nancy Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Hoi Mauro! Ik kreeg vnl. zware hoofdpijn, bijna niet te harden, maar we zullen wel zien hoe dat nu gaat... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Dinah, hoe gaat het met je? Ik moest vandaag een paar keer aan je denken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Gunn, nou niet je noodvoorraad al aan gaan spreken natuurlijk. Die kant en klare ravioli met KAAS uit de supermarkt is een absolute afrader. En nog duur ook. Er zit geen smaak of kraak aan en valt ook niet op te leuken met tomatensaus en veel peper. Maar goed, het is maagvulling. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Nancy ik had ook last van die bijbverschijnselen o.a. een vieze ijzersmaak. Nu slik ik twee halve refu. per week en die bijverschijnslen zijn nu ook minder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Ik moet weer gaan, mensen, tot horens! Slaap lekker! Er zit er hier eentje op de bank te balen als een stekker dat ik zit te mailen, niet zo gezellig! Leuk, zo´n ruzie op ´t eind van de avond... wens jullie wél een prettige voortzetting!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 pasta's K&K is zowiezo zondegeld basisspullen voor warme maaltijden zijn zelden duur en deegwaren, peulvruchten enz wel prima hamsterspullen. Koken vind ik heerlijk meditatief, creatief en gewoon lekker:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Trusten Nancy. Ik ga ook weer afsluiten mensen tot morgen weer en slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Jeannet, die kant en klare ravioli (uit blik) aten Will en ik altijd de eerste avond in de ardennen als we op vakantie waren. Toen was het makkelijk en als ik het nu zou kopen zou ik dus meteen weer daar aan denken. Dat het duur is klopt ook, maar bij een bepaalde winkel kost het maar 1 euro Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 oei nance als je hulp nodig hebt straks ikke is ellug stelk hool Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Jeannet wil je die vloek even weghalen svp straks een BAN VAN HAN! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 @Jane4, Idd heb 'k nog 't een en ander g'kocht voor m'n Food Storage. Vooral tonijn in blik, ham, perzikken, bietjes (pot) en rode kool met appel (ook pot). Ook nog wat honing en suiker ingeslagen. En nog een tree water. 'k moet alles op de fiets doen, dus 'k kan helaas nooit teveel ineens meesjouwen. Traag maar gestaag vul 'k m'n voorraadje aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Welterusten Nancy, welterusten Bolletje! Niet in een weerwolvin veranderen vannacht, hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Fijn Dinah dan is geen bericht bij jou goed bericht je bent een bikkel he! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Ik ga uitloggen, mn ogen prikken van het turen. Mn dochters team is door naar de volgende ronde, "en op de tribune...daar zat dr moeder..:moon:" tot grote shame van puberdochter af en toe "want ze juichte en ze klapte van plezier..:$:moon:" slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Truste Jane4! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Bollie wij kijken naar Narnia nu, op VT4. Maar die heb je vast al gezien. Nu net ff pauze. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Jane, een ban van Han:D Ik hou dapper stand! Nance, het komt wel goed. Is voor beider bestwil dat jij ook onder ons bent. Ik hoop dat het nog wel gezellig wordt en blijft. AR het was niet uit blik maar zo'n plastic bak uit de koeling. 3 Euro. Ik ben weg Voor allen nog een fijne avond en voor strakjes welterusten. Full:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 truste:lips: voor wie slapen gaat Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Zo, hier gaan straks ook de luikjes dicht. Nog even naar de samenvatting over het schaatsen kijken dan naar bed. Slaap lekker voor straks. En volle maan is pas maaandag om 08.82. Dus gewoon slapen en geen weerwolven vannacht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 jaja ik weet het, dit is en ADB forum maar ik wil NU roken! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 zo terug van feestje. er was een taxi geregeld Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Lieve, lieve lotg'noten, 'k ga somnieren. Slaap wel, allen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 7 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 7 januari 2012 Mijn tijd zit er ook weer op voor vandaag slapen nu truste:lips: tot straks Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 herkenbaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
smart Geplaatst 8 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 8 januari 2012 Een droge boterham, voor straf! Ik ga slapen. Doei! Doen hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden