AlbertRemmo Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Goede morgen DAGPACT Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Voor Hannah, een dikke, Het wordt weer beter, dat weet je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Goedemorgen Frummels!!! Heb heerlijk geslapen. Vandaag word het weer een mooi dag geloof ik. Werkse voor een ieder! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Dank je Albertina Albert :je wordt bedankt start ik het dagpact en dan vergeet je mij erbij te zetten. Foei. Dagpact: Aicha Albert Lytse Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Zo dat zal um leren Aicha Dacht me zelf ook zoiets te herrineren en was opzoek ernaar helemaal een pagina terug. Poeh hoe kan dat nou, die AR toch , hij was altijd zo'n sympatieke jongeman en nu dit....... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Diesel: Dit kan ik niet verteren mijn hele dag is naar de mallemoeren. Ook goedemorgen trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Sorry Aicha heb niet gelezen, was te laat ben nu weg fijne dag allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Moggeuh Aich, ach vooruit vergeef het hem maar, tis nog vroeg. Natuurlijk wi je na een "blauwtje op maandag"toch ook niet "blauw zijn op dinsdag" of zoiets. Ik heb de laatste week weinig gelezen, maaroop dat het lekker met je gaat goed te zien dat je weer terug bent en dat het lekker met je gaat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Diesel heb op crisis/detox gezeten en weer thuis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Oeps verkeerde toets bericht was nog niet af. Wel even wennen weer thuis maar het gaat goed. Krijgt nog wel een gevolg want sta op de wachtlijst voor drie weken diagnostiek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 goedemorgen iedereen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Dagpact: Aicha Albert Lytse Jootje Jaap Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Aicha, Wat moet ik me daar bij voorstellen? Diagnostiek. Ik denk dan aan vaststellen wat je mankeert. Diagnose stellen. 3 weken. Toe maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Goedemorgen allemaal! Dagpact: Aicha Albert Lytse Jootje Jaap Nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Goeie morgen lieve kanjers. Iedereen goed geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 zet mij er maar bij nancy Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Ja hoor, Bol! Jij ook?????? Ik had nog wel een extra uurtje willen pitten, maar ja, eenmaal wakker...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Dagpact: Aicha Albert Lytse Jaap Jootje Nancy Anders. Gebeurd hoor, Anders! Alles goed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Goedemorgen, Leni gestruikeld, opkrabbelen meisje en verder... Ik ga voor dag 11 droog, gekkengetal maar ik trap er niet in Fijne dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Nancy misschien vanavond wat vroeger naar bed? Ik heb gisteren mijn bankstel anders gezet dus nu hoef ik niet zo te turen naar de t.v. want ik merkte dat als ik naar bed ging ik nog lag te turen, kent iemand dat? je kunt op een of andere manier je ogen niet ontspannen. Vannacht weer uitstekend geslapen dus dat is ook weer opgelost. Verder mensen de gaat vandaag schijnen. Heerlijk. Ik ga mijn diepvries uit de kelder halen en in de keuken zetten. Hoop dat het me lukt. Nou zijn die dingen niet zo zwaar en anders moet ik de buurman vragen of ie ff wil helpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 moggie all ( yvonne -igor enz..) wow, geslapen als een klein konijntje met een enorme koude druppel aan mijn neus wakker geworden, zoooo koouuuuud. zo lekkel trainen met maatje en daarna ramen zemen, want die zien er dus niet uit jullie lekker geslapen? alles ok? blij weer terug te zijn. hier al volop zon, maar dus errug koud. broer kwam vandaag voor het eerst in vijfteen jaar voor zijn werk, dus niet zijn hondje bobby brengen, dat is eve wennen en even verdrietig, maar beter zo, alles heeft een begin en einde zowel de goede als slechte dingen, eindigheid kan ik nog steeds moeilijk mee omgaan. nou we gaan er een mooie dag van maken ga zo hard trainen, mijn broer is er inmiddels ook mee begonnen, rare wereld hoor hi gedaggie;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Goeie morgen Toine. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Ja Bol, ik herken dat, maar ik heb dat met lezen eerlijk gezegd ook, ondanks dat ik dus m'n brillen heb.. (één voor veraf, één voor dichtbij). Wordt tijd voor een varifocus ben ik bang voor. He, heerlijk he, zo'n dag met zon, en bedenken wat je kunt doen! Sinds november ben ik vrij op dinsdag, de rest van de week werk ik, maar wat een cadeautje, zo'n vrije dag! Ik denk dat ik ook maar eens wat ga rommelen in huis! Wat weggooien of zo, krijg ik zo'n heerlijk opgeruimd gevoel van....Héééé, het lijkt wel voorjaar! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 mogge boll, heb je gemist, alles wel? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 januari 2012 Kleed je je wel wamme aan Akkie? Ik ga ff boodschappen doen. Chroomtabl. halen. Ben heel benieuwd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden