Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Ik heb hier idd ook veel aan, ookal door alleen mee te lezen! Als ik bijvoorbeeld zie hoe jij het in jouw situatie redt, dan geeft me dat hoop voor mezelf. Mijn leventje nu ziet er toch echt gemakkelijker uit, dus dan zou ik het toch ook moeten kunnen. Succes voor vanavond alvast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Hele wijze raad Albertina, Heb vroeger in psychiaterie geleerd dat het goed is om af en toe jezelf een compliment te geven en deze ook op te schrijven. Misschien moet ik dit maar weer gaan doen savonds. Ik ga nu weg. Ga voor eerst in mijn leventje sporten in de sportschool. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Hoi Akelei! Bedankt voor je bloemetje! Goed om te lezen dat je geloof hebt in de fysio. En ja, proces kan lang duren, maar in ieder geval zit je er nu in! Je klinkt positief! Dus ook een bloemetje voor jou: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Originally posted by: akeleik hou wel van bloemen(dat fysio proces zou ik ook het liefst volgende maand tot marathon resultaat willen hebben hoor.)quote> Hahahaha, dat klinkt helemaal niet bekend.Ik ga ook in de benen, anders hang ik hier weer te lang en komt er van mijnplannen weinig terecht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Hup Albertien, in de benen! Ennuhhh, ik ga je voorbeeld volgen, ik zit hier al te lang, even wat ondernemen op m'n vrije dag! Prettige dag allemaal en tot laterszzzzz.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Hooooooo, ben al meteen weer terug voor Spike!!!!! Gefeliciteerd! 2 maanden!!! Goed, man!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Spike, VAN HARTE!!!!!! en zoals je zelf eens zo leuk schreef, een vierkante meter bloemen voor jou! :present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present: :present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Sla jezelf maar op de schouders , Spike, en wees trots! Uiteindelijk, via inzichten enzovoort, heb je het toch maar geflikt! Je hebt wat gedaan met al die raadgevingen van dit forum en hebt aan jezelf gewerkt! Knap hoor! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chrissy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Spike, gefeliciteerd met die 2 maanden droog, 100 :present: voor jou! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 niwi, waar ben je???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Goedemorgen allemaal, Spike: :present:rose; Snoepje": van harte Hoop dat je je nog even laat zien vandaag:rose: Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Ja Spike, ik werk daar hard aan, maar ik was de vorige keer zó enthousiast en schaamde me zo toen het mis ging na 8 dagen, maar nu ga ik weer goed. Maar vanwege m'n eigen onzekerheid nog maar even geen datumvermelding van drooglegging... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Originally posted by: nancyniwi, waar ben je????quote> wat is er, nancy ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Snoepje van harte gefeliciteerd. Er gaat niets boven een droge verjaardag. Een frisje vind ik goed! Snoepje maak er wat leuks van. Het 'gemis' van een alcoholhoudend drankje mag de feestvreugde niet in de weg staan. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Thanks, Spike. Officieel nog twee dagen te gaan tot mn 2 maanden ADB he? Ben nog ziek thuis dus dat haal ik wel:( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Fijne dag Akelei Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Nancy luister niet naar de duivelse stemmetjes. Wat ik kan, kan jij ook. Hier ook zat aan't koppie, maar geen drank. Actie Nancy. Ik wil dat het goedkomt. Groet. Spike gaat nu drie maanden vol maken, dus uiteindelijk komt alles goed. Fijne dag allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Ans, ik ben al bezig om de vlaggen van zolder te halen hoor, ziek of niet, we bouwen een feestje!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Feestje is prima Nance, doen we wel virtueel, anders steek ik iedereen aan:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 O, lees net t bericht van Spike: op de boot doen we als het weer mooi weer is, ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Ik duik mn mand weer ff in... tot later:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Koninginnedag??? Je woont toch in Amsterdam??? Wil dan wel op een boot zitten met Spike en jou en andere frummers... Niet ver van hier overigens. Kunnen we Lenie ook meenemen en alle andere Noord-Hollanders... En trouwens, álle frummers, en dan in het oranje , ja, lijkt me een goed plan, Ans, we komen eraan!! Beterschap he meis.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Zo ik ben weer terug en ga nu eerst ff Spikie feliciteren met haar 2 mnd. droog. Wat een prestatie meid. :sun: :sun: :sun: Ik heb mezelf een kado gegeven een andere bril. M'n ogen zijn wat minder geworden en bij die Andere Hans zijn de glazen nu voor de helft van de prijs. Heb me nu weer een pracht van een bril. "Mevrouw dat zijn herenmonturen". "Ach man het maakt me niet uit wat ik op m'n snuit heb staan, als het maar sterk is". Die damesmonturen zijn vaak erg fragiel dus niets voor mij. Heb dus mee kleurend, kraswerend (das hard nodig) F. fokaglazen en dat alles voor nog geen e250,-- goed hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Amsterdam??? Dan kom ik ook! Lekker dichtbij! Gezellig;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Muffin Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 goece middag, Dagpact: Aicha Albert Lytse Tine Nancy Lien Chrissy Muffin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden