Yvonne Geplaatst 27 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Nog even een aanvulling op mijn vorige posting: Tactive, jullie hebben er bezwaar tegen dat ik in 'bedekte termen' een ban van een medefrummer meldde, ik hou ook van openheid, dus zou het op prijs stellen dat in geval ikzelf een ban krijg dat dat ook hier gewoon door jullie zou worden gemeld. Witte, zou ik kunnen doen, maar doe het toch maar niet. Dit is gewoon hoe ik er over denk, kan er niets anders van maken helaas. En ben onderhand ook een beetje vergeten wat ik in eerste instantie wilde vertellen hier vanavond Wat mij betreft te laat voor koffie, dus ga ik maar een heeeeel grote pot thee zetten, liefhebbers ???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Zou kunnen hoor Bol, ben ik toch blij dat ik zelf daar geen last van heb. :rose::rose::rose::rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 wens jullie een fijne avond verders wees liefvoor elkaar...geen ruzie zoeken ik ga lekker op bed tv kijken met mijn dochter doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 27 januari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Luitjes, ik ga ook de bank nog even opzoeken, lekker bakje thee en straks een beker warme melk met honing en dan onder de dekens duiken. Elektrieke deken een kwartiertje aan, paar bladzijden boek lezen en dan heerlijk wegdommelen. Voor allemaal straks lekker slapen, trusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 pffff..... het hok vol herrie is weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 mmm..en ik ook..toedels!. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 'k ga maffen. Trustais everybodui. ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
haddock Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 He, brave droogzwijgers, doe wel, en zie niet om. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 IK zwijg niet langer. Hoe gaat het nu JJ. heb je niet meer gezien hier sinds begin van de avond. Je was ineens weg Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Fleurtje vond ik niet fijn, slechte energie, maar hoe langer ik erover nadenk.... fleur kom terug en we helpen je, bah, soms echt moeilijk hier. Maar we redden elkaar zo! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Btw, ga niet dróog naar bed en wil eetlijk zijn, morben weer pogingmis mijn vriend en dat komt hard aan in het weekend! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Originally posted by: bolletjeAch en Vonneke misschien heeft een van de tictive ook last van een zware winterdip, weet jij veel.quote> Tictive? :D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 BTW: ik hou van de energie van Fleur. Heerlijk mens! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Fictive Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 En eerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 JJ, zeker, het is niet leuk iemand te missen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Wie is eerlijk? Of, kan ik net zo goed vragen, wie is dan niet eerlijk? Ik hoef er geen antwoord op trouwens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 JJ, morgen is er weer een nieuwe dag en dan gaan we er voor zorgen dat je adb blijft. Probeer nu een beetje de zorgen van je af te zetten, hoe moeilijk dat ook is. Ik weet hoe je je op dit moment voelt en dat is zeker niet gemakkelijk. Morgen een nieuw begin Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Rijmt op heerlijk, Fleurtje dus. Ik bedoel eigenlijk dat ik het wel waardeer dat ze geen blad voor haar mond neemt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 En dan loop je wel eens ergens tegen aan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mupke Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Originally posted by: JaapRijmt op heerlijk, Fleurtje dus.Ik bedoel eigenlijk dat ik het wel waardeer dat ze geen blad voorhaar mond neemt.quote> Ik ook. Dat omslachtige aandacht vragen van sommigen hier. Dat je moet raden dat er iets mis is. Ik kan daar niet mee uit de voeten.En ik ben alweer weg ook. Ooit vond ik het hier leuk en gezellig. Maar dat is al lang niet meer. Geeft ook niks. De eerste tijd heb ik wel veel gehad aan de steun van anderen. Ervaring moet je zelf opdoen. Dat is dan misschien nog wel een zinvolle boodschap voor de nieuwkomers. Niet meteen denken dat je mislukt bent als je toch weer een keer drinkt. Dan heb je nog niet de juiste modus gevonden om de verleiding te weerstaan. Hopelijk komt dit niet over als preek of betweterig. Zo is het namelijk niet bedoeld. Lekker slapen allen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Ik mis Bellefleur hier ook en snap er niets van eerlijk gezegd. Geen scheldwoorden van haar kant gelezen en haar aandeel in de woordenwisseling heeft ze keurig aangepast. ik stem voor gratie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Ik kan me nog herinneren dat ik voor het eerst iets van haar las Geen touw aan vast te knopen. Tot ze Harry vond. JJ ik las dat je schreef: Ik ben te zwak. Het voelt even zo, maar het is niet zo. Nu even. Ik geloof dat in iedereen de mogelijkheid zit om aan een verslaving te ontsnappen. En nu moet ik maar eens naar bed. Oh ja nog een weetje, Er staat ergens in Nederland een fabriek waar 5 miljoen bierflesjes per dag gemaakt worden. En dan betwijfel ik of dat de enige is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 Je zult er werken Welterusten Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 27 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 januari 2012 je zal je brood ermee moeten verdienen:D slaap lekker:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden