Jaap Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Goedemorgen, Vanavond voor het eerst kegels ruiken bij het gelukkig nieuwjaar zoenen. Ik ben niet zo van de goede voornemens. Dat is mij te geforceerd. Nooit gedaan ook. En voor iedereen die zich ook voorneemt vanavond niet mee te drinken, laat je niet verleiden, omdat het er allemaal zo gezellig uitziet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Goedemorgen Frummels! Ben weer thuis, katjes gevoerd, maar ik ben zelf gevloerd. Dus als ik het tot 2012 wil volhouden, duik ik nu mijn bedje in. Ik heb nog niets teruggelezen, dat doe ik vanmiddag. Ik zat al om half 6 aan een dubbele espresso, Gezellig met de dames van het hotel gekletst. In het hotel waren maar 11 gasten. Na het ontbijt direct naar de appie gereden voor oliebollen etc. Nu ga ik even bijslapen. Tot later! Voor diegene die er vandaag niet zijn op het forum, een goed en droog uiteinde en een gelukkig nieuwjaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Jaap. lees ik daar nou een advies voor een goed voornemen in? Ja Tina vandaar ook die principes, maar ja net als regels zijn principes ervoor om ze af en toe los te laten he. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Jane, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ja, ik ben ook maar een mens vol tegenstrijdigheden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 :heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik ga straks oliebollen bakken. Of eigenlijk, ik ben ** *** om het beslag te maken. Het bakken mag iemand anders doen. De buren weten het nog niet, maar het gaat in hun keuken gebeuren. Geen stinkerij in mijn huis. Ze zijn niet thuis, maar ik heb de sleutel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 eerst zouden we het buiten doen, we hebben een afdak, maar gezien het weer leek ons dit een betere optie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 dan zijn de buren *** dus beslag maken is een makkie Jaap bakken een ramp en thuiskomen in die stank/vettigheid tzou niet mogen kunnen:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Jaap, ik ben blij dat jij mijn buur niet bent. Denk je lekker even op vakantie, huis spic en span achetrgelaten, kom je thuis in de oliebollen stank. En ik lust helemaal geen oliebollen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Er kunnen twee deuren dicht, voordat de lucht hun huis in trekt, En er zit een goede afzuigkap. Vorig jaar ook daar gedaan, en geen klachten gehad. Ze waren er toen wel bij. Dat wel. Ik zal het nog eens in beraad nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Goejemoruguh allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik had vandeweek oliebollen gekocht. Niet te pruimen zeg. Hard vettig en geen smaak. Dan moet ik het maar zonder doen hoor. Ik kom de jaarwisseling best wel door. Moggel Ans. Wat doe jij vanavond tegen het knallen met je spruitje? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 DAGPACT: Albert Ans Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik hoop dat wint Jane en Danny ook en Jan1000 ook. Met de loterij Maar ik moet daar niet aan meedoen. Ik wordt daar irrationeel van, en de teleurstelling achteraf dat ik niets gewonnen heb wil ik niet. Dat ik mijn geld weggegooid heb. En dat ik het terug kan winnen. Nee, ik doe het niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik las net low profile Soothe, Ouwe knakker, ik hoop dat je weer snel high profile bent. Beterschap. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Mogge, Albertje, als ik bij die o,000004% hoor vind ik het wel goed hoor. Heb een half lot dus 15 miljoen is ook genoeg. Gaan we naar de Bahama's, oke. Alcoholvrije cocktails slobberenB) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 de BamBama's? mag ik mee? zal heeeel lief zijn en je koffers dragen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ben je gek joh. Die koffers worden voor ons gedragen:D YIHAAAAAAA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Je hoeft niet eens koffers mee. Alles wat je nodig hebt koop je gewoon en als je er klaar mee bent gooi je het weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Hannah, die vuurpijl is een onwijs goed idee van je! Verdient navolging. Als ik die luie **** nog in beweging krijg koop ik er ook één. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Die Jaap, een man naar mn hart:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ga ik het hele resourt afhuren. Batterij moederators mee voor de frummers die vervelend worden en gaan met die banaan;) Hihihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Ik wens iedereen een mooie dag. En of je nou een feestje hebt of er voor kiest alleen te zijn, of als je moet werken Laat het jaar heerlijk van je afglijden, en laat 2012 binnenstromen. Je hoeft er niets voor te doen. Gaat helemaal vanzelf. En misschien is hier ook wel een samenzijn vanavond. Wie weet. En ruim je vuurwerkrommel zelf wel even op hè. Daar ben ik heel ouderwets in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 31 december 2011 Rapport Share Geplaatst 31 december 2011 Bam, mogn kleine hondjes dan ook mee:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden