lady jane Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Kom misschien deels ook omdsat je je geuit hebt Gabs ff alles op een rij en dan heeft je geest weer rust. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 wellicht Jane, voel me lichamelijk zwak, maar ben heel blij van binnen, heel appart, is meestal andersom haha, maar ik geniet ervan hoor , in het hier en nu Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 2x is overdreven en idd Jane, was lekker me even te uiten, en nu ga ik echt slapen, want morgen weer de lange woensdag x Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 duidelijkheid geeft rust zelfs al is het slecht nieuws weet er alles van gabs. slaap lekker mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 truste Jane:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Gaby, Goede, duidelijke posting. Alles op een rijtje. Jeannet, Best een leuk programma hè. Toch ken ik een aantal mensen die er lichameliojk een stuk beter aan toe zijn. Wij moeten het eerst nog maar eens zien te halen. Net geprobeerd om via internet kleding voor schoonmoeder te bestellen. Het is gelukt, maar wat ben ik toch een digibeet! De volgende keer gaat het vast sneller. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Hee AR, Wat een latertje voor jou. Normaal lig je om deze tijd toch al in bed? Hoef je morgen niet te werken? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Jeannet, Heb heel even heel snel een stukje gelezen en verbaas me erover dat jij je verontschuldigd bij de strijders tegen alcohol hier. Denk eens even goed na!!!! Daar hoor jij ook bij, dus als je niet hier kunt schrijven wat je wilt omdat je anderen niet hoe zal ik het zeggen, van het rechte pad af wilt brengen, wat heeft dit forum dan voor zin? Zo lang ben je hier nog niet en het is een hele lange weg tegen het omgaan van of overwinnen van een verslaving. Dus.......lucht je hart, bovendien is het anoniem en scrollen kan iedereen die niet wil lezen hoe een medeforumer ongepland toch weer naar de fles(sen) grijpt. We zijn daar allemaal (geweest) of niet soms? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Misschien ben je toch al weg. Welterusten in ieder geval. Ik meld me weer droog af. Tot morgen allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Originally posted by: bolletjeO nee Suikertje toch wat doe je me daar verdriet mee.Ik heb meubels gemaakt dus gooide nooit hout weg, ik kon alles wel gebruiken,Hout is zo mooi. en ruikt vaak zo lekker.q]Helemaal gelijk lieve Boll hout ut beautifull Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Zelfs het licht is hier al uit Heb me niet aangemeld voor het dagpact vandaag maar ik heb het wel droog gehouden Slaap lekker allemaal!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Ik ga ook droog slapen! Truste allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 24 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 24 januari 2012 Nog vlug even droog afmelden, nachtje duurt nog lang. Voel me eigenaardig goed na de eerste portie baclofen. Hoop dat dit een goed teken is. Geen trek what-so-ever. Al diegene die het ook vandaag hebben droog gehouden, goed gedaan zenne, en voor de missers.....kop op en ga er morgen opnieuw voor Sayonara Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 25 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 25 januari 2012 Ik mis Liefje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden