Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 januari 2012


Aicha

Aanbevolen berichten

Ik heb hier idd ook veel aan, ookal door alleen mee te lezen! Als ik bijvoorbeeld zie hoe jij het in jouw situatie redt, dan geeft me dat hoop voor mezelf.

Mijn leventje nu ziet er toch echt gemakkelijker uit, dus dan zou ik het toch ook moeten kunnen.

Succes voor vanavond alvast :present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 288
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: akelei


:)

k hou wel van bloemen
(dat fysio proces zou ik ook het liefst volgende maand tot marathon resultaat willen hebben hoor.)quote>



Hahahaha, dat klinkt helemaal niet bekend.
:o

Ik ga ook in de benen, anders hang ik
hier weer te lang en komt er van mijn
plannen weinig terecht.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Spike,

VAN HARTE!!!!!!

en zoals je zelf eens zo leuk schreef,

een vierkante meter bloemen voor jou!

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

:present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koninginnedag??? Je woont toch in Amsterdam???

Wil dan wel op een boot zitten met Spike en jou en andere frummers...

Niet ver van hier overigens. Kunnen we Lenie ook meenemen en alle

andere Noord-Hollanders...

En trouwens, álle frummers, en dan in het oranje , ja, lijkt me

een goed plan, Ans, we komen eraan!!:D

Beterschap he meis....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo ik ben weer terug en ga nu eerst ff Spikie feliciteren met haar 2 mnd. droog. Wat een prestatie meid. :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun: :sun:

Ik heb mezelf een kado gegeven een andere bril. M'n ogen zijn wat minder geworden en bij die Andere Hans zijn de glazen nu voor de helft van de prijs. Heb me nu weer een pracht van een bril.

"Mevrouw dat zijn herenmonturen". "Ach man het maakt me niet uit wat ik op m'n snuit heb staan, als het maar sterk is".:)

Die damesmonturen zijn vaak erg fragiel dus niets voor mij. Heb dus mee kleurend, kraswerend (das hard nodig) F. fokaglazen en dat alles voor nog geen e250,-- goed hé?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...