Shahire Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Jopie, zijn het geen verlate jeugdpuistjes? komt ook nog wel eens voor op jouw leeftijd hihi... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Jopie Take it easy, real easy. Klinkt alsof je dat moet doen. Is balen, heb je een week vrij, komen al dit soort dingen. Is ook vaak een signaal van teveel drukte en stress in de periode daarvoor. Dus nix aan maar toch maar weer in je mand en op de poef. Ik ga NU echt beginnen, echt waar. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Shahire Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Dank voor de slingers en die mooie blommen ga me eens nuttig maken...althans proberen fijne dag mensen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Goedemorgen Frummers Sha, 3 maanden! Gefeliciteerd Jopie, wat is er met de maan dan, hij is niet meer vol toch? hier ook onrustig geslapen en gedroomd, o.a over dat ik een foto kreeg van een baby op mijn telefoon???? en dan te bedenken dat ik nog zo'n niet smart/i-phone tel heb Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 zo lekker getraind hehhe minder koud, dus da's mooi jopie uitgebarsten poehie geen beeldvorming geen beeldvorming happy thoughts happy thoughts hihih succes hoe is het met iedereen? vanavond bloemkool met kaassausje balletje, wat salade, lekker gezond ga aan de rommel en vamiddag weer aan de train alles goed met je knie shahire, of was dat iemand anders? hoi gaby alles wel? hoor wel groetjes:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Goedemorgen allemaal, Vannacht tot ongeveer 5 uur wakker gelegen. Kreeg mijn hoofd niet stil. Wel al een tijdje op. Eens zien of ik vandaag van de '3' van gisteren richting 'voldoende' kan gaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 o ja: DAGPACT Albert Lytse Will Marc Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Lieve Frummels, ik word nu met spoed opgenomen. Hou jullie je allen goed. En tot later Dikke Knuf. Oh ik zit in Alexanderpolder, Bouman GGZ. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Madelief Dikke knuf ook van mij Hou je taai, veel sterkte en kracht toegewenst:sun: Liefs, Nance. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Primula Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Madelief: Ga ervoor vrouw! De spanning van het wachten is nu in ieder geval weg! Heel veel sterkte hoor van Primula Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 zet hem op madelief! borr goedemorgen lekker geslapen? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Succes Madelief Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marc Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Madelief, Heel veel sterkte en maak je vooral niet druk over wat voor mensen je straks ontmoet. Dit zou best wel eens mee kunnen vallen. Laat je wel snel wat van je horen op het forum? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Wat fijn Made. Nu kun je ECHT beginnen. Zo ik ben naar Hans geweest voor m'n bril. Wat blijft nu, ze hebben verkeerd gemeten. Nu krijg ik andere glazen. Veel dunner, en men probeerde om mij nog e50,-- extra te laten betalen maar daar is de Bolle niet in getrapt. Nu is het goed en kan ik mijn nieuwe bril binnenkort op gaan halen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Goedemorgen frummels. Madelief, heel veel succes hoor, hoop je eens te lezen. Sha, gefeliciteerd met je 3 maanden, toppie. DAGPACT Albert Lytse Will Marc Erik Emmaroos. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Dat zei ik al he, Bollie. Goed van je dat je die 50 euro niet betaald, zijn ze gek geworden? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Goedemorgen Emmaroos, Ik ben al aan de slag. Heb zelfs de boodschappen al gedaan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Je bent een topper, Suikertje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Fijn voor je Madelief, eindelijk duidelijkheid, sterkte, en ik hoop je snel weer te lezen hier, hoe snel kan het soms gaan! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 wat een rotweer, regen en regen heb ik nog liever sneeuw.... ga lunchen.. eten jullie voor de lunch? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Emmie ja en op grond van jouw berichtje heb ik dus zo gehandeld. Dikke Suikertje superkanjer van me. Wat doe je het toch goed. Moghu Gabs. Ja hoor dus Sowhat vergeten. Ook goeie morgen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
albertina Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Madelief, eindelijk. Veel sterkte toegewenst Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Bol:sun: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Hallo Sofie, Ik heb een paar jaar geleden ook ineens een gedeeltelijke loslating gehad, maar dan van mijn hoornvlies (geloof ik). Flitsen e.d. Bij mij konden ze het laseren. Ik had een grote zwarte vlek in mijn zicht, maar die is geleidelijk aan minder geworden. Nu wel zwarte dwarreltjes. Ik wist het nooit maar dat komt naarmate je ouder wordt bij veel mensen voor. Het went gelukkig. Beterschap. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 14 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 14 februari 2012 Ook Goedemorgen Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden