toine Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 zo lekker getraind.. beetje gammel.. vanmiddag wat cardio boring boring boring.. moet wat. vanmiddag bami eten sambal bij? pff rustig hier. iedereen wakker? asdlkfjaslkfsjfasklfj Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goedemorgen frummers, het kan nog net. Ik ben weer begonnen aan het normale leven: vanochtend gewandeld en vanmiddag voorlezen. @ Jaap: wat een goed motto! Ik doe eraan mee. @ Sofie: ik weet niet of je je gesprek nu al achter de rug hebt, maar je hebt in ieder geval een hele goede insteek en ook wat AdB betreft gaat het prima met je. Pluim voor jou. @ Will: ik zag je ingelogd staan en ik lees nog wel wat je gemeld hebt. Veel liefs en ik denk aan je. Verder heb ik nog niets bijgelezen, dus daar begin ik nu aan. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Will sterkte. Kop op hè. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Sofie, Wat een fijn bericht en wat een opluchting! Geniert van je weekend zonder alcohol meis. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Frummers, Ik ga weer verder met de dag. Eerst maar eens in bad! Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goedemorgen allemaal! Het zonnetje schijnt, de vogels fluiten, voelt als voorjaar. Al een flink stuk met de hond uit geweest. zo'n voorjaarsgevoel geeft net dat beetje extra. Vandaag ook maar weer een droge dag van maken: DAGPACT Albert Billy-Bob Emmaroos Rosa Erik @Sofie: fijn is dat hè dat iets waar je zo tegenop ziet heel erg mee blijkt te vallen. Dan valt er echt iets van je af. Geniet van je weekend! Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Als je het over alc. misbruik is dit wel de ergste vorm, een ander levend wezen ertoe dwingen. 16 februari 2012 VIER VOETERS wil alle wodka-beren redden Beste, Rosa is een beer en 'eigendom' van de eigenaar van een tankstation in Oekraïne. Hij laat haar optreden voor een applaudisserende mensenmenigte en geeft haar wodka om haar wat losser te maken. Steeds weer geeft hij haar alcohol, en terwijl Rosa heen en weer zwalkt, joelt en brult de menigte. Na het optreden kan Rosa alleen nog wankelen. Het publiek lacht en Rosa wordt weer opgesloten in haar kleine kooi. Tot het volgende optreden. Maar nu is Rosa vrij! Met de hulp van de Oekraïense autoriteiten konden wij Rosa’s eigenaar ertoe overhalen om haar aan ons af te staan. Want Rosa verdient een ander leven – een leven als beer. Wij hebben haar na uitgebreide medische verzorging naar haar nieuwe thuis gebracht: het Berenpark in Synevyr (Oekraïne). Het is geweldig dat Rosa hier in een natuurlijke omgeving een rustig leven kan leiden. Maar Rosa is helaas niet de enige. Er zijn nog veel meer wodka-beren in Oekraïne! VIER VOETERS wil ze allemaal redden. Dat kan alleen met uw hulp. Want alleen met uw donatie kunnen we de benodigde medische verzorging bieden, transporten organiseren, dierenverzorgers opleiden en een voor de eerste hulp zeer belangrijke berenambulance beschikbaar stellen. Help ons zodat al deze beren straks ook kunnen leven als een echte beer! Het VIER VOETERS team Help ons! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Even gezocht naar de Wodka beren Zie dat in Augustus 2011 een minister heel mooie dingen beloofde. Beloftes zijn daar weinig waard. Dus het leed zal wel voortduren. Schandalig is het. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 dus in het vervolg is het niet zo dronken als een....., maar zo dronken als een beer jeetje wat flauw.. verveel me.. pffff.. ga wat rommelen hebben jullie nog plannen? gedag;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Soothe Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Toine, hier geen wilde plannen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ach, wat is er toch een dierenleed op de wereld he? Toine, jij sport zeker iedere dag? Doe je dat uit verveling of wil je een sixpack? Hahaha. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 ik train om niet krankzinnig te worden, ha weer eens een andere motivatie. dat het ook gezond is, ja dat is mooi meegenomen. klinkt zwaarder dan het is, maar moet gewoon 1 of 2 keer per dag mijn kop leeg trainen, anders ga ik mijzelf dwars zitten en gaan we weer aan de verschnapperingen. zo modderen we door he alles goed? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ja, dat is inderdaad ook een motivatie, Toine. Twee vliegen in één klap. Ja, hoor beter dan gisteren gelukkig. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Dan ben ik gelukkig niet de enigste die me daar aan ergert Draak. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ach maar "tante" dat wist je toch al. Tjah vroeger was ik miss die beer gaan redden door al de wodka van die gozer op te gaan drinken, maar ja Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Whahaaaaahahaha, Diesel, jij hebt wel humor hoor. Ik doe een beetje raar vandaag, sorry hoor, maar ben zooooooo bang. (voor de tandarts) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ik ben echt bang vandaag, ik heb al lang zo een kater gehad, als ik terug kijk had ik een leuke leven tot gisteren. Ik zit helaas met een frustratie sinds zondag, vorige keer heb ik zo veel gedronken ergens in november. Toen was ik bezorg over mijn gezondheid, omdat ik ziek was. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Ah, je hebt ons toch gevonden, Basia. Was het gisteren de eerste keer sinds november dat je dronk? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Nee, maar ik dronk altijd veel minder, twee flesjes 250 ml wijn van 13 % per dag elke avond, tijdens eten en heel langzaam, ik had nooit kater van .... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lidia Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Goedemiddag Nog even over de ban: het is een combinatie v.d. het hacken bij KPN en het nieuwe profiel, dat is een wel heel toevallige samenloop van omstandigheden. Maar dat daar een ban uit voortkomt is wel heel streng. Hoewel er in het verleden natuurlijk heel nare dingen mee zijn gebeurd. Toch is het in dit geval duidelijk te bewijzen dat zij volkomen te goeder trouw heeft gehandeld en zou de ban per direct moeten worden opgeheven. Fleurtje heeft gelijk: het hakt er in. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 maar het was ook te veel, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Fijn Lidia, dat je ons dit even vertelt, we dachten hier al zoiets hoor. Ik hoop dat ze inderdaad direct weer mag komen. Doe haar de groetjes maar van ons, ok? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Dus nu ga je voor 0 Basia? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 Hoi Basia, welkom hier op het forum. Hoi Emmaroos, is het zweet er weer uit getraind. Hoe is heyt met je Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Basia Geplaatst 17 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 17 februari 2012 hallo alemaal, Ik ga nu refusal veer gaan slikken, anders weet ik zeker dat ik zal veer ga " matig " drinken . Het zal heel moeilijk zijn om niks te drinken. Ik weet het vandaar zal ik hier komen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden