morgen. Zondag boeit me niet. En vorige week was erger. Volgend jaar echt een beter plan maken, want dit wil ik niet nog eens zo ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 En blijven delen Bor, das belangrijk Ga niet alles opkroppen maar zoek een manier om te delen Veel sterkte ermee!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 30 december 2011 Rapport Share Geplaatst 30 december 2011 bor denk zeker niet dat je adb en aa los moet laten maar dat het nog steeds het middelpunt is kan ik denk ik wel begrijpen het is zolang wel het middelpunt geweest..dus het zou ook zijn tijd nodig moeten hebben om het langzaam te laten verdwijnen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden