Spring naar bijdragen

Maandag 30 januari


Yvonne

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 379
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Gunn
Want ja, na je vakantie moet je toch weer met frisse tegenzin je collega's/familie/vrienden/forummers(!), kortom 't leven, tegemoet treden.quote>


ja maar lieve Gunn het is geen verplichting om hier te komen hé?;)
Hoe is het trouwens met Skyrim? Schiet je al wat op?
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: Sasha
Hebben jullie dat ook wel eens dat je zo moe en zat bent van alles dat je er eigenlijk gewoon een week, eigenlijk langer tussenuit wil, naar een plek waar niemand je kent?
quote>


JAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHH
Dat wil ik wel, maar het gaat helaas niet
Een hutje op de hei, maar dan wel met een hond.
Daar ben ik druk mee bezig.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ook Lytse.

Het vereningsgebeuren heb ik ook nog op mijn nek. Heb nog bereveel te doen maar eerst even een rondje bellen en wat hulptroepen inschakelen voor een mailing aan 300 leden eind van de week.

Van meer dan de helft heb ik geen e-mailadres dus dat is hartstikke fijn werken.

Lekker printen en enveloppen vullen dus.

En dan komen er 30 of zo naar een receptie of vergadering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi, ik las hier net over eigen bijdrage aan psychotherapie ed.

Ik hoop ook binnenkort hulp hiervan te krijgen.

Morgen wordt ik hierover gebeld.

IK moet zeggen dat ik heel weinig te besteden heb, maar die hulp komt er

Zal mij op dit moment echt een zorg zijn hoe ik dat moet betalen.

Ik heb dat gewoon nodig, dus dat is gewoon belangrijk.

Jane, dat is enorm euk van je appartement.

JJ je mag hier ook aan het werk hoor. Heb schoonmaakwerk en administratie.

Je krijgt tussendoor wel koffie en koek geserveerd.

Change hoe gaat het met je. Had weekend geen internet en heb niet alles bijgelezen.

Suikertje

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lieve Lytse en Sasha!

Wat jullie zeggen, zo had ik het nog niet eens bekeken, nw begin! Het beviel toch niet en juist door het werk ging ik ' s avonds drinken, omdat ik supergespannen de hele dag daar zat en weg ging. Maar het geld is een domper, ga morgen direct brieven eruit doen. Zag wel wat op Jobtrack en doe open soll. Je weet het niet he! Maar Sasha, 3 wkn is heel snel. Ligt misschien ook aan leeftijd en wat je zoekt? Ik werkte 40 uur en dat viel me eerlijk gezegd ook zwaar, wil liever 32. Maar als je je werk leuk vindt is 40 misschien geen probleem. Pffffff, kan wel zeggen dat nu alles wat op zijn kop staat ook op zijn kop staat....:D. Het zal ergens goed voor zijn denk ik. Gelukkig heb ik dus echt geen behoefte aan drank nu, gek is dat toch weer. Ga het zo maar eens vieren met een kop koffie!

Ik weet niet of jullie spiritueel zijn ofzo, maar ik heb Tarotkaarten gelegd en die klopten als een bus. Veranderingen, kansen etc. Toch grappig he! Xx :sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Lytse,

De broccoli was nog prima! En hartstikke lekker!!! Daar dan! Recht voor je brassica oleracea var gongylodus (koolrabi)! ;)

@Bolletje,

Met Skyrim zit 'k op level 17. Al heel wat catacombes/mausoleums/grafgewelven leeggeroofd ('t lijkt verdulleme wel Tomb Raider!). 'k ben dan dus inmiddels ook b'hoorlijk vermogend. Twee huizen aang'schaft (in Whiterun en Markath). 'k ben nog niet g'trouwd, maar 't ziet er naar uit dat Lydia m'n maatje wordt. Ze is trouw en een g'weldige strijdbare amazone! Echter, Lynly Star-Sung (a Nord bard working at the Vilemyr Inn in Ivarstead) is ook een ong'looflijk mooi vrouwtje! G'lukkig is polygamie toeg'staan in Skyrim... :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi JJ, veranderingen en kansen - dat wordt 2012 voor jou!

Als de baan waar je zat je ongelukkig maakte kan het er alleen maar op vooruit gaan toch?

Ik hoop voor je dat je een leuke baan vindt en mocht je ergens komen wat niet zo goed bevalt gewoon weer verder zoeken.

En je weet het, als er dynamische werkomgeving bijstaat is het erg druk:-).

Schenk voor mij ook maar een bakkie in!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond,

@Emmaroos, fijn je weer te zien.

Al had ik liever gezien dat je kwam vertellen hoe geweldig goed het met je gaat.

Maar je gaat er weer voor en dat op zich is al reden tot vreugde.

Zelf tob ik nog altijd wat aan, een poosje droog, dan weer een poosje minderen tot ik weer op mijn oude niveau zuip enz.

Maar nu heb ik het licht gezien, yep en zeker weten, zit op dag 24 en dat gaan er heel veel worden.

@Wijfie, dat komt altijd hard aan, teleurgesteld worden in mensen en als het familie is tikt het dubbel. Sterkte, vertrouw op je zelf en hou het droog.

@Jane, geweldig een nieuwe, neem ik aan, tochtvrije en warme woning.

Die sauna lekker meenemen joh, je geniet er zo van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even snel door de dag gerend....

EmmaRoos welkom terug.

Gek, ik moest gisteravond nog aan je denken toen ik even op het draadje van 'wie missen wij' keek , herinnerde mij hoe je na een heel 'nare periode' opklom uit dat dal, dat je heel sterk werd, dat je van alles in of om je huis aan het schilderen ging, de trouwdag van jouw kind, dat je je afvroeg of je dan zou ga zingen.... en ik dacht dat jij hier toch niet meer zou komen....

Gek he? En nu ben je weer, nogmaals welkom terug, jammer dat het niet goed ging de laatste tijd, maar je gaat het weer redden he? Heb ik alle vertrouwen in.

Snoep toch naar de huisarts gegaan, sterk van je meis.

En doorzetten hoor. :heart:

En Fleur vandaag haar gesprek over...

Hoop dat je er een positief gevoel over hebt overgehouden.

Voor mij was je al een schitterend mens... kan alleen nog maar mooier zijn geworden of gelijk zijn gebleven, maakt helemaal niets uit.

Maar kan me indenken dat je er moeite mee hebt als het resultaat niet is wat jij zelf voor ogen had.

Dikke knuf voor je:sun:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jeannet, hoe drink je je koffie? Ik denk dat voor ons allen nw kansen op de loer liggen, de kunst is alleen om ze zelf te pakken! En daar heb ik zin in! Echt een opluchting niet meer nr werk te moeten, ga snel kijken voor wat anders en een drukke baan vind ik niet erg, mits het een fijne werkomgeving is.

Zo, ben blij! Lieve vriendin belde net, ze was donderdag bij me en hebben dingen uitgepraat die waren gebeurd door drankgebruik van mijn kant. Ze begrijpt het allemaal en ik ben haar nog steeds heel dierbaar. Ze was donderdag heel blij te zien dat ik weer bij mezelf aan het komen ben en herkende weer de oude JJ. Terugval van vrijdag begrijpt ze ook zo goed, dus ik vind steun en dat is mooi he! Nu komt ze vrijdag hier slapen en zaterdagavond pas ik op haar hond. Zodat ik een beetje ingedekt ben voor het weekend en niet alleen en vooral niet kan drinken! Denk dat dat voor nu de oplossing is, die weekenden alleen zijn zoveel mogelijk vermijden.

Suikertje, wil ik zeker keer voor je doen, maar dan zorg ik dat ik rust voel in mezelf. Dat is het beste. Maar je kan zelf ook eens op internet kijken hoor, heel veel over te vinden en heb je direct iets te doen. Ik zit op Catherine web, zeer informatief en overzichtelijk. Hoe is je dag verder gegaan? xxx

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@Madelief,

Goh, 't zijn wel uitersten vandaag. D'ene jaag 'k tegen me in 't harnas, d'ander maak 'k aan 't lachen. Ahwel, welterusten lieverd. Na zeventien uur in de weer te zijn g'weest, zal 't niet moeilijk zijn snel in te slapen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

O JJ, sorry ik zag je bericht nadat ik de mijne had geplaatst.

Ik drink mijn koffie zwart.

Leuk dat je zo'n lieve vriendin hebt. Een gezellige vrijdagavond in het verschiet en ook nog een leenhond komend weekend. Lekker naar buiten met het beestje.

Hier is de wereld overigens redelijk wit, dat maakt alles gelijk mooier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedenavond allemaal,

Even een snel hallo. Eerste werkdag na een week ziektewet zit er op.

Viel tegen, moe en mn lenzen springen zowat uit mn hoofd, oogjes branden ervan :huh:.

Zag dat het er pittig aan toe is gegaan gister. Allemaal een :present:

Ook al zijn we het niet altijd met elkaar eens, geloof dat we elkaar toch wel het beste wensen: een fijn droog leven.

En volgens mij redden we dat wel, leuk voor als we straks groot zijn :D

Hele fijne avond iedereen en welterusten voor straks alvast:lips:

O en @ Bolletje: vandaag de premiere Chihuahua in the Snow. Hij kwam los van de grond 'Asjemenou?'. Moet m de (ijzeren) steiger op en af dragen, even spelen is leuk, maar hij HAAT die kou. Dat wordt nog wat straks als het echt -10 wordt.

Ik zit te twijfelen tussen mini-Uggs en mini-noren;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...