Gunn Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Mensen, 'k ga slapen. Welt'rusten allen (zowel de nieuw'lingen als oudg'dienden). ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Sloppel Gunn, ik zit daar ergens tussenin denk ik ?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Deur staat open.. waar blijf je will? duurt wel lang nu..... zelfs m,n waakhonden gaan erbij liggen:( knietje is........vervelend zeg maar..anders krijg ik tactive weer op m,n dak!(ja ook ik heb een waarschuwing gehad!!!ppfff) woensdag int gips voor zeker 4 weken! Tis niet anders....... cest la vie...... volg je baclofen draadje will... fijn te horen dat het goed gaat! benieuwd hoe het verloop ook is!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hoi Will. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Wat grappig jullie te lezen hier net vanavond voor het eerst sinds jaren mijn dochter een massage mogen geven weer. Dat lijf is 4 x zo groot inmiddels dus had er een hele klus aan, ha ha Maar fijn hoor, ik wist zelf niet hoe ik dat gemist heb. ff vertrouwelijk zijn, lijfelijk, kwetsbaar ook en dat voor een meid van 16. maar wel mooi 3/4 vd tijd op dr Blackberry he. Echt van deze tijd die meid:D. Toen ik zei, armen en handen ook? Dan weg dat ding, ging ie hup uit en zei ze liefjes, oh dan kun je mn buik en gezicht ook nog wel even. Nou met liefde dus. De eerste stressknoopjes zitten er al, op de bekende plekken. leuk dat het meer gebeurt nu. zit zeker in de lucht:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Yalala, wat lopen er toch een leuke maatjes rond hè. Van de regen in de drup. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hoi Soothe:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Hoi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 oh gips Ya das niet fijn he. gelukkig is het nog geen zomer. het houdt het zaakje wel op zn plek dus meer rust in je knietje das weer goed dan. ik ga lekker naar boven ik ruik helemaal naar de thijmolie, lekker! slaapwel ook in belgenlandje allen:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Truste Gunn! En Jane ook aan de massage..... we hebben hier lieve mama's in the house, dat mag ook wel eens gezegd! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 RDB ok Soothe? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 zo is t maar net JJ:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Jane, succes met je nieuwe domicilie. Een groet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Originally posted by: JJTruste Gunn! En Jane ook aan de massage..... we hebben hier lieve mama's in the house, dat mag ook wel eens gezegd!quote> en JJ.....van zo,n posting wordt deze mama ook weer blij! ) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Wat een gebabbel hier vanavond, gezellig. Slaap lekker voor straks, voor wie wil een of als je het nodig hebt een beetje:heart: en anders gewoon Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Yalala, even geduld hoor. Beetje oké. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 He Yajala, wat vervelend in het gips! En dat voor 4 wkn, neem aan dat je niet van plan was nog te gaan skieen...... Hopelijk valt het met zoonlief mee! Suikertje, hoe was je dag?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 had je pb gestuurd wijfie...gezien?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Waakhonden ?? Zal dan maar op mijn tenen binnenkomen zekers ? Jaja, tactive is een beetje door aan het malen vind ik, maar ja, wie ben ik hé Amai 4 weken ?? Pffff Je zou voor minder je been stijf houden hé. Die baclo vind ik tot hiertoe echt wel wonderbaarlijk. Benieuwd wat de HA gaat zeggen op hoe ik me voel. Misschien een beetje TE goed eigenlijk. Lijkt momenteel nog een beetje op amfetamine, maar dan zonder de nare bijwerking en dito verslaving. Soothe "De beste daden zijn die, welke noch verklaring, noch verontschuldiging behoeven." Misschien een onnozele vraag, maar voor wat staat RDB eigenlijk ?? Wijfie, erg hé hoe men op den duur van zo'n pilletje afhankelijk wordt. Ik begrijp je volkomen en hoop dat je ondanks het tekort een "warme" nachtrust kan hebben Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 :heart:Voor alle mama's die heeeeeeeeeeel hard knokken!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Yalala, zet je beste beentje voor hè. Sterkte met het ongerief. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PROUD2BME Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 skieen staat geboekt voor eind februari JJ dus....komt niet echt goed uit, maar we gaan wel...kids gaan lekker skieen...ik neem wel wat boeken mee! Genieten doe ik nog steeds! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Heeeee lief Wijfie, ik zit lekker aan de thee! Goed dat je droog bent meid, alleen vervelend van dat slapen. Ik lig soms hele nachten te woelen, toen ik nog geen pammetje had. Ga dus maar laat naar bed. Als ik echt heel moe word.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Yajala, eind febr.... heb je misschien mazzel? Ben nog nooit op wintersport geweest, ben meer van de zon.....zeee.......euh....o nee, geen cocktails meer.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Joy Geplaatst 30 januari 2012 Rapport Share Geplaatst 30 januari 2012 Wijfie, ben wel eens moe hoor, maar dat slapen lukt me dan gewoon niet. Of een uurtje of 2 en dat word ik weer wakker. Ik heb ook zin in wat te knabbelen maar niks in huis, dan nog maar een kopje thee.... Ik heb een Ipad en dat is eigenlijk best "vervelend" want die neem ik dan mee naar bed en dan ga ik nog Wordfreud doen ofzo, en dan kan ik ook niet stoppen..... verslavingsgevoelig tiepje he.... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden