toine Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 wat gaan we eten vandaag? hier wat brocoli - aardappel en zo een geil varkenshaasje hi sausje erover, hoppa! heerlijk getraind hele dag.. hoe is het met jullie? voor een ieder fijne dag adieu:P Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Borretje, ik zie jou!!! Hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Vandaag een heel stuk beter dan gisteren Toine. Gelukkig maar want ik kan slecht tegen depressieve, negatieve gevoelens. Knap man, dat jij zoveel traint steeds. Ik sport 3x per week en ben iedere keer van plan om eens extra te gaan. Komt er dan weer niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Jopie: "dwab, ik zweer je, ik was er zeker van dat je het niet zou redden gisteren. dat zegt iets over mij maar in dit geval zegt, dat je het droog gehouden hebt, ook heel veel over jou wauw! " Waarom was je daar zo zeker van? Kwam ik niet zelfverzekerd over? Ik vond het gister zelf ook wel erg lastig, maar ik dacht gewoon heel simpel: 'hup, knop op', had me bedacht dat ik verse jus zou bestellen en toen de ober kwam had ik dat gewoon in mijn kop zitten. Het was wel moeilijk toen steeds dat glas rode wijn voor me werd bij geschonken, maar steeds genoot ik dan even éxtra van mijn verse jus Het scheelt wel dat ik niet gewend ben thuis te drinken. Gisteren vroeg mijn vriend of ik ook een biertje wilde, maar kon daar vrij makkelijk nee op zeggen. Vandaag wordt een makkelijke dag en morgen ga ik me geestelijk weer goed voorbereiden voordat ik naar de borrel ga! Misschien neem ik voor de zekerheid zelf wel wat te drinken mee, grote kans dat er alleen maar wijn is... en dan wordt t wel heel lastig om me comfortabel te voelen met lege handen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dwab Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Vanavond ga ik véél bloemkool eten + een lekker gehaktballetje erbij. Even géén aardappels vandaag (want het is mijn balansdag, na het 5 gangen diner van gisteren) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Teveel Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Fleurtje Jopie gelukkig maar een "breukie" neem de rust die je geadviseerd is en aanvaardt steun, en niet alleen van dat ding... voor de zieke maar niet zielige ondanks haar T-shirtje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
will Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Fleeyyyyrtjeeeee, ik heb je meist in deze donkere tijden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 gehaktballetje altijd lekker doe er vaak pittige eigengemaakte pindasaus overheen ( slecht voor de lijn) maar leven gaat verder jammie jammie geen aardappels...., rijst dan? kaassausje erover toch wel hi? eet u smakelijk.... dwab drie keer trainen is toch prima emmaroos, zolang je jezelf wel blijft prikkelen in het sporten, moet uitdagend blijven enzo. je gaat goed..., op weg zeg maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 en ik mag weer werken, iedereen een fijne dag gewenst! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik heb net een mooie zalmmoot uit de vriezer gehaald. Krieltjes erbij en wortelen dacht ik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Ik probeer het verleden los te laten, maar de combinatie vis en worteltjes blijft me als een nachtmerrie achtervolgen.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Dwab, mooi dat je het ook nog naar je zin had. Daar zit denk ik een van de sleutels voor het succes van het volhouden van een alcoholloos bestaan. Dat je het zonder ook,of misschien wel juist naar je zin hebt. (Over het geheel dan, hè. Er mag wel eens iets tegenzitten.) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Dat is toch echt jouw probleem, Koh. Ik weet niet wat voor trauma's ik nu naar bovenhaal, maar je kan niet van mij verwachten dat ik dat soort dingen weet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Donderdag is altijd haastje-repje wat avondeten betreft. Mijn vrouw komt tegen zessen thuis van haar werk, dan gauw eten, hondje uitlaten en alletwee hup in de auto, op weg naar elk onze eigen meeting. Vanavond geruld gehakt, boeren soepgroente erdoor en dan witte bonen in tomatensaus.. bordje kledder. Maar wel lekker en voedzaam. Eventueel wat appelmoes er op. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Maar je hoeft niet mee te eten, dat scheelt dan weer. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Jaap, ik neem je ook niks kwalijk. Ik weet dat het mijn probleem is. Maar heb er ook een oplossing voor, heel eenvoudig: ik maak het nooit klaar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 We hadden het vroeger niet zo breed thuis. M'n vader zoop een groot deel van z'n salaris op. Als we echt bijna niks meer hadden kwamen er aardappelen, worteltjes en vis ( gestoofde kabeljauw, geloof ik) op tafel. Associeer het nog altijd met ellende.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 zalm was vroeger vis voor de armen, zwom overal...., volgens mij zelfs hier in de rijn. wat ik hiermee wil zeggen, zou het niet weten.. eetsmakelijk;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Toch een goed maal. Eigenlijk wel gek. Nu zou je dan kiezen voor geruld gehakt. Ik denk dat dat tegenwoordig goedkoper is. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 ja toine, vroeger was alles beter. Toch?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Koh hoi, Geruld gehakt dat vertrouw ik nooit. Ik wil weten wat ik naar binnen werk. Overigens ben ik flexitarier, dat bevalt goed. Kohtje,eet het met smaak. Er zijn plaatsen waar ze het met minder moeten doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Omega3 is wel goed. Wildvang zalm dan hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 flexitarier. je bedoeld dus flexibelle veggie. af en toe een kontje van een klein bio- varkentje wordt dus niet "altijd" overgeslagen hihi. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 9 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 9 februari 2012 Flexitarier Soothe? Wasdah?? Ook wat geruld gehakt betreft, heb ik leren vertrouwen op mijn Hogere Macht.. en goed verhitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden