Teveel Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Jane geweldig Je ging al helemaal goed, als het nog beter kan gaat dat nu zeker lukken. Heel veel succes en plezier met het klussen en de verhuizing. Mocht je ondanks alle hulp toch een extra handje kunnen gebruiken... Let op jezelf, neem op tijd rust en geniet Harry Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Kohtje:) ook die ja thnx harry en tot laters weer Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 iemand nog iets gehoord van borr mis ik al een paar dagen groet Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Wijfie, Borretje heeft geen ban volgens mij, ben eigenlijk bang dat ze zichzelf een ban op legt. En dat moet ze zeker niet doen vind ik! Borretje hallo, kom op meid Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Dag allemaal, Ik miste Borrie ook al. Hoe gaat het BOR? Lekker gewandeld met buurvrouw, maar koud .... Het komt door die snijdende wind. Wel lekker in de zon en het is niet glad, dus we profiteren ervan. Ik voel me vandaag ook weer wat beter, dus ook daar doen we ons voordeel mee. Nu lekker in een warm bad en aan de slag met de rest van de dag. Veel liefs voor allemaal: @ Madelief, veel succes met je gesprek; @ Sha en Snoep, gezellige dag samen; @ Suikertje, succes met stucadoren. En alle anderen, die ik niet met name noem: ga er voor vandaag! Tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Goedemorgen allen, Het is berekoud, maar wel een gezond weertje. Goed tegen allerhande kleine beesies. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Madammeke, alert hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Will, ik benijd je niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 ha die soothe, alles wel.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Redelijk Toine. Lekker varkenspootjes in de erwtensoep? Superkok! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Goede middag, nog ff snel voor we buiten gaan "slibberen", vlaams woord voor glijbaan spelen. J'adore zuurkool ikke! Soothe Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Geen weer voor een Duvel, beetje Glühweinachtig. VM Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Choucroute à l' Alsacienne. Jammie! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Goede middag luitjes, Ha: Soothe, tref ik jou even. Hoe gaat ie? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Nog steeds redelijk Primula. U ook hè, pensionado. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Redelijk Soothe??? Hoe is je rug er aan toe? Ja hier is het oke. Was ik aanvankelijk moe, ik ben nu lui aan het worden! Ik permiteer het me maar. Er is wel iets wonderlijiks aan de hand. Een drietal weken ben ik begonnen met Champix. Antirookmiddel, en nu komt het. Ik rook nog steeds, zij het de helft minder. Maar sinds het begin van dat medicijn heb ik helemaal geen trek meer in wijn. Nou, ja, een mooi bijverschijnsel toch? Al ruim 4 weken niet gedronken op een glaasje na bij een buitenshuis etentje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Hoi Emmaroos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Dat is mooi Primula. Alles hangt een beetje met alles samen. Dopamine etc. mooi toch. De rug gaat up en down. Houd je bijeen Primula. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Doe ik Soothe, by the way: wat is choucroute enz.? Ik vertrek zo weer van hier. Toch maar eens wat doen. Pak het gordijn maar eens op waar ik mee begonnen ben. Is voor mijn keukenraam. Lekker de kou (nog meer) buitensluiten. Gisteren de buitenkraan moeten ontdooien. 't Is me wat! Ha Madelief, zie jou binnenkomen. Gesprek al gehad? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Teveel, Jane en alle andere Frummels. Dank voor jullie lieve ondersteunende woorden Nog een uurtje en ik heb hier een hulpverlener in huis. Ben snel om wat boodschappen geweest. Vannacht zo slecht geslapen, dus vanmorgen weer op de bank een tukkie gedaan. Ik schrok om 11 uur wakker. Ik kijk met gemengde gevoelens uit naar het gesprek. Natuurlijk laat ik weten hoe het is verlopen. En dit weer vind ik heerlijk btw. Alleen niet voor mn katjes. Maar die hebben dekentjes en warme kruiken. Steeds kijken of het water niet is bevroren, nah, het komt wel goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 *Emmaroos, houd vol hè. Ook jij kan het. *Madelief, een virtuele aai over je bol. Ik begrijp dat het wat "stroef" loopt. Licht aan het eind van de tunnel hoor. Moet eerst slimmere wil het bettere. En drink niet teveel! Mannetje drinkt ook, dat zorgt voor toestanden. Juist nu is helderheid vereist. Het overzicht behouden. Groet. * Primula, zuurkool met fazant en worstjes. heel lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Lieve mensen, ik ga aan de afwas. Waarom doe ik dat niet meteen 's avonds. Ik betaal 103 euro hondenbelasting. Geeft niet, daar heb ik hond voor. Alleen er is niets voor een hond bij, het gaat naar de algemene middelen. Zakkenvullers hier in Amsterdam! De gemeente Landsmeer aangrenzend aan Amsterdam-Noord, daar betaalt men 46 euro. Wat een willekeur zeg. En waarom geen poezen en paardenbelasting. Is mijn hond een apart iets? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 1 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Soothe, dank je!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Madelief, het leven is niet eenvoudig. Ik heb ook op dat vlak m'n portie gehad. Blijf moed houden. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Madelief: hoop dat het gesprek straks je wat oplevert! Sterkte hoor! Soothe: ik begin de dag (na het ontbijt) altijd met de afwas. En dat bevalt me prima. Ben ik meteen ""in de running"" 's avonds afwassen? Brrr.. Nu echt weg. Fijne dag nog hoor! Jij ook Misschien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden