Yvonne Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Tsja... maar heb nog geen ooievaar in de tuin gezien hoor Tina... dus die heeft zich echt niet laten tegenhouden door mijn schaaltje denk ik dan maar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 ja cola-drinkend kippetje mag bam anders was je er al uitgegooit Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Wortels, mmmmm, heerlijk. Okee, ik ben weer weg, nog een bakske kof en aant werk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Originally posted by: igorja cola-drinkend kippetje mag bam anders was je er al uitgegooit quote> Tsssssssss, ik ben nie bang. HA Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Dat is dan weer leuk voor de konijnen. Ik weet niet wat voor zaad er nog meer in zit, Alleen de zonnebloempitten herken ik. Dat zou in ieder geval leuk zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Von, die ooievaars komen toch ook wat brengen, niet halen???? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Originally posted by: YvonneTsja... maar heb nog geen ooievaar in de tuin gezien hoor Tina... dus die heeft zich echt niet laten tegenhouden door mijn schaaltje denk ik dan maar. quote> Haha Von,het was echt heel interessant,normaal gesproken blijft de ooiveaarhier niet in de winter.Door het bijvoederen van de mensenblijven ze nu hier.Ik heb er ook zelden of nooit een gezien,ja, toen ik geboren werd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Ahhhh, dat zal het hem zijn.... bij mij willen ze niks meer brengen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Ik woon naast een hel hoge oude fabrieksschoorsteen, Daar zitten wel eens ooievaars op, maar ze blijven nooit. Ze hebben hier in de stad een vast plekje gevonden op flats langs de snelweg. Zitten ze al jaren, Maar ik dacht dat ooievaars kikkers aten. Die gooien de mensen zeker in de tuin nadat ze de billen hebben afgelikt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Hahaha Jaap, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Tjee Jopie, dat is dan goed afgelopen, was het door de gladde weg? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Maar lieve schat, waarom nou toch dat afscheid nemen? Als je toch weer gaat schrijven. Ik begrijp dat niet zo goed. Ik hoef het ook niet te begrijpen, dat snap ik maar ik wil dan zo graag snappen. Je bent van waarde, je brengt iets, soms haal je iets, dus waarom afscheid aankondigen. En ja, berichtje is/was cynisch bedoeld, dacht dat je dat ook zo zou plaatsten. Niet om je te kwetsen maar beetje van nananana. We hoeven geen afscheid te nemen, lijkt mij. Soms schrijft iemand veel, dan weer niet. Afscheid is zo definitief, waarom? Of zou het zijn dat iemand niet aldoor een achterdeur open wil houden. Dat kan natuurlijk ook. Ik weet het niet. Jopie, I love joe, dat weet je toch. Of ik je nou wel of niet meer zie, of je nou schrijft of niet, ik denk aan je met warmte in mn hart. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Zo'n scooter kan toch helemaal niet zo hard:huh: En zomaar een rottig drempeltje maken...tssssssssss. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Blij voor dat het goed is afgelopen, Maar 65 is ook veel te hard natuurlijk. Binnen de bebouwde kom Je raakt je rijbewijs nog eens kwijt Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 20 a 25 vind ik een prima snelheid. Dus fiets ik graag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Jopie, dan is het goed afgelopen, op de blauwe plekken na dan. 65 km is ook wel erg hard volgens mij. Geen wonder dat je gelanceerd werd. :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
igor Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 jopie vervelend die duik. je moet ook altijd opletten he, je kunt de schuld niet aan de drempel geven blij dat je er nog bent Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Gesnapt Jopie. Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Ik begrijp de reactie van Jopie over de afgelopen week wel. Wat mijn persoontje betreft, ik was ook boos, erg boos. Ik kan ook slecht tegen onrecht, daar moet ik dan maar mee dealen. Er is inderdaad niet altijd wat aan te doen, aan onrecht. Maar om eerlijk te zijn had ik ook al bijna een paar keer een bericht in de trant van "ik kom hier niet meer" geplaatst. Impulsief, ik weet het. Daarom niet geplaatst maar het gevoel blijft. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Taal is een lenig en kneedbaar middel. Daar kan je vele kanten mee uit. En ach dat bepaalde woordjes niet mogen, die fantaseer ik er gewoon bij. Net als bij naaktfoto's, die zijn ook mooier als niet alles frontaal in beeld is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Zo, even de draad van gisteren doorgelezen nog. Zie dat Haddock, de professor, ook den Kluut kent als vogel, dus das weer mooi meegenomen Jaap's eetrace was gezellig, was het ook allemaal lekker Jaap??? Joop, je heb hartstikke veel mazzel gehad dus. Ik weet het niet zeker, maar dacht dat het wordt aangeraden een nieuwe helm te kopen als je er bij een ongeluk op terecht bent gekomen. Kan zijn dat ik er naast zit of dat de helmen tegenwoordig stootbestendiger zijn geworden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Ook goeiemorgen Spike Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Oh, zeker was het lekker, eigenlijk alles. Dit was het menu, Sjips van vergeten groenten, zoals koolrabi, pastinaak, lotuswortel Taartjes met spinazie en olijven en tomaten. Pizzabuffet, zelf je pizza samenstellen en bakken muffins of worteltjes-mandel-chocoladetaart of merengetaart, of van alle drie een stukje. Veel en lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Goeie morgen kanjers, ik heb heeeeeeerlijk uitgeslapen. Ik hoop jullie ook:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 29 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 29 januari 2012 Ik vind crypto's heel moeilijk, Ik ga even nadenken, gelukkig staan er wat lettertjes Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden