bolletje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hey Emma:present: Welkom terug meisie en jazeker ken ik je nog. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Dank je Toine en JJ voor jullie welkomswoorden. En ja Toine, inderdaad knopen doorhakken. Gunn, dit kan allemaal nog best hoor, de komende drie dagen heb je in ieder geval groente op tafel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Dit is een warm bad mensen, leuk. Hee Bollie!!!! En Albertina, ja zolang is het vast alweer geleden, wat vliegt de tijd soms. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Welkom back Emma, idd de reden is minder maar fijn dat je ons weer gevonden hebt!! Leuk toch weer eens wat van je te horen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hoi Emma, ook een hartelijk welkom van mij:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hey Emma, goed dat je ons weer hebt gevonden, ik ben er ook weer zoals je ziet. Reden is niet leuk, maar we gaan er weer voor meis Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Gunn als brocoli niet meer goed is wordt het geel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Goh wat jammer Em. dat er weer problemen zijn met het adb. zijn, maar iedere dag kan je opnieuw starten. Ja ik ben er ook nog steeds. het helpt me om toch droog te blijven. Wil nooit meer terug naar de tijd van alc. misbruik. We gaan er weer voor hé? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Jammer van je baan JJ, maar zoals je al zei je zat er ook niet op je plek. Elk nadeel heb z'n voordeel toch?? Weer tijd voor wat nieuws Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Idd Pippie, en nu heb ik in ieder geval weer een goede dagbesteding. Solliciteren! Tis alleen zo balen dat er weinig werk is op dit moment. Maar ik denk maar..... geluk komt op je pad als je er hard voor werkt! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Tot wanneer blijf je daar nog werken JJ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Nance, ik was ff druk:-) Ben wel eens gaan fietsen, deed er 45 minuten over maar dat zou naar de 30 minuten kunnen als ik vaker zou gaan fietsen. Dus met mooi weer wil ik dat wel weer gaan doen. Met de auto ben ik met een kwartiertje thuis als het niet te druk is onderweg. Emmaroos, ken(de) je niet maar ook van mij een welkomstgroet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Zeker weten Bollie en Pip, jammer dat jij ook niet goed gaat. Ik heb me net even opnieuw voorgesteld bij wie is wie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Contract loopt t/m februari en wordt dan niet verlengd. Maar hoef niet meer terug te komen omdat ik nu in ziektewet zit. Dus dat is wel opluchting voor me. Ging iedere dag met lood in mijn schoenen er naar toe en werd er lichamelijk en geestelijk ziek van. Dus van dat probleem ben ik nu af. Sliep er nl. zelfs niet van, lijkt me niet bedoeling van een baan. Wel raar, want ik heb altijd leuke werkgevers gehad. Soms is de klik er niet he. Was zakelijke wereld en ik kom meer uit sociale sector, dus ik ga ook weer in die riching zoeken. Die mensen liggen me meer. En jij? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Ja JJ, en solliciteren als je in de kreukels zit gaat het niet worden vandaag de dag. En ook de teleurstelling van afwijzingen moet je het hoofd kunnen bieden zonder onderuit te gaan toch? Hoe zit dat eigenlijk met die datum in je onderschrift? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Ben ook druk bezig om iets te vinden. Ben ook bezig om voor mezelf iets op te starten. Weet eigenlijk nog niet goed wat ik precies wil. Ik zat altijd in de sales, in de buitendienst. Vond ik ook leuk, dus ja, weet nog niet goed Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Haha moet lachen om mn eigen berichtje Ik wist toch eigenlijk altijd precies wat ik wilde. Is het toch ergens iets mis gegaan geloof ik duhhhh...... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Voor jezelf beginnen is ook een optie, maar ik denk dat me dat niet ligt. Alhoewel voor een baas werken is ook niet alles. Sales zal niet mijn ding zijn. Ik ben secretaresse, maar eigenlijk wil ik iets creatiefs doen. Heb tijdje als vrijwilliger ben de plaatselijke omroep gewerkt en dat vond ik super, maar niet betaald he. Jeannet, idd, die datum klopt niet...... maar ff weer aanpassen en hopen dat het voor het laatst is. Teleurstelling bij afwijzing hoort erbij, dan is het gewoon toch je baan niet... Ben vaak 2e geweest en vond dat wel frustrerend hoor, maar daar laat ik me niet door beinvloeden. Dan maar weer verder zoeken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Jane gefeliciteerd met je nieuwe huisje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Zat me net te bedenken wie je nog allemaal zou kennen Em. Jane, Teveel, Borretje misschien, en Niwi? Us kijken, nee ik geloof niet dat er nog meer zijn. Maar fijn dat je toch aangeklopt hebt. O ja en BamBam ook, Kohtje en Dhendro . Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 ehhhhh....en ik dan Bol??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 JJ:present: Hoop dat je snel een leuke baan vindt hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Veel te veel koffie gezet, nog liefhebbers.........?????? Moet eigenlijk ook nog boodschappen doen en nog naar het postkantoor. Verkoop nog steeds op MP, en dat gaat best redelijk eigenlijk. Ik kan er mn boodschappen van doen in ieder geval. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 O, o, natuurlijk Ya, het beste paard van stal. Snorrie meis. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
pippie Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 ehhhhhhhh...........en ikke dan Bollie Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden