Emmaroos Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Eetdraadje? waar staat dat dan? Ben ook in voor nieuwe recepten. Ik ben even heel erg boos nu. Kan er niet echt op ingaan, te privé maar oh man, wat ben ik kwaad zeg!!! Ik kán niet tegen sommige mensen, ben ik allergisch voor. @#$@#$@!#$@#$!!!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 DAGPACT Albert Lytse Will Marc Erik Emmaroos Jan1000 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Slechte raadgever, woede. Probeer even te relativeren. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 DAGPACT Albert Lytse Will Marc Erik Emmaroos Jan1000 Shahire Jan, ik doe met je mee Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Dank je Sha Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Originally posted by: albertinaSlechte raadgever,woede.Probeer even te relativeren.ga ik doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Daar zijn we maatjes voor Jan Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Fijn te lezen Sha dus geen maar Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Originally posted by: albertinahahahaha, leuk.Een harige muffin,moet kunnen.quote> YEK:Disgust; Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Mensen, ik ga weer even wat doen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Als je een échte jankfilm wilt, moet je 火垂るの墓 (Hotaru no Haka) / Grave of the Fireflies eens gaan b'kijken. Een Japanse animatie(!) film van Studio Ghibli over WWII in Japan. G'weldig mooi. Ontroerend, afg'wisseld met wat vrolijker momenten. Zo'n beetje 't hele emotie-spectrum passeert de revue. Vooral tegen 't einde is er een scene, nou... als je dan niet naar de tissues grijpt, ben je onmens'lijk! 'k heb nu al weer zin om 'm te zien! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Ja Bam, ik had het al gezien beetje te laat maar ach, wie weet is harig ook wel lekker Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Goedemiddag, per viam. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Hoi akelei, albertina, Ans, BamBam, borretje, Diesel, Emmaroos, Gunn, jan1000, jopie, lidia, Lytse, Madelief, Shahire, Tellurian ! Goed nieuws, net terug uit Amsterdam en ik ben GESLAAGD! Met een 7. Ik ben er heel blij mee. Ik kreeg lichtelijk paniekaanvallen en hyperventilatie in de bus, het was de eerste keer zonder oxazepam, (kan niet tegen openbaar vervoer, stoornisje) maar ben toch aangekomen op Centraal. In de tram ging het beter. Zat nog wel te trillen tijdens het tentamen, maar oké, ondanks psych. probleempjes toch gelukt. HEHEHEEEE (diepe zucht). En nú trek in een glas wijn!!:wine: Maar doe het niet, zou het goede gevoel van nu kapot maken. Bedankt voor jullie support vanmorgen, was er heel blij mee en heeft zeker geholpen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Nanc :D :D toppie toppie!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Nance, wat een dubbele overwinning. Geslaagd en zonder pillen. TOP! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Luitjes, alvast eet smakelijk voor straks! Ik ga weer even wat doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Nancy, gefeliciteerd! http://www.youtube.com/watch?v...1N5lR4&feature=related Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Nancy hardstikke goed! Ik ben nog geen half uur binnen geweest in de bouman. Heb rechtsomkeer gemaakt. Taxi besteld en naar huis gereden. Het was alsof ik in een gekkenhuis terecht kwam, sorry. Ook had ik geen kamer voor mij alleen. Moest ik met een volledig onbekende junk slapen.... Nee dan ben ik weg. En wat een herrie, niet normaal! De eerste opmerking was ....zo dat is een lekker ding, die pakken we nog wel. Ik kreeg ter plekke een paniekaanval. Nee ik sta niet boven andere mensen, dat is niet wat ik bedoel te zeggen. Maar ik wil wel prive en dat is daar niet. Ook de dame die mijn intake zou doen, wat ik niet heb gedaan dus, was een enorme bitch. Oke, ze zal door de wol geverfd zijn, maar ik kan er niet mee omgaan, met mensen die je zien als een nummer. Nu weet ik het even niet meer! Tot later! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Spike, eindelijk! Een opwaartse beweging voor jou. Koester het. Bewaren voor als het even wat minder is en opschrijven in je schriftje met fijne dingen. Helpt echt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Madelief, dat is heel spijtig om te horen ik dacht dat je op een kliniek wel een eigen kamer kreeg alleen bij crisisopvang niet maar...ik heb nooit in detox gezeten hoor, dus geen idee eigenlijk wel enorm balen voor je!!! ik hoop dat er snel iets voor je gevonden kan worden Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Originally posted by: jopieen voor die mensen die last hadden va het tshirtendraadjeen dat niet-helpend vondenzo niet helpend dat er bericht naar tactive moest:voor mij was het helpendvoor jullie blijkbaar nietdat spijt me oprechtmaar leuk vind ik het nietheb het gevoel dat een manierdie voor mij echt hielp(en waar ik notabene zelfs van de huisarts een compliment voor kreeg)niet toegestaan is of zo.leverde me zowat een ban op. dat is niet fijn!!!(tactive, ik neem aan dat dit wel mag)quote> ?????? ik zag het nieuwe draadje Jopmoest je het weg halen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Originally posted by: toinewat is romantisch geld verdienen jaap?wil ik dan ook wel......quote> Nou, zo zat ik vandaag bij twee dames op een kamer.Dat is al heel wat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Ik heb ook bericht gehad van Tactive Jopie dat dit niet was toegestaan op het forum, want ook ik had een leuke tekst voor een shirtje. Madelief:heart: Ben er voor je en snap je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Jopie, ik begreep er niets van, van het T Shirt. Hoeft ook niet. Er schijnt mij wel eens meer iets te ontgaan. Ik vond het leuk, "IK ben sielug". Mag ook. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden