Teveel Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Lien ga je zo vroeg naar bed om te voorkomen dat je gaat drinken? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Nogmaals een goede morgen, ben om 6 uur toch nog weer in slaap gevallen. Nu heb ik echt weer behoeft aan koffie, heb weer zo raar gedroomd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Dagpact:AichaAlbertLytse TinelienWillquote> Goedemorgen en zoef zoef al weg. Ikke mee dagpactRapi X 100Latersssss Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Suikertje, sinds mijn detox 3 weken geleden droom ik ook veel en raar. Zal er wel bij horen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 ja, ik slik toch geen detox. droomde net dat mijn odste zoon werd opgegeten door een slang. Was echt blij dat ik wakker werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Goeedemorgen allelaam, slecht geslapen,heeeeel slecht! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Goedemorgen luitjes. Latertje hier. Gisteren een heel leuke dag gehad. Avond eindigde met een gesprek waarbij Kees en ik lijnrecht tegenover elkaar stonden en ik miet een boos, verdrietig, naar gevoel naar bed ben gegaan. Klein beetje uitgeslapen, hartstikke rot gedroomd en met dat gevoel ook wakker geworden. En vervolgens stopte de laptop er halverwege het opstarten mee. Alles zwart, geen enkel lichtje dat meer brandde, hartstikke dood leek wel. Alsof er een draadje was doorgebrand of zo. Gelukkig deed het koffieapparaat het nog wel en heb mij twee bakskes inmiddels al op :$ Beetje lopen schudden aan het ding, batterij er uit gehaald, wel drie keer. Heel hard geblazen bij de 'ventilatiegaten'... ( maakte af en toe de laatste tijd een hele hoop lawaai). Nog weer een keer batterij er uit. Nog eens een keertje geschud en geblazen en weer op het 'aan'knopje gedrukt en zowaar....... zus kan weer opstarten. Pfff, nou nog weer een wat vrolijker humeur ergens vandaan peuteren maar. Ik denk dat ik eerst nog maar eens een nieuw bakje ga maken. Heb nog niets teruggelezen, ga ik ook maar eens op mijn gemakje doen.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Oooeeii Yvonne, dat ken ik wel zo naar bed gaan, das altijd minder, wordt ook vaak met een rot gevoel wakker dan;( Hoop dat jullie er nog even de tijd voor nemen vandaag om het nog te bespreken! Ohh ja.....goedemorgen;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Lieve mensen, Ik ga er nu eerst weer vandoor, door de kou heen fietsen. Heb om 9 uur een afspraak. Tot later Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Goeie morgen allemaal. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Gooeedemorgen Bollie:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aicha Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Yalala: Slecht geslapen door de gescheurde kruisbanden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Goeie morgen Ya. Vannacht veel pijn gehad? Suikertje als je niet kan slapen is het toch belangrijk dat je blijft liggen. Maar ik kan me voorstellen dat je er s'avonds tegenop ziet om naar bed te gaan, als je weet dat het misschien weer een nachtmerrie wordt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Goede morgen allemaal, @Rapi van harte! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 mogge;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Ja door m,n knie slecht geslapen idd, heb hem wel hoog gelegd op een kussen maar elke keer als ik me omdraaide pppffffff!! Nu maar films aan het downloaden om de dag door te komen. Hulpteam is ingeschakeld om de kids naar school te brengen en op te halen. Gisteren vroeg Lytse geloof ik of m,n kids oud genoeg zijn om zichzelf te redden en dat is helaas dus niet zo dus dit komt me heeelemaal niet goed uit!;( Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Rapi proficiat meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 ohhh das zeker niet fijn Akelei:( Soms is het leven ook niet te begrijpen en zo oneerlijk he;( Zet mij ook altijd aan het deken zulke dingen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Pfff Yaja, das echt rot dus met een knie zitten en kleine kinders te verzorgen hebben. Daar zit een moeder niet op te wachten... En ik weet niet of ik wel zin heb om op het gesprek van gisteren terug te komen straks. Ik blijf bij mijn eigen standpunt en Kees ook denk ik. Gewoon maar laten rusten en niet meer over beginnen, betrof ook geen halszaak hoor gelukkig. Akelei, confronterend he een begrafenis van een leeftijdgenoot. Het kan inderdaad zomaar afgelopen zijn. Misschien een extra reden om van de dagen die we nog hebben iets moois te maken?? Maar het blijven moeilijke dingen.. . Zo, en nu mezelf weer even hartig toespreken, Fijne dag allemaal. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Akelei dat zijn hele sombere gedachten meid, ik hoop dat je heel gauw weer een beetje positief kunt denken. Ikzelf heb altijd zoiets van Goddank dat het mij niet is overkomen, ik heb nog zo veel zin om te leven. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 hier somber rotweer.... maar we maken er wat van he. hoe is het weer bij jullie nog iets leuks doen vandaag? ga vandaag wat stomen en op zoek naar een nieuwe cursus.. tot vrolijks ps die zeikerd is nog niet wakker hi Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 ook hallo Sasha, het heeft in feite weinig zin om hier aan te melden... en dan er geen aandacht meer aan te besteden... stoppen met drinken kost een geweldige inspanning... en gestopt blijven nog meer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Maar Sasha hoe kunnen we je nu helpen als je niet op het forum komt? Kom iedere dag ff hier totdat je het gevoel hebt het alleen te kunnen en dan langzaam afbouwen. Welkom terug en we gaan er weer voor. Hup die schouders eronder. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 ik probeer je een inzicht te laten krijgen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Sas misschien komt het verdriet er nu uit van het slechte bericht. Maar laat het maar lekker gaan hoor, hier heb je een paar stevige virtuele armen om je heen, je bent niet alleen, we doen het samen. Ik moet zo naar de tandarts mensen. Ben benieuwd wat de mogelijkheden zijn maar geen kunstgebit hopelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden