Spring naar bijdragen

Dinsdag 14 januari 2012


Aicha

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 288
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gaby,

Goede, duidelijke posting. Alles op een rijtje.

Jeannet,

Best een leuk programma hè. Toch ken ik een aantal mensen die er lichameliojk een stuk beter aan toe zijn. Wij moeten het eerst nog maar eens zien te halen.;)

Net geprobeerd om via internet kleding voor schoonmoeder te bestellen. Het is gelukt, maar wat ben ik toch een digibeet! De volgende keer gaat het vast sneller.

Lytse.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeannet,

Heb heel even heel snel een stukje gelezen en verbaas me erover dat jij je verontschuldigd bij de strijders tegen alcohol hier.

Denk eens even goed na!!!!

Daar hoor jij ook bij, dus als je niet hier kunt schrijven wat je wilt omdat je anderen niet hoe zal ik het zeggen, van het rechte pad af wilt brengen, wat heeft dit forum dan voor zin?

Zo lang ben je hier nog niet en het is een hele lange weg tegen het omgaan van of overwinnen van een verslaving.

Dus.......lucht je hart, bovendien is het anoniem en scrollen kan iedereen die niet wil lezen hoe een medeforumer ongepland toch weer naar de fles(sen) grijpt.

We zijn daar allemaal (geweest) of niet soms?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nog vlug even droog afmelden, nachtje duurt nog lang. Voel me eigenaardig goed na de eerste portie baclofen. Hoop dat dit een goed teken is. Geen trek what-so-ever.

Al diegene die het ook vandaag hebben droog gehouden, goed gedaan zenne, en voor de missers.....kop op en ga er morgen opnieuw voor ;)

Sayonara :lips:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...