Spring naar bijdragen

Woensdag 4 januari


MarQ

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 493
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Hallo Pleuntje,

Nou nou nou. Waarom gelijk all the way met dat haten?

Alles of niks, net als de fles wijn?

Je hebt hem nou op en ik hoop voor je dat je niet nog meer in huis hebt en nu stopt met zuipen en zielig doen. Als je uitgescholden wilt worden en stel dat het zou gebeuren, dan is het hek toch helemaal van de dam?

Toch strak dat je hier gekomen bent om het te melden:moon:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zet wel ff koffie voor je Pleun:sun:

Zat net ff te kijken wie er binnen zijn en ik zag Soooooooothe.

YES!!:musicnote: Misschien is ie aan het bijlezen,nou dan zien we hem vanavond om 23.00u wel binnenvallen:D

En er is wederom een aanmelding, van Bella!

Ik denk, ik zeg het ff.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi mensen,

'k heb ff theepauze nu. D'r is echt niet veel te doen in de winkel. Op wat schoonmaken en sorteren na. Nou ja, over een uurtje mag 'k weg. 'k moet nog boodschappen doen. 'k hoop da'k de verleiding kan weerstaan géén Bitburgertjes mee te nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank voor je antwoord Pleuntje, want ik wist dat echt niet.

Alles in 1x goed doen dat wil iedereen wel! Wat een succes had ik dan al gehad in mijn leven;)

Maar hartstikke goed dat je hulp hebt kunnen regelen, echt waar!

Nu even doorbijten meis, je hebt je medicijnen - mazzelaar - morgen beginnen, dan word je weer helemaal blij:rose:

'n Gunn,

Aan d' an'd'r' kant van 't pad toch z'kr?

Ga er dan m't j' rug naar toestaan.

Of zo

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: borretje
Sha; M"n begeleider is geweest.
In plaats van voor de honderdste keer Naltrexon voor te stellen.
Of voor m" n neus te houden; heeft hij het voor me op tafel gelegd en laten liggen ook.

Ik heb het (nog) niet genomen.quote>


even google er op los gelaten, maar als ik het allemaal zo lees denk ik dat het beter is om het niet te nemen.

Bijwerkingen
* verwijderd op verzoek van forum lezers *
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Pleuntje
Goedemiddag, jullie zullen mij wel haten maar ik heb net een fles witte wijn in mijn strot gegoten. heb vanmorgen met de huisarts gebeld omdat ik wilde weten hoe lang je moest wachten voor je het aversiemiddel refusal in mocht nemen. Bleek zeker 24 uur te zijn en ik heb het niet gered! Ik was vol goede moed maar toen werd ik moe en moest de honden nog uitlaten en boodschappen doen en dat was teveel. Ik kon mijzelf niet beheersen en dacht morgen een nieuwe dag.
scheld mij maar voor rot.
groet, Pleuntjequote>


Jammer meis dat je niet sterk genoeg was om het niet te nemen. Ik herken het maar al te goed. Zo kreeg ik vorige week een fles mee vanuit het werk, die heeft nog geen 24 uur in de kast gestaan want hij moest en zou leeg. Hij was overigens wel erg lekker :D.
Koppop nu, sta niet te lang stil bij deze uitglijder, dat je fout zit dat weet je. Probeer de zucht voor vandaag te onderdrukken. Heb je een lekker sapje in huis ??

Ben wel benieuwd hoe jij op fefusal reageerd, ik heb 12 januari een afspraak staan met de arts om dit te bespreken, maar misschien ben ik het niet eens nodig. Sterkte.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik doe sowieso vandaag mee. Geen kunst, want het is woensdag. Gisteren ook niet gedronken. Morgen zal ook nog wel gaan. Heb met kerst wel iets meer gedronken dan voorgenomen. Niet superveel, maar het feit dat het meer is dan je je voorneemt betekent in feite al dat je er niet goed mee om kunt gaan. Ik controleer nu steeds of mijn oogwit/huid gelig worden en of ik pijn in de leverstreek voel. Ben heel erg hypochondrisch aangelegd namelijk. Dat gele is volgens iedereen die ik het vraag niet aan de orde (niet dat ik het aan iedereen vraag hoor, maar een collega zei "goh wat heb je een kleur!" dus ik gelijk heel nerveus "oh ja, wat voor kleur dan? rood? bruin?")

Link naar opmerking
Deel via andere websites

wrom, we posten toch geen zaken die niet mogen. Een ieder kan google er op los laten en het vinden.

Nog een paar minuten en dan zit mijn werkdag er op en ga ik de sportschool maar weer eens opzoeken. Zien of ik niet weer gelijk onder de vlekken kom te zitten, anders ben ik nl zo weer weg. Ben ff de naam kwijt hoe het heet in de volksmond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...