Teveel Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Wat scheelt er aan Marjo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Net een docu. gezien over Thailand. Wat is de natuur toch mooi en wat zijn er toch mooie bescheiden mensen op de wereld zeg. Met die wetenschap ga ik voor vandaag weer afsluiten en spreek ik de wens uit dat iedereen op de wereld deze mentaliteit over mag nemen. Trusten lieve kanjers. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ook ik wil iedereen welterusten wensen. Morgen om half vijf moet ik op om de Mammon te gaan dienen. Niet dat ik zo gek ben op geld. Bewaren doe ik het niet, heb te veel plezier in het uitgeven. Slaap wel, droom mooi Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Geld is een prettige bijkomstigheid, het maakt het allemaal net iets aangenamer als helemaal zonder. Daar wil ik zo nu en dan Mammon best voor dienen. Ik ga ook de luiken sluiten. Slaap lekker allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Bam is alweer gekalmeerd.. Mmmmmm, ZEN...... Zo lekker naar bed. Mn middagtukje viel beetje lang uit vandaar dat ik nog wakker ben. De rest van da house is al in diepe slaap. Ook wel es lekker. Weer een dag voorbij. Bijna dan toch. Slaap wel allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ach Hannah, zo breid je je woordenschat toch mooi uit:) Ik wil wel es moeilijke woorden gebruiken maar dan weet ik het net niet meer precies genoeg, hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Welterusten, zachtjes de trap oplopen hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ik ben ook best gek op geld. Wil best n andere auto, nieuw dak opt huissie, die hond kost klauwen met geld, ik wil eigenlijk niet meer werken. maar lekker klooien in de tuin enzo, planten zijn ook best duur en verf voor de schuur mag ook best. Dus... Maar ja, niet alles tegelijk he, word het ook weer zo druk van. Geld maakt niet gelukkig, geen geld hebben kan wel erg ongelukkig maken. Lijkt me zo. Heb ik gelukkig geen last van, kan nog altijd brood kopen. Nog wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Kee Jaap. Trust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Geld heeft inderdaad de wereld verpest, en het erge is dus dat ze dat in de bijbel al opschreven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Je moe nie alles geloven wat er in de Bijbel staat hoor. Sprak vorige week iemand die vertelde dat ze in het boek van Thomas, of weet ik veel wie, aantoonbaar dingen hebben zitten bijschrijven. Die linkmiegels.. Maar dat geld, ja, das mss wel waar. Hebzucht is ook van alle tijden. De vrouw van Lot veranderde in een zoutpilaar. Krijg je als je achterom kijkt he. Oh dear, nog veuls te wakker. Mn meditatievrouwtje maar ff op mn oren zetten:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Hallo Bam en Jaap, Het is inderdaad rustig hier. Net iedereen naar bed gegaan. Ik kom me even droog afmelden voor het dagpact. Verder weinig nieuws te melden, dus ik ga nog even bankhangen en dan ook naar bed. Tot morgen, en welterusten, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Wel nog een glaasje water nemen Lytse, anders droog je maar zo uit hoor! Slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ik kwam om een foto te plaatsen. Dat is toch altijd weer gedoe Maar is ie, beloofd is beloofd. De Kast die ik in mijn werkloze week ge- timmerd heb. Ik ben er wel tevreden over. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ik ga nog even een bolletje knoflook eten. Als iedereen dat nou zou doen... Goed voor je bloed dacht ik. Maar ook gewoon lekker. En daar gaat het om. Er moet gewoon knoflook in het brood. Of in het leidingwater. Nou ja ik heb mijn weekend weer droog gehaald. Een paar dronken mensen gezien, zo alleen op het station met een blikje en smartfoon en een rood aangelopen pafferige kop. Ik had het zo kunnen zijn Behalve dan die smartfoon. Daar ben ik te ouderwets voor. Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Slaap lekker iedereen Meld me weer droog af!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 en slaap lekker mensen gauw mn bedje opzoeken:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 Jane, nachtbraker dat je bent Jij rolt je nest in en ikke eruit, dat is nog eens de boel goed in de gaten houden Truste meiz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 23 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 23 januari 2012 24/7 he Diesel dit forum:) soms dan toch. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden