Jaap Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Mijn saaie dag zit er op. Vanaf nu is het avond. Eigenlijk moet je het zo zien, de werkzaamheden waren saai Maar de sfeer zat er goed in. Ehmmm, toch niet helemaal, er is een collega op vakantie en die krijgt er nu goed van langs. Beetje gek. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Haché dat vind ik ook lekker, Beetje laat om daar nu nog aan te beginnen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Gunn, gewoon beginnen. Als je maar lang genoeg doorwerkt is het vanzelf een keer klaar. een andere tactiek is het net zolang uitstellen dat het niet meer hoeft. Maar daar komen wel eens problemen van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 hum zit hier even na te denken. Dit forum is er om mensen te helpen van alcohol af te helpen en om elkaar te helpen en evt te minderen.Wat sommigen ook doen maar ik denk het is geen oplossing om te minderen. t is alles of niks vaak. Ondertussen als het niet gaat met sommige mensen, breekt men elkaar af. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Originally posted by: JaapHaché dat vind ik ook lekker, Beetje laat om daar nunog aan te beginnen.quote> Ik heb voor 3x gemaakt Jaap dus je bent welkom. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 dan Toine, kijk eerst naar jezelf voor je anderen beoordeelt aub! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Smikkie, nee ik ga ook voor nee. en ben er trots op! en vrees dat die anderen er ook wel op een dag achter komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Anders zat men hier niet en ging gewoon een glaasje drinken af en toe., toch? Ik ben wel donkerblond maar niet achterlijk. :-) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Ik heb ook slecht nieuws gehad deze week gehad ivm mijn nier. geen kip behalve Lystse die hier op reageert. Maakt me niet uit. Ik verwacht niks dus..vrede ermee en verder gaan. Lytse, merci! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Tegen wie heb je het Smikkie? even miss duidelijk maken? dank je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Wat ik gevonden heb in dit forum is dat er vele mensen zijn met een alcoholprobleem en die dit op allerlei manieren mee omgaan. En ben daardoor in gaan zien dat ik een probleem heb, waar ik eigenlijk niet aan wou. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Goed mensen ik ga afsluiten. Straks een mooie film dus ik ben weer onder de pannen. Heel misschien dat ik straks nog ff kom kijken maar dat ligt eraan. Later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Bolletje, helaas, ik ga hier zelf zo wat klaarmaken. Maar bedankt voor het aanbod. Eet smakelijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Doei, Bolletje! En kom nog even terug straks. Please?! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 ja miss. is de operatie voor niks geweest. de nier kelken zijn nog altijd niet goed dus vlgende week onderzoek weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Smikkie, ik denk dat het zinniger is over jezelf te schrijven in plaats van over hoe we hier in het algemeen met el- kaar om moeten gaan. Mij heeft het in ieder een heel eind op weg geval geholpen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Anders, wat zijn nierkelken en wat is er mis mee? Heb je dat al eerder geschreven? En wat kun je zelf doen, dieet ofzo? Veel naar de sauna om te spoelen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Klinkt goed. ik ga ook koken nu. stamppot. en film kijken, rust! Raar zag dat men zich ergerde hier, waaraan dan? dat mensen t moeilijk hebben? dat mag toch, we zijn ieder mensen hier. Ieder hun verhaal, verleden en pijn en daar komt vaak de drankzucht uit. tja. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Lieve mensen. Heel hartelijk dank voor alle felicitaties. Weer een jaartje ouder, de tijd vliegt. Wel een beetje rare verjaardag. Tot 3 uur gewerkt, en de rest vrij genomen. Daarna, dochter op visite geweest met de kids. Vanavond komt mijn zoon. Ander dochter had het vreselijk druk vandaag, maar die heb ik toch nog gezien vandaag. mijn moeder belde net om te feliciteren. Heb van LATex een s.m.s gehad en een mail, en hij zou vanavond bellen. Wel vreemd dat hij er niet is. Nog een weekje, dan is hij weer thuis. Toch ook weer gezellig hoor. Nogmaals, iedereen erg bedankt,voelt als een warm bad Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Het mag wel, Smikki als je er behoefte aan hebt. Moet je helemaal zelf weten. Maar je zal merken als je je ervaringen of gevooelens probeert te omschrijven je er meer vat op krijgt. En bovendien reageren daar ook vaak mensen op en daar heb je wat aan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Rapilos ook gefeliciteerd van mij Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
anders Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Rapilos, happy birthday to you! was niet bijgelezen maar wel gemeend. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Anders, Dat zijn nare dingen joh, Enig idee, of hier nog wat aan te doen is ? In ieder geval veel sterkte Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 ik kan anders nog steeds niet scrollen Spike ik weet pas dat ik me erger als ik al heb gelezen ik weet niet hoe jij dat doet? misschien ben je ook minder een aagje als ik? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rapilos Geplaatst 26 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 januari 2012 Dank je wel Jaap en Anders Ben dol op felicitaties:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden