Spring naar bijdragen

Woensdag 8 februari 2012

Aicha

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 269
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goeiemorgen,

Meiske, ik hoop dat het vandaag meevalt voor jullie. Goed dat je sterk bent gebleven.

En ja, bot gebracht, maar als het nodig zou zijn dan is het goed om te weten wat er zou kunnen gebeuren.

Will, sterkte met het herpakken :heart:

Jopie, jij krijgt het ook voor je kiezen. Lastig soms he, om wat je wel weet in de praktijk te brengen. Ik hoop dat je een beetje kunt ontspannen en overzicht krijgt.

Gaby, je worstelt en houdt staande.

Vind het knap van je.

En Madelief, ik hoop dat ook jij snel de stap kunt zetten om te stoppen met je verslaving, de aanloop is er in ieder geval, daar heb je zelf voor gezorgd.

Akelei, doen! Roken is ook dodelijk, en voor jou nu blijkbaar een grote noodzaak om te stoppen. Het is nu eenmaal een gekke wereld vol regeltjes, als daar een creatieve weg in is, niet mee zitten. En het is toch ook niet gelogen dat je aan een alcoholverslaving werkt.

Zeg het gaat morgen toch niet echt sneeuwen he.

Nou ja, het einde is in zicht. Van de kou.

Hier alles oke, nou ja zo goed als, alles is relatief.

Fijne dag!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi,

Je kan de radio of de tv niet aanzetten en het is 11 steden.

Zelf loop ik te blauwbekken, maar het heeft te weinig gevroren.

Te weinig ijs aangroei.

Rayonhoofden- Ijsmeesters- Trajectverkenners, alles passeert de revue.

Men is in de weer met boren en schuifers.

Nu heeft men er ook een grondradar bij gehaald.

De media doen hun uiterste best om te zorgen dat niets ons ontgaat.

Wat een circus.

Natuurlijk zou het leuk zijn als het doorgaat, maar door dit

tot megaproporties op te kloppen word de desillusie bij eventueel niet doorgaan

nog groter.

Ik heb het koud en wacht op de dooi.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Soothe, Ik woon praktisch langs de route dus zou het wel leuk vinden als het zou doorgaan ;) Maar de drukte eromheen hoeft voor mij ook niet zo. Wel merk ik hier dat het hele elf steden gebeuren voor een leuk soort saamhorigheid zorgt. En daar word ik dan wel weer blij van. Ik ga straks voor mezelf nog maar eens een stukje van de route verkennen op de schaats :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zekers Erik, dat geloof ik graag.

Lijkt me leuk langs de route wonen.

Jij bent dus een echte Fries.

Jullie zijn wat geharder dan wij verstedelijkte types. :)

Ik bedoel, dat de pers, alles maar dan ook alles wil laten weten

niets gaat ongemerkt voorbij.

Al de deskundigen die aan het woord komen.

Vanochtend ging het op radio 1 over het lotingssysteem,

of dat ook voor het Koninglijk huis geldt en ja hoor weer een expert.

Ik schrijf dit alles natuurlijk met een ;)

Frieslân Boppe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch mocht ik door naar Bartlehiem,

zij het niet langer anoniem,

maar zogenaamd incognito.

Alleen die Fries zei dat niet zó,

hij had het over incogníto

en zijn collega's idem dito.

Ik heb ze maar gecorrigeerd,

want deze uitspraak was verkeerd

en van je fouten leer je van.

Uit: Rijmkroniek des Vaderlands

J.P. Rawie en D. van Wissen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi Soothe,

Nee geen echte Fries....import. Meegekomen met mijn (inmiddels) ex vrouw. Maar niet meer weg te krijgen uit Friesland, dat dan weer wel ;) En gehard: mwah ;)

Ben het wel met je eens qua media aandacht en zo: maar ja, de commercie....Aan de andere kant: van zulk nieuws in de media word ik wel blijer dan altijd alleen maar de crisis, werkloosheid, Iran, Syrië en ga zo maar door. Allemaal zorgwekkende dingen, dus een luchtige tegenhanger vind ik dan wel weer fijn.

gegroet!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag allen,

Paar dagen niet geweest hier, voel me niet geweldig.

Ben zo ontzettend aan het solliciteren en het wil maar niet lukken.

Ik werk voor een uitzendburo en daar is de laatste drie maanden nauwelijks werk en heb dus al drie maanden nauwelijks tot geen inkomen.

Dit maakt mij zenuwachtig en opgejaagd en dat zijn trigger- gevoelens.

Net drie nachten gewerkt, gisteren eruit gekomen, twee uurtjes geslapen en toen op weg naar Leeuwarden voor een sollicitatiegesprek. Dat is 80 km hier vandaan en ze konden me maar enkele uren bieden en geen reiskosten. Dan ben ik gek dat ik het doe, dus weer niks.

Ik lag te huilen in bed vannacht en mijn man dacht, die gaat morgen vast drinken.

Maar nee, want ik wil dat echt niet meer en...............vandaag sta ik een week droog............niet veel maar ik ben wel blij daarom.

Ik praat teveel over mezelf nu, merk ik en Will en Meiske, sterkte hoor. En ook alle anderen die het moeilijk hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

nee hannah kan daar ook niets mee.

sterven elke dag 25.000 mensen

van de honger, staan we ook niet echt

bij stil, ellende.

is niet te plaatsen zoiets, dus.......

...... weet het ook niet.

ergens gaan helpen? uit schuldgevoel,

want echt helpen gaat het natuurlijk niet.

eigenlijk is het allemaal diep triest,

alleen willen we het niet zien.

gisteren een stukje gezien over de bio

industrie met varkentjes, wat is de

mens toch wreed..

voor elkaar, de dieren, zichzelf..

blehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

postieve dingen opnoemen dan maar,

beginnen jullie maar.......

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag lui,

Hier even vanaf 't 'werk'. tsja, de Elfstedentocht. 'k heb er van kindsbeen af niets aan g'vonden. Wat vreemd is, want de familie van m'n vaders kant zijn Friezen. M'n oom, Frans (RIP), vond 't fantastisch weer eens te zien toen 'ie in de winter naar Nederland kwam in de jaren tachtig. Hij woonde al tientallen jaren in Mexico. Jaah, daar zul je weinig (natuur)-ijspret tegenkomen. :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

He Emma, dacht dat we gelijk opgingen? Ja, het is lastig werk vinden nu. Ik ben nu ruim een half jaar intensief aan het solliciteren, toch wel de nodige gesprekken gehad, maar helaas. Sta nu een beetje op een T-splitsing. Linksaf en investeren dmv opleidingen of toch rechtsaf, soort van impasse. Maar oh zo teleurstellend, ik met mijn grote mond dacht wel binnen een half jaar werk te vinden...hmm, niet dus:$

Maar kan me voorstellen dat je geen 80 km gaat rijden zonder vergoeding en dan ook nog maar voor een paar uur. Dat is niet reeel. Toch ben ik ervan overtuigd dat wanneer je vertrouwen houdt (hoe moeilijk ook, ik moet daar ook steeds hard aan werken) dat het echt wel moet lukken.

Net even gewandeld met mijn nog net puppie en zo maar in de buurt een losloopgebied ontdekt! Dat heb ik dus nooit geweten. Netnogpuppie heeft leuk gespeeld met een andere hond. Ik leuk gekletst met de eigenaresse. Dat zijn toch weer leuke dingen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Originally posted by: [
DAGPACT:

Albert
Lytse
Will
Sha
Jootje
SW (Sas)
Meiske
Aicha
Tine
Erik
Rosa

.quote>

Zo ff Tine op haar plekkie gezet, was vergeten.
Pfff waar ik opeens zo oplet, doe ik normaal nooit, maar toch.
Nou ga eens kijken hoe dik hetijs hier in de sloot was, hij wordt uitgebaggerd n kunnen we de kanten ook weer wat ophogeneen misschien niet zo makkelijk op het ijs, nu helemaal niet mee want het is weg. Maar zondag was er een ree op het ijs gesprongen en uitgegleden :)
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Josje, we gingen ook gelijk op maar ben vorige week gestruikeld zo als dat hier heet.

Dit beviel erg slecht, werd nog depressiever en dat is niet de bedoeling.

Dus nu een week weer zonder, op naar de volgende week.

Ja, ik dacht ook dat ik zo weer werk had, zo was het ook altijd maar nu niet en ook ik ben al een half jaar aan het solliciteren. Op gesprekken geweest en horen dat het gesprek zo positief was en dan toch een afwijzing.

Daar weet jij dus ook alles van. @#$%.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meiske, hou het droog he, wat je zegt: vandaag blij dat je gisteren niet gedronken hebt

en morgen blij dat je vandaag niet gedronken hebt. In moeilijke tijden alleen maar aan

vandaag denken, vandaag nuchter zijn, vandaag nuchter kunnen reageren op de situatie

en het vandaag beter aankunnen. Denken aan de drank is een paniekreflex,

ik zou het ook hebben in jouw situatie, maar we weten nu dat we niks aan die drank hebben.

Enne je bent 19 dagen langer droog dan mij, ik wil graag dat dit zo blijft ;):present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja, ik weet er alles van. Ben al bij verschillende uitzendburo's geweest, niets, niets, niets. Solliciteer nu breed, dus niet meer alleen in mijn eigen vakgebied, maar ja dan zijn er weer kandidaten genoeg met de ervaring en opleiding op dat gebied. Dus ja, het voelt vaak een beetje hopeloos. Maar ik probeer het niet op mezelf te betrekken, het is nu eenmaal crisis. Ik heb altijd gewerkt, geen dag zonder en weet ook, als ik ergens weer binnenkom, zal het goed gaan. Maar ja, kom maar eens binnen....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

• Nieuwe aanmaken...