Spring naar bijdragen

Donderdag 23-02-2012


bekkie

Aanbevolen berichten

Goeiemorgen allemaal,

Mijn eerste avond zonder alcohol heb ik gehad. Het begin is gemaakt. Ik vond het wel lastig en moet proberen 's avonds iets om handen

te hebben in plaats van achter de pc of tv kijken. Maar ik heb eigenlijk geen idee wat.

Misschien moet ik ook hulp zoeken, maar dat voelt nog als een stap te ver. Nou ja, eerste deze dag en avond weer door.

Fijne dag allemaal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

  • Antwoorden 345
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Goede morgen Josje, Emma en Suiker.

Josje, meen te hebben gelezen dat je sollicatiegesprek goed verlopen was... wat is het dan nog lang wachten tot dinsdag he?

Zal duimen voor je.

Emma, goed dat je nuchter je dienst in hebt kunnen gaan.

Je weet waar de trek vandaan kwam, dat is al goed, nu nog dat probleem te lijf gaan dus.

Suiker, jammer dat je toch weer slecht nieuws hebt gekregen.

Ook dat zal weer verwerkt moeten worden en ook daarna zul je weer de draad oppakken.

Je bent in die korte tijd dat je hier post al zo'n stuk verder gekomen.

Lees de berichten eens van je eerste dagen, weken zelfs... een heel andere suiker.

Je bent aan het bouwen en dat gaat zijn vruchten afwerpen, misschien niet direkt, maar zeker op wat langere termijn.

Jessy, pluim voor je.

En ja... de avonden lijken langer, lijken leger.

Die zul je moeten vullen.

Misschien helpt het je om echt bezig te zijn.

Als er geen klusjes in huis te doen zijn zou je misschien iets op het creatieve vlak kunnen bedenken?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Suikertje, wat vervelend dat je slecht nieuws hebt gekregen.

Ik heb vannacht nog wat gelezen van het forum ( vind ik trouwens doodeng op mijn werk, denk altijd dat ze kunnen zien welke sites je hebt bezocht) en ik wilde je nog een compliment geven want ik vond je zo sterk overkomen. Man wat ben je in korte tijd gegroeid met je postings.:present:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hallo Jessy, goed zo, de eerste dag zit erop. Die leegte is iets waar velen van ons tegenaan lopen, in het begin (hoop ik). Ik heb ook avonden dat ik alleen maar spelletjes zit te doen op de computer en verder nergens toe kom. Ik laat het nu vaak maar gewoon bestaan, de opvulling komt vast wel weer, maar dat zal tijd nodig hebben. Soms ben je ook gewoon vergeten wat je vroeger met je tijd deed voordat je een groot deel vulde met alcohol. Dat is echt weer ontdekken, wat vind ik leuk, waar geniet ik van? Succes meis!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma... tuurlijk zal dat ook gebeuren in de zorg.

Ikzelf werk niet in de zorg, maar heb het meegemaakt dat een collega van mij doodleuk wodka uit een waterflesje dronk tijdens het werk... dacht dat niemand het doorhad.

Als je een echt drankprobleem hebt zal het niet uitmaken wat voor werk je doet... op het moment dat de drank jou voor 100% in zijn macht heeft verleg je de grenzen..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, Josje sterkte hoor,

Ik weet van mezelf dat ik een juffertje ongeduld zou zijn.

Constant in de buurt van de telefoon blijven, als de dood dat ik HET bericht zou missen.

Dagen die opeen tig keer zolang lijken..

Maar goed van je als je het los kunt laten, dat ongeduldige heeft ook geen enkele zin..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hihi... hoor net het 'weer' op het nieuws: = het wordt een grijze dag in het hele land...=

En dat terwijl ik net wilde gaan vertellen hier dat het voorjaar er vast echt aan komt: hier een stralend blauwe lucht met een zonnetje :rose:

Heb al veel vaker het gevoel dat dit deel van Nederland niet op de kaart van de weersdeskundigen voorkomt :huh:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morbgen lieve mensen,

Sorrie dat ik gisteren helemaal niets heb laten horen maar ik kon eergisterenavond ondanks dat ik erg moe was, moeilijk in slaap komen. gisterenochtend had ik me dus verslapen:huh:

Ik had te vast geslapen dus stond op met een hoofd dat aanvoelde als een kanonskogel, en was nog erg moe. en moest gaan werken.

Dat heeft geduurd tot ongeveer 12.00. Ook waren er wat sombere gedachten maar, en ik weet niet of jullie dat kennen, op een gegeven moment komt er dan een keerpunt in m'n gevoelens. Binnen een paar minuten verdwijnen die en ik voel de energie weer komen.

Ik weet niet of ik dan toch dingen verwerkt heb of dat er ergens iets in me zegt, nu is het genoeg, maar die rotgevoelens verdwijnen als sneeuw voor de zon, en ik ga me weer goed voelen. Ik ken dat nog wel van eerdere periodes.

Heb gisterenmiddag heerlijk gewerkt, want binnenkort hebben we weer open dag.

gisterenavond toen ik thuis kwam had ik geen zin om op het forum te komen omdat ik dit gevoel toch vast wilde houden, maar ik ben er weer hoor. Uitgerust en wel. Vannacht weer heel slecht geslapen maar dat komt dan gewoon omdat ik me zo goed voel en zoveel energie heb.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bollieieieieie, wat ben ik blij dat ik je zie.

Vond je telefoontje gisteren fijn.

Forummers, Bol en ik kennen elkaar al een tijdje en ik zag haar gisteren niet, terwijl ze dagelijks komt.

Ze was zó erg beledigd op het forum dat ik dacht ik bel haar even. En toen kon ik haar nummer niet vinden.

Via een hele, lieve, verschrikkelijk lieve vriendin, kreeg ik toch contact met Bol en hebben we even gepraat. Alleen ik stond op het punt om naar mijn werk te gaan want ik had nog zoveel meer willen zeggen.

Dus Bol, wat ben ik blij dat je er weer bent:D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

goeiemorgen mensen

ook hier gisteren niet ingelogd.

Is mijn modum er eindelijk

en zoonlief heeft m geinstallerd

maar is de verbinding er niet.

het lijkt er zelfs op dat ze de 28e handhaven, belachelijk eigenlijk;

als ze eerder die knop omzetten dan verdienen zij eerder aan mij

en hoef ik niet meer te zwerven.

maar ja, dat zal mijn boerenlogika wel zijn.

Ik ben dus niet bijgelezen

maar hoop dat iedereen nog zo goed gaat

als mogelijk is?:heart:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hee Bol en Emma:present:R,

Ik wil niets oprakelen, maar Bolletje beledigd???

Hoe kan dat nou? Je zegt nooit een onvertogen woord!?

Ik heb maar 2 dagen teruggelezen, meer heb ik geen tijd voor...

Ik begrijp Bekkie haar slogan voor de dagdraad nu wel wat beter,

zag dat er de laatste dagen ook wat gemor was.

Jammer hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...