Ans Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Gunn, Link doet het inmiddels, was ff knoeien, maar dat heb je als digibeet... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Hannah, jij nog met je zoon vandaag!! had ik nog niet gedaan....oeps Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ans hoe is het vandaag met jou gegaan? Bammie moe, dan lekker je bed in meid. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Goede avond, de hele dagdraad is zowat verwijderd. Dus tja, antwoorden op wat ik zowat laatst las dan? Iets over een icoon dat we moeten aanbidden? Met vergane peuken? Of hoe was het ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Reed'lijk ontspannen, Ans. 'k drink nu een theetje en luister naar een podcast. Alles gut, nah? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Hoi Bol, Alles wel met jou?Las dat je nog wat te wachten staat bij de tandarts? Arme gij. Gaat wel goed met mij hoor, beetje af, maar morgen een dag thuis dat scheelt enorm. Mn lijf komt een beetje in opstand, pijntje hier, kwaaltje daar... snap er niks van. Ook morgen n aantal uren aan mn huiswerk. Maar da's meer een uit de hand gelopen hobby, dus ook ontspannend. Woef ligt voor pampus op bed. Die is bij zn oppasopa geweest. Hij baalde enorm van het weer... als het morgen nog zo is dan gaan we fijn binnen spelen. Alles goed met je meisje? Ben je alweer bezig met een nieuw schilderij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Gunn, waar luister je naar, als ik vragen mag? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 De Bombcast. Een podcast van Giant Bomb. Een site over videospelletjes (reviews, demos, consumer electronics reports, etc.). Kortom, de journalistiek van alle electronische entertainment denkbaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Mwah Jane, tevreden niet maar ben blij dat ik niet met gaten rond hoef te lopen. Vroeger geen geld voor andere oplossingen en nu kunnen kronen en bruggen niet meer. Heb je sterke tanden voor nodig waar ze wat aan op kunnen hangen, zeg maar. En die heb ik ook al niet meer. Jammer maar helaas. Mn halve ontbijt blijft er wel onder zitten, das waar:Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ja maar Ans toch kan een uit de hand gelopen hobby, spanningen opleveren. Maar wel lekker dat je morgen een daggie thuis kunt zijn. Ga je ook een beetje uitslapen? Das meestal de beste remedie tegen pijn en kwaaltjes. Weet je wel dat hier een oppasoma woont? Ja hoor hier alles prima en nee ik ben nog niet met een ander schilderij bezig. Wacht op opdrachten. Ach joh dadelijk weer het voorjaar en dan kunnen we lekker de tuin weer in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Halve draad weg:huh: Tssssssssss, wa hek nou weer gemist(not). Han, zeun jarig, feli. Toedels. Nix doen wa:o:DB) ik ook nie zou doen he Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 *Pijnlijke oprispingen* Auw! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Ergens bij je kladden en lurven... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Hallo en goedenavond, Hannah gefeliciteerd met je grote zoon, stamhouder? Bewogen dagje geweest hier blijkbaar, hoop dat niemand gekwetst of zeer gedaan is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Bako Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Dat doet me verdriet Borretje, hoop dat je het kunt handelen Geen idee waar het over gaat maar vind het jammer als mensen hier het tegendeel vinden van wat ze zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Bol, de lente kan me niet vroeg genoeg komen... wat duurt die maand januari toch lang, hé? Ik blijf morgen zeker een uurtje langer liggen. En jij bent oppasoma? Nee toch zeker? Als ik jou lees dan denk ik absoluut niet aan een oma! Ik duik zo mn mandje in, morgen weer een dag. Tot gauw Bolletje:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Gunn, totale abracadabra voor me wat je daar op hebt geschreven. Ben daar totaal niet in thuis:$ In ieder geval, veel plezier er mee! Ik ga uitloggen. Hopelijk tot morgen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Welterusten, Ans! Én natuurlijk tot morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Fijne avond nog allemaal, en welterusten voor straks:lips: Sterkte voor wie het nodig hebben en tot gauw. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Originally posted by: BamBamHalve draad weg:huh:Tssssssssss, wa hek nou weer gemist(not).Als de halve draad gewist is Bammie dan heb je niets belangrijks gemist hoor anders hadden ze hem wel laten staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Originally posted by: Gunn*Pijnlijke oprispingen* Auw!quote> Al weer Gunn??? Dat had je de laatste keer ook al. Weer in je buik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Het leest wel lekker snel weg zo. Ik schrok me wild eerst. 24 pagina's!!!!! Maar je bent er zo doorheen. :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 Dag frummers, Ook voor vandaag kan ik me droog afmelden. Welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 18 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 18 januari 2012 goeie avond Mupske en weltrusten Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden