Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 januari 2012


Aicha

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 288
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

ik kom ook ff snel mee kletsen, voell me de hele dag al leeg en verdrietig!! snap niet zo goed waar dat vandaan komt, maar goed zal wel weer overgaan.

Kan om het minste wel in huilen uitbarsten.

Ben nu nog op het werk, maar ga nu lekker uitloggen en naar huis, naar mijn kindjes!!! ff genieten van ze!

eten koken en dan optijd weer naar bed, komt helemaal goed, komt er nog iets leuks op tv.

@gaby, mooi verhaal, en dat moeten we ons allemaal voor houden, mooi gezegd!

@wijffie, wie zegt dat de 'normale'drinkers wel normaal drinken! ik denk dat er meer mensen zijn die niet zonder kunnen,alleen weten ze iets beter maat te houden! Laten wij het maar gewoon lekker zonder doen!

Allemaal heel veel suc6 Ik vind jullie allemaal toppers!!!!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi, zo,n lange lijst!

Ff gevaarlijk moment...... Keek buiten op mijn terras om eems de boel een beetje op te ruimen, vond ik een tas met 4 blikken bier..... Nog over van oudjaar. Heb er zonder teveel bij stil te staan, direct de gootsteen blij gemaakt.... Was ff trikkie zeg! Toen mezelf maar beloond met ramen lappen, strange day!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gabsy :sun:

Suiker hoe is het vandaag met jou gegaan kerel?

J.J. wees maar eens heel trots op jezelf. Dat hem je hem toch maar geflikt hé?;)

Jop. ik snap het niet goed van die proefmaand, weet wel dat je het er over gehad hebt. Kan wel wat invullen maar misschien, als het niet al te pijnlijk is, kun je het dan een beetje uitleggen?

Ik had nog een vraag voor je maar weet niet of ik die kan stellen. Het gaat over het rijden van een grote bus. maar dat kan later ook nog hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: wijfie
O, ik ken er idd genoeg, die echt niet zonder alcohol kunnen, maar die nooit dronken zijn, het valt zo eigenlijk niet op, ze kunnen dan wel maat houden, maar zijn toch afhankelijk van alcohol.quote>


Hello allemaal

@wijffie, daar sla je de nagel op de kop. Misschien ben (was) ik zo'n drinker. Ik dronk eigenlijk best veel, alle dagen, was zelden echt dronken (geen gelal dat je niet meer verstond bv).

Ik zag vandaag ook een paar keren de vraag, waarom drinken we? Ik dronk gedeeltelijk voor de smaak, lust graag alcohol in al zijn vormen. En ik ga (vooral denk ik) ook wel voor het "bevrijdend" gevoel dat alcohol mij "schenkt". Alle remmingen vallen weg en ik doe dingen die ik anders niet zou doen of durven. Ik ga daarover niet in detail treden maar daar zit nu voor mij het grote probleem, die "dingen" kunnen eigenlijk niet door de beugel en heb tot nu toe veel geluk gehad maar ik weet zeker dat die "dingen" mij ooit zuur gaan opbreken als ik daar niet mee stop.

Maar dat stopt pas als ik stop met drinken, zo simpel is dat, en daarvoor zijn we nu nog maar ne keer gestopt.

En ik hoop nog steeds te kunnen "maatschappelijk" drinken eens ik tot de jaren van verstand gekomen ben maar dat kan alleen als je je voor jezelf strenge regels oplegt en daar ben ik voorlopig nog niet aan toe vrees ik.

tot later,
Muffin

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oké Jop. maar allereerst vind ik het heel jammer voor je want ik had je alle geluk van de wereld gegund meis.:heart:

Nou daar gaat ie dan. De dochter van een kennis, een heeel klein ukkeltje van pakweg een paar turven hoog is ook buschauffeur. Ze rijdt in een dubbele bus. Weet je wel, hij lijkt een beetje op een accordeon in het midden. Heb jij daar wel eens in gereden? Zo ja, voel je dan veel verschil met een kleinere bus? En moet je daar nu een appart rijbewijs voor hebben?

Is het teruguit rijden nu veel moeilijker dan in een enkele bus?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi bolletje.

Op de sportschool ging het heel goed. Nog wel rustig aan gedaan, want het is bijn a20 jaar geleden dat ik serieus aan sport heb gedaan.

Voor de rest weinig gedaan en dat is niet goed voor mij. Ik pieker weer veel te veel en dan heb ik best wel trek. Tot nu toe lukt het nog zonder, maar het wordt niet altijd makkelijk gemaakt.

Het is voor mij zo balen dat ik zo lang moet wachten voordat er eens instanties reageren en wat doen.

Maar ik lees hier vandaag veel ergere dingen.

Ik zou alleen wat meer eetlust moeten hebben. Sinds ik gestopt ben met drinken heb ik geen honger en ben alweer 5 kilo afgevallen. Hebben meer mensen hier last van

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Suikertje
Hoi bolletje.

Op de sportschool ging het heel goed. Nog wel rustig aan gedaan, want het is bijn a20 jaar geleden dat ik serieus aan sport heb gedaan.
Voor de rest weinig gedaan en dat is niet goed voor mij. Ik pieker weer veel te veel en dan heb ik best wel trek. Tot nu toe lukt het nog zonder, maar het wordt niet altijd makkelijk gemaakt.
Het is voor mij zo balen dat ik zo lang moet wachten voordat er eens instanties reageren en wat doen.
Maar ik lees hier vandaag veel ergere dingen.

Ik zou alleen wat meer eetlust moeten hebben. Sinds ik gestopt ben met drinken heb ik geen honger en ben alweer 5 kilo afgevallen. Hebben meer mensen hier last vanquote>


Hello Suikertje,

over dat afvallen, ik wou dat ik daar wat meer last van had, bij mij is het alleen andersom: ik compenseer het drinken met het eten en snoepen ...
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Snoepen mag ik sowieso al niet meer sinds begin 2011 suikerziekte bij mij is ontdekt. Ik at eerder ook niet zo heel veel, maar kon savonds en snachts heel wat naar binnen stouwen.

Sinds een jaar heb ik er nu bijna 15 kilo af.

Was ook niet erg want woog 100 kilo bij lengte van 1.84

Maar ik heb savonds ook totaal geen zin in eten koken.

Lees hgier vaak de libelle recepten, maar daar krijg ik het water niet van in mijn mond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

In het begin viel ik ook af, dat was mooi meegenomen,

maar de laatste tijd kom ik volgens mij

weer aan. Ik ik weeg me niet, ik doe het op

het oog.

Op zich hoef je niet veel te eten als je gezond wil

zijn en 85 kilo is nog heel normaal.

Ik zou me geen zorgen maken. En een beetje gaan

zoeken wat je lekker vind.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dank je voor het antwoord Jop. Nou die uk is niet zo elegant hoor, het is een rond tonnetje en voor de duvel niet bang. Gaat dus de weekenden naar grote housepartys om een hoop jong spul op te halen. en zijn ze vervelend dan is ze niet bang om dar wat van te zeggen.

Wat stoer ja dat jij die ook rijdt. Moet toch maar eens mee rijden als conducteur;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikertje, dat herken ik wel! Maar dat komt ook omdat ik niet lekker in mijn vel zit. En gewoon vaak geen zin heb om te koken.. Kaar er staat nu een ovenschotel in de oven, ter compensatie van die ene boterham overdag! Dat afvallen vind ik trouwens niet zo erg!

Tine, heerlijk een nuchter hoofd! X

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...