bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Lieve Josje, dat gaat echt makkelijker worden hoor. Als de tijd langer wordt dat je niet gedronken hebt, heb je ook meer afstand van de drank genomen. Bij mijzelf is het nog niet helemaal weg, en ik vraag me af of dat ooit zal gebeuren, maar het is voor mij veel gemakkelijker om te zien dan andere drinken. Alleen als ik de herinnering aan de kick toe laat, dan krijg ik het moeilijk. Ik kan dan proberen om die herinnering niet verder te laten gaan door me te richten op iets anders of ik kan die herinnering vast houden. In het begin gaat dat moeilijk maar ook daarin krijg ik routine. O Gabs dan moeten we niet vergeten om voor jou ook te zingen hé Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ha Bol , ik probeer maar in kleine stapjes te denken, en inderdaad elke dag niet gedronken maakt de afstand weer iets groter. Dat is mooi gezegd van je. En zeker dit soort avonden, die zijn toch echt lastig voor mij. Zeker omdat ik gisteren al wat labieler en onzeker was van die vrijdagavond waar ik zo op slot zat, en dan nog zo'n avond. Maar ik ben zo blij dat ik het om heb weten te draaien en geen glas wijn heb gepakt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
toine Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 mogge en gedag... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Igor van harte! ga zo door op naar de vogelde maand :light::light::light::light::light: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Bolletje jij schrijft: Alleen als ik de herinnering aan de kick toe laat, dan krijg ik het moeilijk. Ik kan dan proberen om die herinnering niet verder te laten gaan door me te richten op iets anders of ik kan die herinnering vast houden. Ik probeerde me de kick voor te stellen maar kan hem niet vinden! Is dat Het moment wanneer al het harde van het leven/problemen zacht worden? Dat is dan heel kort want heel vlug weet je het niet meer en is het gevaarlijk! Dan slaat de roes om in onwetendheid. Net zo iets als op de punt van een rots naar een mooi uitzicht staan kijken en genieten maar dan door een zuchtje wind in de afgrond storten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Akelei, Ik heb denk ik iets gemist maar jij schrijft; Ik doe mijn best om gewoon te doen, net alsof het forum er nog is. Zo wordt het wel moeilijk. Kan ik. Hebt een goede dag. Wat betekend dat? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Marq hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Maar Josje door die ervaringen om toch niet toe te geven, daar word je sterker van. En natuurlijk voel je je labiel. Vroeger zou je toe gegeven hebben, en het kan best zijn dat je je daardoor nu wat onzeker voelt. "kan ik het wel aan of zo." Je bent bezig om die knop om te draaien. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Een hele goeie morgen Akkie. Hey Miriam, Zou het kunnen zijn dat je al zover afstand genomen hebt van die neg. ervaringen? Of dat je die rotervaringen ver weg geduwd hebt? Die kick niet toe laten uit een stuk zelfbescherming? En dat uitzicht is niet zo mooi als dat jij op dat moment misschien even ziet. Je ziet dat die afgrond heel dicht bij is. En je hoeft ook niet die kick te voelen, kijk naar de rot ervaringen die je mee gemaakt hebt met drank, dat is heel belangrijk. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Goeiemorgen deze morgen allemaal Ja Akelei wat betekend die zin?? Ik mag toch hopen dat je geen zelfmedelijden hebt he:huh: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Moghu Witje. Zo Bol gaat weer even wat doen. Marq proficiat kerel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 W8 ff tant Bol, Hoe heb je geslapen in je nieuwe bed?? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 O Witje. Ja ik heb goed geslapen. Het is wel een stuk harder dan het oude bed, dus ff wennen. Beetje last van m'n rug gehad, maar dat is nu al weer weg. Puck kan er nu met gemak opspringen dus het is wat lager dan het oude bed. maar verder is het erg mooi. Ja joh ik moet gewoon eens een x een nieuw bed kopen. Heb dat nog nooit gedaan dus word het tijd. Maar eens een x kijken in de toekomst:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Originally posted by: bolletjeEen hele goeie morgen Akkie.Hey Miriam,Zou het kunnen zijn dat je al zover afstand genomen hebt van die neg. ervaringen? Of dat je die rotervaringen ver weg geduwd hebt? Die kick niet toe laten uit een stuk zelfbescherming?En dat uitzicht is niet zo mooi als dat jij op dat moment misschien even ziet. Je ziet dat die afgrond heel dicht bij is.En je hoeft ook niet die kick te voelen, kijk naar de rot ervaringen die je mee gemaakt hebt met drank, dat is heel belangrijk.quote> Bolletje;zeker heb ik al enige afstand genomen, gelukkig wel denk ik nu.Het is veel rustiger geworden. Heel veel rustiger..... Maar de rot ervaringen zie ik meteen voor ogen als ik anderen zie drinken.Die ben ik echt niet vergeten.Maar die Kick nee kan ik niet vinden, alleen het monstertje dat zit te wenken. Zie alleen maar ellende! Gelukkig voor mij. Daarom hou ik het vol denk ik! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Myriam9 Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Nou Akelei dat is je dan gelukt;) Alles goed= Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ik heb iets heel stoms gedaan. Ik heb het gas en elecr. verbruik doorgegeven, maar heb het per ongeluk omgedraaid. Dus nu moet ik bijna e500,-- bij betalen. Dit terwijl we een zachte winter, en ik een andere deur heb laten plaatsen. Dus moet ik morgen ff bellen, hoop dat ik het nog kan veranderen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Ohhh was dat t Akelei... pfff nou zeg, dat kun je toch ook zo zeggen:P Nou net wat myriam zegt, we zijn dr hoor, ge zijt niet alleenig Ohh nou, dat zou ik nooit doen, als het niet hoeft bezuinigen op een bed.. Dat kost je je rug idd en daar heb je er maar 1 van hoor tante Bol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Heel herkenbaar hoor Akelei door het stoppen met roken Ik was ook hyper de piep en kon bijna niet slapen. Die onrust is mega irritant idd. Maar goed, het is voor een goeie zaak, dacht ik steeds maar. Want hoe erg moet die bende dan wel niet zijn wat er in een sigaret zit als het je tot al deze nare gevoelens kan brengen... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Pfff Akelei, je bent een wiebeltante.... Eerst voel je je hier alleen, dan komen we je er doorheen sleuren en nu ga je weer weg.... Nee hoor grapje. Erg goeie beslissing om in de actie te gaan Met doen bereik je meer, als met jezelf zielig vinden... Ik wens je veel rust toe vandaag.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Akkie niet slapen breekt zo op. Verschrikkelijk. Ikzelf slik daarvoor amitriptyline. Eigenlijk een A.D. maar ik slaap daar ontzettend goed op en het is niet verslavend, ik kan er zo weer mee stoppen. Heb dan nergens last van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Goedemorgen allemaal. MarQ van harte gefeliciteerd. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Wat zijn jullie stil? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 ER ook goedemorgen, ja het is een beetje stil. Ben mn zondagse soepje aan het koken. En zo even mn vriend zn haar bijknippen. Hoe is het verder? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 Morgus. Igor, je gaat mooi stille voort Josje, goed gedaan! Het concert gisteren met violen en cello's was zo mooi dat ik af en toe met tranen in miin ogen zat. Toen ik mannie later vertelde dat ik zo'n emotionele muts was zei hij dat hij het ook had gehad. Hihi. Het was gewoon mooi, muziek die de ziel aanraakt. Fijne dag allemaal! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 26 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 26 februari 2012 OOk goeiemorgen mensen MarQ van harte met je ve4rjaardag en Igor met je 2 maanden ff samen met die slinger doen in het kader van het recyclen:D :light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon::light::moon: extra lang dan maar, dat weer wel. Ik ga lekker volleyen fijne dag en sterkte voor wie het nodig hebben maar ik lees goeie berichten, dus hopelijk zo weinig mogelijk mensen die moeilijk zitten! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden