igor Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 ZOooO witje ook wakker. goede morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Arme madeLIEF. Je hebt gelijk hoor, in de liefde moet je investeren. Het komt wel vanzelf, maar zal ook zo weer gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 volgens mij is dit virtueel pesten al bedoelen jullie het vast plagend Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 lief bedoeld hoor:heart: en nu volleyen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Jaa witje ook wakker idd Igor Witje had gister een feestje en het was nogal laat geworden:o Dus een beetje uitslapen mag dan wel. Sterker nog ik nog wel willen slapen eigenlijk, maar dat lukte niet meer:) Wat leuk trouwens weer is met jou online te zijn Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Heee Akelei, jij ook hier... leuk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Originally posted by: fleurtjeGoede morgen morgen Ik ben wat bijgelezen. Overal een mening over maar vandaag ga ik die niet delen HoofdpijnBB says; jammer;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 http://www.youtube.com/watch?v=yZF7lBEZzyI Voor iedereen die vanmorgen op het forum taalkundig bezig waren.... Ook voor de anderen trouwens:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 DAGPACT: Anders Albert Muffin Goede morgen, aan iedereen op het forum, een prettige en droge zondag gewenst. tot later, nu eerst buiten met de hond zolang het niet regent. muf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 22 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ik ben weg................ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Hee Akelei ik zie je vragen niet bij stoppen met roken! Groetjes Myriam Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ik zit ook al te wachten Akelei.... Voorstel: begin is met 1 vraag, welke vraag brand het meest? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ook een prachtig nummer. Die kleuren aangehad? Bij die kleuren denk ik direct aan de Bagwan daar is Ramses ook nog van geweest trouwens Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 ik denk aan karnaval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Originally posted by: MadeliefIk ben weg................quote> Hapjes maken en voorbereidingen treffen zeker?Veel plezier vandaag. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 mogge;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Goeiemorgen Toine.. Ik ga ff doesjen en een klein familiebezoekje doen tot laterzzzzzzzz Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Originally posted by: MuffinDAGPACT: Anders Albert MuffinLytseGisteren niet doorgezakt, maar meer gedronken dan ik met mezelf heb afgesproken. Dus vandaag gaan voor mij de alcoholvrije dagen in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Ik ga maar aan de dag beginnen. In bad, vogels tellen, schoonmoeder bezoeken en hopelijk nog een tijdje in mijn werkkamer opruimen. Ik doe ook aan werklijstjes, maar die zijn oneindig geloof ik. Er komt steeds meer bij dan ik af kan strepen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Originally posted by: ShahireHey Iggy Ik las dat Marjo vannacht haar dochter van 14 nog thuis kreegna twee en half jaarlaat je vandaag nog iets van je horen Marjo?tenminste....als je wilt natuurlijkquote> Hoi ShahireIk las je berichtZe is er nietAndere verplichtingenWe hebben goed contactHaar paps wil controle houdenDat gaat niet bij een puberDingen ontzeggen werkt averechtsZe weet dat ik er benHet is goedMum is back! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Hoi allemaal, Bor, kan pb niet openen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Marjo, ik lees je nog net vooral die laatste zin is erg goed om te lezen en ik ben er meteen weer van tussen zitten 14 man zich op mijn komst te verheugen of niet.... fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Originally posted by: marjoZe weet dat ik er benHet is goedMum is back!quote> marjo hou dat vast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rae Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Dag luitjes, ik kom heel even piepen hoe het hier gaat. Groetjes iedereen en nog een fijne zondag toegewenst. Rae Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 22 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 22 januari 2012 Kom niet aan mijn dochter! Instinct. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden