Jaap Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Das fijn Rapi, Ik vind dat zelf altijd wat ongemakkelijk, Net als complimenten krijgen. Dat moet ik eigenlijk ook beter leren waarderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Nee hoor Jaap, Ik vind dat niet ongemakkelijk. Je moet daar gewoon van leren genieten joh! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Okay, 't eten is klaar. Penne pasta met tomatensaus (ui, knoflook, courgette, ham in blokje). Geen salade. heb 'k nu geen trek in. Smaak'lijk! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 en zo hebben we allemaal onze persoonlijke ervaringen en meningen Smikkie dus heeft het geen zin een ander te zeggen hoe ze wel of niet moeten/mogen reageren. degene voor wie het bedoeld is selecteert zelf wel. En ook dat is steeds iemand anders met eigen gebruiksaanwijzing, dus komt vanzelf goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 gelukkig maar dat we verschillend zijn dan heb je meer kans dat we een groter bereik hebben, als we dat willen he. als iedereen hetzelfde denkt en schrijft wordt het ook maar saai, ik ga lekker meppen op mn volleybal straks, heerlijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Hoi, niets mis met Toine z'n bericht. Beetje à la Toine, maar al dat gepamper schiet ook niet op. Af en toe een stevige boost is niets mis mee. Nu wat eten bereiden. Maatschappelijk werk was niet lief, dus dan maar drinken. Gelukkig is het niet gebeurd. Men stopt omdat men de noodzaak inziet, niet om lief gevonden te worden en ook niet om altijd lief te zijn. Men ontdekt dat op dezelfde voet doorgaan geen optie is en daarom liet men de drank staan. Er zullen altijd lieve en minder lieve, zels boosaardige mensen langskomen. Een mooie les voor real life. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 jane, veel plezier. :-) ik moet even afwachten. kan er zelf weinig aan doen als water drinken en rustig aan. komt goed! gewoon duimen voor me, zou fijn zijn. dank jullie allemaal lieverds. maar ik ga nu even de pc uitdoen en niksen op de bank. Rapilos, niet uit je dak gaan op je verjaardag he! grapje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 hebben we ook wat gemeen samen Smik leuk fijne avond allen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Zeker is het een goeie vraag of je wel of niet wilt stoppen. Daar heb ik ook lang mee geworsteld. en ik weet ook dat je en kan willen stoppen en kan willen drinken. En dat maakt het soms erg moeilijk, want het kan niet allebei. Verder ben ik niet iemand die hier bepaalde reacties wil horen of zien hoor. Dat valt wel mee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 En nu eten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Hoi allemaal voor Gaby heb ik de computer draad bij tips even omhoog gehaald Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 26 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Hoi ik wil even reageren op de discussie die gevoerd over der reacties die zijn gegeven op mijn problemen. Eerst iedereen natuurlijk bedankt dat ze hebben gereageerd. Ik had het vooral met toine aan de stok en zei dat hij zich er niet mee moest bemoeien en op moest houden, of zoiets. Ik lees niet alles weer terug. Andere mensen gingen er anders op in dan toine en kozen voor een zachtaardiger aanpak. Ik heb tegen toine gezegd dat ik op dat moment geen behoeft had aan zijn soort reactie. Ik zat daar helemaal niet op te wachten. Echter jullie kunnen in een later bericht van mij lezen, toen mijn storm weer geluwd was, dat ik wel degelijk af een toe en beste schop moet krijgen. Toen ik in crisis zat wilde ik hem die schop wel geven, maar ben uiteindelijk blij dat ik hem zelf heb ontvangen. Ik heb tijdens mijn crisis even goed een 1 op 1 gesprek gehad met wel de zachte aanpak en dit heeft ook erg goed geholpen. Ik wil daar maar mee zeggen dat ik blij ben dat jullie me geholpen hebben. Het kan zijn dat ik in eerste instantie soms boos reageer, maar laat je daarvan niet weerhouden om te reageren. Ik weet dat iedereen het goed bedoelt. Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd, want ben erg moe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Goedenavond alle, ik heb ff een ontzettend trekmoment omdat vandaag een beetje het weekend begint! pfff, zit me te verbijten, maar ga het niet doen! Heb 2 stemmetjes in mijn hoofd, acht wat doe het en de ander neeeeeeeeeeee maar goed dat kennen jullie wel. ga zo maar wat kinderen in bed gooien! leid weer een beetje af, en dan maar aan de boekhoudcursus, kijken of dat lukt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Is alang goed Suikertje. Dit gebeurd vaker hoor dat mensen een duidelijke mening hebben over het gebeuren, en dat moet kunnen, mits er respect blijft. En soms gaat dat wat moeilijk. Soms komen er dan meer irritaties naar boven naar anderen die er al langer zitten. Dus niets met jou te maken hebben. Lien nog ff doorzetten meid het gaat je lukken hoor. en ja natuurlijk kennen we die stemmetjes, maar je weet ook dat jij sterker bent. Lekker met de cursus aan de gang met een groot glas van iets dat gezond is. Mensen vanavond op RTL 4 (geloof ik) Avatar. Voor diegene die van dit soort films houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 ja tuurlijk weet ik dat ik sterker ben, maar is wel trikkie vanavond, ben ook nog alleen thuis met de kids!! maar ik doe het niet hoor! morgen rijden we naar hamburg, dus moeten vroeg op! ga maar lekker optijd naar bed Wie is de Mol kijken, kijken jullie dat ook, ik denk te weten wie de mol is Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Suikertje hoi, Oké hoor. Alles duidelijk. Van alles neem je wat mee. En... je hebt niet gedronken. Dat is te prijzen. Ga zo voort. Succes verders. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 En ook ik was gesloopt van vermoeidheid. Meestal lag ik op m'n rug op de bank. Te moe om op te staan om een CD'tje op te zetten. Uitgeput en uitgewoond. Nu toch wel een tikkie beter. Groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Goedenavond! Hier een goede dag Heb hars voor mijn snor gekocht Eigenlijk vind ik dat je de natuur zijn gang moet laten gaan.. Maar mijn vader is binnenkort jarig... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Fijne avond nog ik ga tv kijken tot morgen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Komt er nog wat leuks op? Ik kon nix vinden de gids. Fijne avond Albert! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mai Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Law & Order Op 13 Street Leuk! Nice one all!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Rapilos, Voor jou log ik even in. Je bent tenslotte nog steeds jarig. Van harte gefeliciteerd en een fijne avond nog. Gr. Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Akelei, lief van je. Het gaat redelijk. Ben een project aan het opzetten, helaas kan ik dit niet openbaar hier neerzetten. Dus ik ben druk, maar ook heel erg moe. Ik ga ook zo mn mandje in. Morgen weer vroeg dag. Ook naar de andere lieverds, dank voor jullie steun en berichtjes! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Originally posted by: akeleiquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Zo, Verjaardag weer voorbij. Madelief en Wijfie, nog bedankt voor de felicitaties. Alle kinderen, zijn toch nog geweest vanavond. Plus vele telefoontjes. Erg leuk allemaal. Maar ga nu naar bed, want heb een vervelende spier in mijn rug, die weer ontzettend opspeelt. Lieve allemaal, Nogmaals bedankt voor het "meevieren" Welterusten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden