Jaap Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 He, Rae, Das even geleden. Hier blijft alles altijd hetzelfde, maar altijd weer een tikkie anders. Goed je even te zien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ik wip even naar buiten. Deze zon wil ik even meepakkken Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Welke zon? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Hoi frummers Ben net wakker.....errugggg he? DAGPACT: Anders Albert Muffin Lytse Pip Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Hihi, goedemiddag dan Pip, hoop dat je lekker hebt geslapen? Hier ook absoluut geen zon te zien buiten, het miezert. Maar we kunnen het binnen natuurlijk wel zonnig maken: :rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Goeiemiddag allemaal, Ik heb vandaag iig al één ding goed gedaan wat ik anders niet deed; Ik had nog 2 blikjes bier en die heb ik mijn vriend meegegeven toen ie naar huis ging. Ik weet dat als ik die had opgedronken, en dat had ik gedaan, ik naar een winkel was gegaan en weer een stuk of 6 halve liters had gekocht. Vind ik stiekem toch knap van me Zometeen ook eens uitvogelen hoe dat vogel tellen gaat..2 duiven wat eksters en kraaien...mssn een merel..vlaamse gaai..we zullen zien!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Heel goed change, vind ik enorm knap van je. Daar mag je jezelf een heel groot compliment voor geven! Ik wil ook wel vogels tellen, maar probleem is dat ik echt niet weet welke vogels het dan zijn. Succes ermee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Hartstikke goed Change, je mag trots op jezelf zijn. Wijffie en Suiker ook goedemiddag. Ennu Toine, wat schaft de pot vandaag??? Begin lekkere trek te krijgen in iets hartigs.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
change Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 opde site van de vogelbescherming staat een lijst met allemaal foto's van de meest voorkomende tuinvogels... Ik ga het eens proberen, heb al brood neer gestrooid.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 wat de pot schaft.. tsja.... we hebben nog een partypack over van de feestdagen. zo een box met lekkernij voor de frituur. en ja ik heb altijd honger dus..... sinds ik niet of minder drink en minder rook ben ik echt gewoon altijd aan het eten poehie.. gezien het hardlopen en trainen blijf ik redelijk op gewicht en nog steeds een platte buik, maar weeg, vind ik iets teveel 95 kilo en 1.80 meter dus..... laten we zeggen het overgewicht zijn spieren hahahaha zal in de kuiten zitten, het extra gewicht.. let's enjoy life..... hoe gaat het met je yvonne? nog plannen of gewoon dingen om naartoe te leven? adieu toine ski Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Dat zijn dus allemaal spieren Toine, zeker weten Lekker die frituurhapjes.... tis maar goed dat ik dat niet in de vriezer heb liggen... Hier gaat alles goed Toine, soms een beetje te druk, zou wel wat meer vrij willen hebben, maar aan de andere kant denk ik dat je in deze tijd gewoon hartstikke blij mag zijn als je je baan kunt behouden en je het er ook nog naar je zin hebt. Ik kijk uit naar de lente en de zomer. Lekker weer 's morgens heel vroeg al licht en dan de tuindeur open als ik uit bed kom, geluid van de vogels die dan al wakker zijn. Echt uitkijken naar dingen doe ik verder niet. Ben eigenlijk best wel tevreden. Natuurlijk zijn er dingen, situaties die ik graag anders zou willen, maar een mens kan niet alles hebben hè? Ik accepteer (over het algemeen) wat ik niet kan veranderen en geniet zoveel mogelijk van alles wat gewoon lekker loopt. Kan ongelooflijk genieten van hondje, kan ook enorm genieten van heel kleine leuke en aardige dingen. Kortom, om een heel lang verhaal samen te vatten: Ut gaat gewoon goed met mij. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Hoi Vera... zou het kunnen dat je nu een beetje tot rust komt? En dat de vermoeidheid er nu uit komt? Wat goed trouwens dat je niet meer rookt ook, dikke pluim. Ja, dat is iets waar ik naar uit kijk: Nog een aantal kilo's meer kwijtraken en dan ook stoppen met roken.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Das helemaal niet raar hoor Vera. Er is aardig wat veranderd bij jou.. en als je dan een programma bekijkt over waar jij ook door bent gegaan komt er vanzelf weer een heleboel omhoog. En kan me ook heel goed indenken dat je er van baalt dat je zo moe bent. Waarschijnlijk had je verwacht dat je over zou lopen van de energie en je meer dan prima zou voelen. Maar probeer toch maar een beetje geduld te hebben, het komt vanzelf, dat kan gewoon niet anders toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Goede na-middag, mijne Pa bracht mij van middag een castrolletje eigen gemaakte mosselen!!! Lekker!!!! En vooral, LIEF! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Goedemiddag op deze regenachtige middag, ik heb mezelf eens uitgelaten vandaag, een flinke wandeling langs het strand gemaakt. Drijfnat geregend maar dat mag de pret niet drukken. Wat een flut weer! Voor vanavond heb ik het vooruitzicht op een knisperend schoon bed, ik ben nu al rozig. Hihi, goed voor een mens, die frisse lucht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Nina, Wat is een castrolletje? Hoe laat ga je eten? Jammie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 een castrolletje is pan, een kookpan, Albertina... ik vraag me eigenlijk meer af wat eigengemaakte mosselen zijn...?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Hihi, gekookt en al misschien, geen idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Goedemiddag, Lees over eigengemaakte mosselen van een lieve papa. Gaan hier tomaten gevuld met Hollandse garnalen eten. Tomate Crevettes dus... Vind ik geweldig lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Tjonge, ik lees allemaal eten waar ik dol op ben. Wat zal ik eens maken? Pasta, snijbonen, salade, geen idee nog. Hollandse garnalen heb ik gister al gegeten, zalig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Akelei, ik was in Zandvoort, en jij? Ja, het was zeker mooi, alleen vind ik het dan zo saai in mijn uppie. Maar toch gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ja, zelfs mijn voeten waren nat, mijn laarsen waren niet afdoende. Wel een mooi gezicht al dat natuurgeweld. En zoveel van dat witte schuim, soms was er amper strand. Ik heb scheermesjes meegenomen, sepia, voor iemand met vogels, kan in de kooi gehangen om de snaveltjes te slijpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Wow, zal inderdaad wel machtig zijn geweest bij de zee. Hier geen zee, maar het stormt wel behoorlijk. Krijg hier steeds meer lekkere trek met al die heerlijke dingen die voorbij komen. Maar wacht toch nog een uurtje met koken, anders duurt de avond zo lang en krijg ik aan het eind van de avond weer zo'n trek. Wordt hier trouwens zelfgemaakte patatjes, lekker gevulde sla en een vegaschnitzel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Goeie avond kanjers. Heb vandag een paar x het voorjaarsgevoel gehad. Heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden