toine Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 maandag 9.30 afspraak gemaakt met hsp-psycholoog hier in zeist jaja toineneman is stappen aan het ondernemen, zo geen zin in he, maar kan niet aan blijven klooien :$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
zoermuis Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Borretje. Rug recht, borst vooruit.... jij haalt t welB) Aicha Proficiat meid en nog vele droge jaren:heart: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
niwi Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 den Desi se.... alles goed ? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Hoi Borretje!! Diep, diep respect voor jou! Meid, het komt goed!!!!! Liefs Tine Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lien2206 Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Goedemiddag allemaal, ik kom hier ook weer eens kijken!, heb me vanmorgen voor de online programaa aangemeld! want er moet iets gebeuren anders ga ik er aan onderdoor. Ben sinds vorige week in een vreselijke dip terecht gekomen, waarbij ik mijn dierbare zwaar in de stress heb gezet, dacht dat ik alles op wilde geven, en ben een paar dagen "gevlucht naar een hoteltje om even op adem te komen! Heerlijk even niets doen en goed na kunnen denken en gisteren bij een psychologe geweest en die raden mij aan in het belang van de behandeling om toch maar te stoppen met drinken!! maar dat ik ook wel hulp moet gaan zoeken om het niet alleen te hoeven doen. NOu en dat heb ik dus gedaan, en dan begint vandaag dag 1! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 even snel inloggen voor Will.....heel veel sterkte vandaag nu terug lezen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Ik ben er al even weer. 3 weken lang wachten op uitspraak. Heb er even geen woorden voor, maar zal allemaal wel eigen schuld zijn werd daar gezegd. Ik kom later er wel een keer op terug Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Borretje, klasse Toinneman, zet hem op hoor, goed van je om hulp te zoeken. Hele ochtend tegenover een snotterende en sproeiende collega gezeten. Yvonnes advies maar opvolgen en een overdosis vitamine C nemen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Hoi Suikertje, 3 weken wachten is lang zeg. Als ze zeggen dat het allemaal wel je eigen schuld zal zijn...niet iets wat je wil horen. Was het allemaal negatief of is er wel vooruitzicht op een voor jou gunstige uitkomst? Nou ja, kan me voorstellen dat het allemaal even moet bezinken. Take your time, doe het rustig aan! Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
GewoonErik Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 @Toine: goede stap om naar de psycholoog te gaan. Kan me voorstellen dat je er geen zin in hebt, maar lijkt me goed dat iemand naar het totale plaatje kijkt. Medicatie is één ding, kan ook goed helpen, maar misschien zijn er nog aanvullende mogelijkheden. Succes in ieder geval! Erik Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 nog meer vervelende dingen gelezen... iedereen sterkte en een dikke knuffel!!! m'n Kefir plantje van Diese/Draak is binnen!!!! lekker hoor, ik heb het meteen gewassen en melk op gegooid... en nu maar wachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Originally posted by: borretjeQuote; Kun je jezelf zien als één persoonlijkheid en je zoon ook als een eigen persoonlijkheid die, los van de moeder-kind band nooit een reden kan/mag zijn voor andermans teloorgang?Ja, dat kan ik, ja.Nu wel........Of ik enige, al is het maar heel klein, iets mag bijdragen, toevoegen, wat voor hem waardevol mag zijn.quote> Borretje: je geeft je zoon, jezelf, ons hier op het forum, iedereen.. de grootste bijdrage die je kunt leveren door alleen maar jezelf te verbeteren. Meer kun je niet doen en hoef je ook niet te doen.Ik vind je een dappertje.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Voor Bol en anderen die het leuk vinden om dierenverhalen te horen en voor mezelf natuurlijk omdat ik er graag over schrijf. De 2 katten waar ik afgelopen jaar een plekje voor zocht maken het heel goed. De tijgerzwerver, heeft uiteindelijk na alle vangacties een mandje gevonden in zijn eigen buurt. Op het allerlaatste moment, gaven mensen toch toe dat ze hem na zijn neutralisatie weer terug wilde. Vond het toen best stom om een medeforummer hier teleur te stellen, want daar zou hij eigenlijk naartoe gaan. Maar als ik nu kijk, toen beloofde ik een echte buitenkat die muizen kon vangen en nu blijkt die rasechte muizenvanger en straatvechter ook gewoon een hele lieve huiskat te zijn. Die lekker binnen, op de bank zit en zelfs op het bed. Komt niet echt overeen met wat ik toen zei, dus ik hoop maar dat dit de juiste beslissing was... Mijn kleine Makker heeft uiteindelijk een thuisbasis gekregen bij mijn bro. Afgelopen week belde hij me nog om te vertellen wat voor een terrorist ik bij hun gebracht heb. Hij heeft als kleinste daar lak aan al die andere katten, als hij zin heeft om te spelen dan wordt er gespeelt, hoe duidelijk ze ook aangeven dat ze geen zin hebben, uiteindelijk geven ze maar toe, als hij zin heeft in eten dan is niemands bakje veilig, zelfs het bakje van onze straatvechter niet waar elke kat toch wel respect voor heeft. Een echt varkentje, inmiddels heeft ie leren miauwen omdat dat hem meer lekkers opleverd. Nu gaan ze proberen om hem te leren, dat wanneer mensen als varkens knorren hij nog veel méér lekkers krijgt. (denk dat ie dat wel snel zal leren ) Inmiddels ben ik wijzer geworden in mijn grenzen van dieren willen helpen. Ze thuis opvangen is not done voor mij. Ik hecht me teveel. Ik focus me dan ook op het helpen van zwerfkatten, onhandelbare en onplaatsbare dieren die in het asiel terecht komen omdat de plek waar ze leven onleefbaar wordt. Deze zijn geweldig op hun plek waar mensen veel ruimte hebben en last hebben van ongedierte. Boerderijen, fabrieken etc. Dus als ik ooit iemand spreek die last heeft van muizen, probeer ik het altijd wel om daar een zwerfkat aan te praten. Tot op heden nog niet gelukt, maar ik ben ook pas net bezig. Vind het moeilijk om het hier zwart op wit te zetten, want voor hetzelfde geld ligt ze morgen ineens dood... Mijn Golden Oldie heeft de vorst ook doorstaan en stiefelt stiekem op de 19 jaar af (29-4-93). Hartstikke doof, artrose, maar nog steeds willing to live want ze maakt nog elke ochtend haar rondje in de tuin, eet nog prima en ligt geen hele dagen in haar mand. Ben daar blij mee, maar anderzijds ook wel onzeker, wanneer komt het moment dat ik voor god moet spelen? En ben ik dan te vroeg of te laat? Dus ik geniet elke dag weer opnieuw als ik haar nog steeds levend zie, en dat ze ondanks die artrose nog steeds de dingen doet die ze wil. Op een zeker moment bouw je dan toch speciale momenten met haar in hoor. Want het kan zo gedaan zijn. En met de rest van de clan, perfect! Zij breken af wat ik maak en dat is ook de consequentie die je moet pakken als je met zoveel katten leeft. Ze worden alleen te dik, een streng dieet staat in het vooruitzicht als Golden Oldie er niet meer is. En da Truffel. Ging heel slecht, omdat ik de verzorging van een schildpad behoorlijk onderschat heb. Ik verwaarloosde haar, zonder dat ik me daar bewust van was. Met hulp nu wat beter, maar ik ben behoorlijk geschrokken. De verzorging van een reptiel is toch veel anders dan van een zoogdier hoor. Heb mijn ideëen met haar flink wat bij moeten stellen. Maar nu gaat het tenminste goed en dat is wat ik wil. Groetjes, Spud Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Nou Spike, Dan wil ik allereerst mijn excuses maken dat onze berichten elkaar stomtoevallig kruisen en dat ik het stomtoevallig over mijn eigen twijfels heb. Meer weet ik niet te zeggen, omdat je heel duidelijk bent in wat je wel wil en wat niet. Wat ik me wel afvraag is... Spike klinkt als een hond, maar heb je het wel over een hond? Ik ben misschien vervelend bij wat ik nu zeg, maar wil mezelf ook wel een beetje blijven. Sterkte, ookal heb je er niks aan. Afscheidt van een dier kan net zoveel pijn doen als van een mens. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 diesel..ik wil ook zo kefir plantje we hadden er vroeger thuis 1..en vond dat altijd heerlijk Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Originally posted by: borretjeIk vraag me toch af..zo"n Kefir- plantje, is dat zo"n yoghurtplantje?Wat ik ervan weet, mocht dat zo zijn, dan helpt dat heel goed bij suikerpatiënten.En ook voor hoge bloeddruk enzo..Maar ik ben geen dok verders hoor:Dquote> klopt Bor... bere gezond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Ik wil toch even zeggen Wijfie dat ik het knap vind dat je de draad weer oppakt na een terugval. Ik weet niet of ik dat zou kunnen. De vorige keer dacht ik: ach, het is nu toch al verloren. En ja, dan gaat er zo weer een jaar overheen. Spike, misschien dat het je irriteert, maar ik vind het persoonlijk heel moeilijk om geen medeleven te tonen. Jouw verhaal raakt me en dan vind ik het heel lastig om er niets over te mogen zeggen. Scrollen lukt me dan niet, ik lees het toch en dan blijft het in mijn hoofd zitten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tine Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Spike:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Spike:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bekkie Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Will, Wat een prachtige dienst was het, heel persoonlijk en toch weer zo anders. Het was er één met een lach en een traan. Take care Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 lekker vooral wijffie... ik eet straks gebakken aardappels met sla en een speklapje Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Spike:present: Wijfie:heart: Suikertje, hoe is het nu? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Het gaat wel redelijk Emmaroos. ik eet nu even en dan ga ik er niet te laat in vanavond. Ben doodmoe en moet morgen ook weer vroeg op. Dank je wel Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Nou, sterkte hoor en slaap lekker. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 21 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 21 februari 2012 Ik ga nu nog niet slapen hoor! Het lukt allemaal wel hoor, maar wil het nu allemaal even van me af zetten. Ik wacht gewoon deze 3 weken af en concentreer me eerst weer op wat anders. Ik heb net 2 mooie kaarten voor de kinderen gekocht en ik hoop dat ze daar blij mee zullen zijn. Meer kan ik even niet doen nu. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden