Spring naar bijdragen

Donderdag 23-02-2012


bekkie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 345
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Leuk Suikertje, dan bouwen we hier een groot feest.

En Snoep niet zo boos doen hoor daar kan ik niet tegen :brokenheart:

Jaap wat nu weer aapjesgedrag? Pas op wat je zegt, ik woon vlak bij de Apenheul en ik breng je er zo naar toe. Ik weet zeker dat jij dan de attractie van het jaar word.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Aagje, goed dat je het gisteren hebt weggegooid en hoop voor je dat je vandaag de eerste inderdaad niet neemt.

De euforie van het gestopt zijn is al weer een beetje aan het verdwijnen zoals gewoonlijk.

Dus zo af en toe begint de trek nu wel eens even door mijn hoofd te spelen in tegenstelling

tot de enorme afkeer die ik in het begin van het stoppen had.

Zeer bekend fenomeen bij mij (en ik denk ook bij meerdere mensen).

Aangezien ik de opname crisissen nu wel een beetje gezien heb (vorig jaar zo'n 5 keer),

nu maar eens baclofen proberen. Andere medicatie heeft niet veel zoden aan de dijk gezet.

En natuurlijk scherp blijven en aan mijzelf werken al weet ik nog niet precies waaraan.

Sta nog op de wachtlijst voor Diagnostiek!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goeie morgen jaap en toine.

Hier alles goed hoor Toine, heb alleen zoooo verschrikkelijk lang geslapen (voor mijn doen dan).

En met jou?

Lijkt er op dat je goed bezig bent.

Meende te lezen dat je nieuwe medicijnen krijgt.

Hoop voor je dat ze goed aanslaan.

In ieder geval neem je zelf het heft weer in handen, lekker trainen, das goed voor een mens.

En je kamer aanpakken, ook hartstikke goed.

Kijk maar uit met die verzamelwoede hoor.

Ben ooit eens twee weken fulltime bezig geweest om een slaapkamer van een vriendin 'op te ruimen'.. de deur kon niet meer dan 10 cm open en de spullen lagen meer dan een meter hoog.

Heeft zo'n indruk op me gemaakt dat ik van de weeromstuit zelf netjes ben geworden.

Jaap, je hebt gelijk, ik laat het 'gat' maar achter me en ga vooruit kijken, hihi.

Wekker in het vervolg maar weer zetten dus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen allemaal, herkenbaar Aicha, de euforie van de eerste weken wordt minder. Dat heb ik ook. Maar ik weet ook dat dat een trigger is, dus ik geef er niet aan toe en denk aan de positieve dingen die er nu zijn. Goed van je dat je baclofen gaat gebruiken, ben benieuwd hoe je je daar bij voelt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen, lieve frummers,

Zo, ik ben weer thuis uit mijn werk. Ik blijf een beetje hangen hier want ik hoefde maar één nachtje. Dan ga ik later slapen omdat ik vannacht ook nog weer moet slapen.

Graag wil ik jullie bedanken voor de opbeurende woorden gisteren naar aanleiding van mijn trek gisteren. Het deed me echt goed te lezen dat jullie om mij geven. Dank jullie wel.

Ik weet waar dat trek vandaan kwam en ik was dolblij dat ik de nachtdienst in moest zodat ik niet kon drinken. Ik weet niet zeker wat er was gebeurd als ik niet hoefde te werken en misschien was het ook wel goed gegaan, ik weet het niet. Wel moet ik dus bezig met het probleem waarom ik die trek kreeg en ik zou niet weten hoe. Nou ja, zoek ik nog uit.

Ik hoop dat het met jullie, mensen die het moeilijk hadden gisteren, goed of beter gaat. Ik noem geen namen want ik ben bang dat ik iemand vergeet. En jullie zijn me lief en dan vind ik het vervelend om iemand niet te noemen. Sorry daarvoor.

Nu eerst even een broodje eten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemorgen Emmaroos,

Wat jammer dat je maar 1 nachtje hoefde te werken. Hoop dat het vandaag beter met je gaat dan gisteren.

Ik lees vandaag wel een beetje mee hier en reageer niet zoveel.

Ik heb slecht nieuws gekregen vanmorgen vroeg en ben niet zo in de stemming. Gaat niet over mijn kids hoor.

Iedereen fijne dag

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...