snoepje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 goedenmorgen allemaal iedereen slaap volgens mijn nog sha niet want die moet om 7 uur beginnen en fleur zit ook op haar fiets denk ik dus ga ik maar uit gebreid douche en als ik terug kom dan heeft yvonne het ontbijt klaar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 goede morgen snoepje, blij dat ik je weer zie. nog blijer dat je eerst gedoucht bent (en vergeet je tandjes niet) goede morgen voor de rest van de frummels. zal ik maar even koffie zetten dan? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Goedemorgen, het is weer wat wennen, zo vroeg op. Lekker rustig hier, goed voor de virtuele douchers en kofiiezetters. Een goede dag gewenst allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Goede morgen allemaal DAGPACT: Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Nog 3 dagen en dan ben ik weer werkloos Zie er gek genoeg naar uit. Dus nog 3 dagen gemotiveerd mijn werk doen. Vanavond naar het theater, ook een leuk vooruitzicht. Mooie dag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Goeie morgen kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 ik ben weg fijne dag allemaal en yvonne ik neem aan dat je vrij bent? een mooie dag om te sporten, laat het niet weer versloffen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Goedemorgen frummels. Voor diegenen die gisteren wat te vieren hadden Speciaal voor Snoep gisteren met haar 1 jaar: :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Was hier gisteren te hectisch om op het forum te komen, dus alsnog bij deze liefs Aicha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Gisteren was het gezellig en Wilma vond het schilderij erg mooi. We hebben gelachen en ik vind het zo knap van haar dat ondanks ze ernstig ziek is, ze vrolijk is. Harde vrouw voor haarzelf. En ze geniet altijd van bezoek. Ik ken haar niet anders. Er werd wijn geschonken, en toen men mij vroeg of ik er ook eentje wilde, vertelde ik vol trots dat ik al 2 jaar geen druppel gedronken heb. Veel mensen weten dat ik een alci in ruste ben omdat ik dat gewoon tegen iedereen verteld heb. Schaam me daar helemaal niet voor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Goede morgen iedereen, 't is kalm vanmorgen op 't forum dagpact: Albert Lytse Borretje Muffin Goe geslapen, aan één stuk door, das lang geleden. Nu ff bijwerken, dan toereke doen met onze jack russel en vanavond naar Bilbao, morgen terug. Dat zijn moeilijke momenten, da begint met een paar glazen in de lounge dan een paar wijntjes in 't vliegtuig en nog een paar jack daniels in 't hotel. Maar 't zal deze keer anders zijn !! Muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Poeh dat is dan een fikse uitdaging Muffin. maar je weet dan je het kunt hé. Misschien kun je proberen om in gedachte te houden wat voor 'n ellende de alc. jou heeft gebracht. Dan moet het goed komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Goedemorgen frummers, vanuit de haven van A. dagpact: Albert Lytse Borretje Muffin Will Terug vrijgezel na zware woorden gisteren met vriendin. Moet alles even laten sudderen, maar het zat er aan te komen. Voel het nochtans heel erg hard, bang om een vergissing te hebben begaan. Klinkt bekend zekers ?? Nu eerst bootje gaan vastmaken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 tx Bolletje !! Ik ben er zeker van dat het goed komt vandaag, en morgen dat zien we dan wel weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 O Rekel dat is weer een domper zeg. Vergissing???? Wat moet ik me daar bij voorstellen? Had je trouwens van de week gehoord van dat grootste schip ter wereld dat bij ons gelootst werd naar de haven? Ik moest nog aan jou denken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Goedemorgen lieve Frummels! Snoep! Je gaat goed! Will, ja het zat eraan te komen, toch een pijnlijke situatie. Veel sterkte en ik spreek je snel. Hou je goed! Zo en nu duik ik mn bad in. Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Hey Will, moeilijk! Nieuwe koers dus Toch wel ingrijpend zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Ik ben ook weer weg kanjers. Tot vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 goeiemorgen mensen er zijn 0 gebruikers ingelogd! U wordt bedankt..... en ik dan? tel niet meer mee. ben ik eindelijk van dat gevoel af dat ik een 0 ben, krijg ik dit op mijn ontbijtbordje. Nou ja, deze 0 gebruiker gaat maar even te fietsen dan fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Bollie, gewoon bang dat ik het verkeerde heb gedaan. Ze heeft er alles aan gedaan om me te plezieren, maar bij mij is nooit dat kleine extra vonkje beginnen brandden. Desondanks is ze blijven vechten voor mij. Het siert haar zo en maakt mijn pijn des te erger. Nu moet ik erg hard oppassen om niet in de grote valkuil van drank te duikelen. Vandaag in elk geval niet, dat is zeker Dankje Liefje, ik hoor je gauw Ja Jan, terug een nieuwe koers, bestemming onbekend ! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Ocharme LadyJane, deze is dan speciaal voor jou sé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 ik was weer ff terug hoor Will toen ik uitlogde verscheen ik ineens wel als zijn ingelogd. Altijd al een Heijoka geweest (dingen achterste voren of in verkeerde volgorde doen), dus ook maar weer even ingelogd:) En ja Will, het kon bijna niet anders dan he, met je relatie, je kunt liefde niet afdwingen; wel er nuchter onder blijven:present: maar nu is er weer ruimte, ik denk ook wel binnenin je. En waar ruimte is kan weer iets groeien, na verloop van tijd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Muffin las ik het goed dat jij straks op reis moet of al bent? Denk dan bij moeilijke momenten maar aan het trotse gevoel waarmee je morgen hier kunt komen melden dat je een mega-test met goed gevolg hebt gedaan! Heel veel sterkte hoor en het is het waard:present: weer trots op jezelf worden is een van mijn grootste beloningen geweest en nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Alsjeblieft borrie Ja LadyJane, terug wat ruimte voor mij. De laatste maand is echt niet goed geweest voor me. Rust is wat ik zoek, en rust is wat ik zal vinden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 Hoi Will, Take care hè. Grootste bulkkschip. Een groet. Zo'n diepgang dat varen soms onmogelijk is. Dan denk ik met mijn 'boerenverstand', misschien beter een paar kleinere. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 11 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 11 januari 2012 tx Jane, ik vertrek vanavond maar ben morgen reeds terug. En ik ben van plan (met de hulp van anta) niks te drinken. Het is toch wel raar dat we ons super voelen als we niet drinken maar dan na een tijdje toch (en er hoeft ni echt een reden voor te zijn in mijn geval) terug te vervallen in de oude gewoontes. Heeft volgens mij toch te maken met sociale druk, gewoontes etc. Overal waar je komt wordt er gedronken, je bent echt een vreemde eend in de bijt als je niet meedoet. Als je de TV opzet, zie je in elk programma hoe mensen drinken bij stress , bij vreugde, bij verdriet etc. maw, het zit er bij ons ingebakken en dat maakt het supermoeilijk om daar tegen in te gaan. Een vriend van me belt me al 3 dagen of ie even kan langskomen om wat af te spreken maar ik weet dat ie eigenlijk langskomt om een flesje(s) wijn te kraken maar ik hou de bal af, kan dit echter niet volhouden. Ik laat hem dan toch seffes even langskomen, weeral moeilijk want ik ben niet de persoon die zich gaat uiten als alcie dus .... muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden