bolletje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Wat fijn Jane dat je zoveel hulp hebt zeg. Ja als mensen je de moeite waard vinden zijn ze bereid om ook een handje uit te steken. Heerlijk want je zal het allemaal maar alleen moeten doen zeg. ik hoop echt dat je het naar je zin krijgt in je nieuwe stekkie maar dat gaat zeker komen. Zal je je B&B erg gaan missen? Het niet meer mensen verwennen enz? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Nou Bol vanaf sept. is er een nacht iemand geweest maar eigenlijk al 4 maanden niks dus. Dus nee ik mis het niet meer en heb de boel vandaag platgegooid ook. Het moet blijkbaar zo zijn, en het gebrek aan inkomen is ook de direkte aanleiding dat ik deze kans moest aangrijpen. ff snel en stresserig nu dus, maar des te eerder zit ik op mn plek he. Geen enkele boeking in het vooruitzicht, dus hoef niemand af te bellen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Originally posted by: spikenu met 10 jaar Huwelijk morgenweet ik weer heel goed wat ik 10 jaar gelee deed,een drankmarathon,overdag vroeg begonnen en in de vroege avond tot de volgende vroege ochtendstevig doorgegaan met 'vrienden', the wild people: acteurs, muzikanten en meer van dattumheb er geweldige nachtelijke jaren mee beleefdecht onvergetelijk, ongeacht de black-out gatendie groot warenonontgonnen terrein in de stadmijn wilde jaren zijn gaandeweg door woningbouw overwoekerdhet was leukmaar eh: wat wás ik ziek en beroerd de volgende dagde 2e/2/2002ik was al wat gewend qua herstelmaar die dag besefte ik voor het eerstdat het zo niet verder kon gaannou ja, het kon wel zo is geblekenmaar vraag niet hoe...en nu 10 jaar later -tussendoor 2,5 jaar droogterugval van 7 jaar -op weg naar een ander levenquote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Is niet erg hoor Willem Alexander, alcoholisme komt in de beste families voor. En maxima zal het ook heus wel begrijpen na tien jaar Originally posted by: spikenu met 10 jaar Huwelijk morgen weet ik weer heel goed wat ik 10 jaar gelee deed, een drankmarathon, overdag vroeg begonnen en in de vroege avond tot de volgende vroege ochtend stevig doorgegaan met 'vrienden', the wild people: acteurs, muzikanten en meer van dattum heb er geweldige nachtelijke jaren mee beleefd echt onvergetelijk, ongeacht de black-out gaten die groot waren onontgonnen terrein in de stad mijn wilde jaren zijn gaandeweg door woningbouw overwoekerd het was leuk maar eh: wat wás ik ziek en beroerd de volgende dag de 2e/2/2002 ik was al wat gewend qua herstel maar die dag besefte ik voor het eerst dat het zo niet verder kon gaan nou ja, het kon wel zo is gebleken maar vraag niet hoe... en nu 10 jaar later - tussendoor 2,5 jaar droog terugval van 7 jaar - op weg naar een ander leven quote> Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Ik heb de eer gehad om bij jou te hebben overnacht LadyJane Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Trusten kanjers ik ga naar bed. tot morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 *Foutje* Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Ik ga ook op één oor. Het was mij een waar postief genoegen vandaag. Slaap lekker voor straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Welt'rusten Bolletje en Albertina! Én ook ik ga een spuit Morpheus zetten. Truste allen! ZZZZzzzz... * Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Truste allemaal, slaap lekker... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Ik begin me een beetje alleen te voelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Slaapwel iedereen die gaat slapen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Morgen heeft ze een afspraak met de HA Hannah. Er staat ergens na deze middag een berichtje van haar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Hallo Will, Je bent niet helemaal alleen, ik kom net binnenwaaien. Wel wil ik naar Pauw en Wittmean kijken, dus ik ben er nog 5 min. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Will, Lijkt me koud, jouw werk vannacht. Waait het bij jou hard? Als het maar niet glad is, want een ongeluk ligt in een klein hoekje. Dat heb je helaas een paar dagen geleden meegemaakt. Heb je leuke collega's? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Drie op een rij. Sorry, maar je bent vast weer aan het werk Will. Welterusten en tot morgen, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 ook hier droog, koud en moe Will ik benijd je niet, sterkte! slaap lekker allemaal:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
VM1 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Brrrrrrrrrrrrrr niet echt mijn gewoonte maar wakker geworden en niet meer kunnen slapen van de koude voeten!! Nu dus terug in de keuken aan de lab met onder de keuken tafel, heeeeeeeeeeele grote hond op heeeeeeeeeeeeeeeeel klein plaatske maar met lekker warm voor de voeten! Miss toch maar terug kruik! Maar ik ga zo dus terug naar bed. Ik voel me trouwens al sinds gisteren redelijk grieperig, dus dat kna er ook mee te maken hebben.. Niet leuk iag! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
leontien1987 Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 pffff wat een avond! ik baal van mezelf.. na de winkel om bami te kopen en dan wel weeeer 2 flessen wijn halen bah.. nu zijn ze op en voel me schuldig... wanneeeeer houd dit eens op dit akelige gevoel?! ik wil dit niet meer :S bah voel me klein en zo niet sterk kan niet eens de kracht vinden et niet te kopen :S ik ben echt een triest geval Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 1 februari 2012 Hi Leontien, welkom hier! ach triest geval we zijn verslaafd, en dat is hard werken, Rome en Aken zijn ook niet in 1 dag gebouwd, nu voel je je rot, maar ik ken het wel hoor, de avonden zijn moeilijk, in de ochtenden daarentegen nog NOOIT spijt gehad dat ik niet gedronken had ik ben al bijna 6 jaar bezig, op en aan, en heb in december toch weer 2 dagen gezopen dus niet eens de 2 maanden gehaald, maar iemand hier zei laatst, tel de dagen eens dat je niet hebt gedronken, en dan scoor ik nu redelijk, al moet ik altijd ,iedere dag allert blijven, ik slik nu ook refusal, en wat ben ik een avonden nijdig op mezelf geweest omdat ik niet kon drinken, maar de volgende dag,m zo trots je weet al dat je dit niet meer wil, dat is al je eerste stap, er zijn hier veel mensen die je kunnen helpen, en misschien heb je meer hulp nodig, het is echt niet makkelijk,zeker de eerste 2 weken niet! Maar je kan hier zien, dat het mogelijk is, ikzelf ben heel dankbaar dat ik me vandaag weer droog kan afmelden, en heb moeilijke dag gehad, ook hier is mijn toekomst erg onzeker, maar nuchter, heb ik dat vertrouwen, waar Jopie ook al eerder over schreef, dus wat er ook gebeurd, ik moet/wil s'ochtends mijn refu slikken, zodat ik helder blijf, geef het niet op Leontien, alle begin is moeilijk, veel water drinken, en morgen weer vol goede moed er tegenaan, we zijn er voor je Succes! Welterusten frummers Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 ik zit hier heel alleen het vuurtje brandende te houden zodat de leidingen nie bevriezen ofzo Nee kon nie slapen dus wel houtkacheltje aan houden want bevriezing is wel mogelijk. Nou zal nog geen koffie zetten voor jullie Nou fijn hoor al die lekker ronkende frummels, zo zijn jullie best wel lief zo stuk voor stuk. Ha Leontien, welkom op het forum en veel sterkte met deze stap, hou je haaks net als al de andere hier. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Hoi Diesel, ik hou je nog wel even gezelschap. Kan ook nog niet slapen en het is hier koud. Aicha wordt zo ook wel weer wakker denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Hoi Leontien, welkom hier. Hoe gaat het nu met je. Heb je verhaal net gelezen. Heftig hoor. IK hoop dat je ondanks je misstap van vanavond de kracht vindt om toch te slagen. Heel goed van je dat je de stap durft te zetten om hier op het forum te komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Hey suikertje, goedemorgen. Al heel de tijd buitengestaan en nu even binnen om bij te warmen. Heb je nog wat koffie ?? Leontien, weet dat je niet zielig bent, of ja, misschien wel, maar dan zijn wij hier allemaal zielig NOTTTTT Ik ken het gevoel, de onmacht om toch niet te kunnen weerstaan om die wijn te kopen, of om toch maar een biertje te gaan drinken in je favoriete café. Het negin is er, je bent hier, je onderkent je probleem. Tijd voor actie, en lukt het niet van de eerste keer, dan van de tigtigste keer, maar lukken zal het. Geloof in jezelf Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 2 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 2 februari 2012 Mij te koud buiten, maar is hier binnen ook koud. Moet je koffie of warme chocolademelk. Heb beide Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden