Lenie Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Made.... "LIEF".....chapeau!!! XXXXX Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Lieve mensen, ik ga ook mijn mandje opzoeken. Welterusten voor nu of straks. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gunn Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Jaap, Jong(bloed?), slaap wel gozer! Truste. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenie Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 ga ook te bed....truste! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Trusten voor diegenen die gaan slapen. Smikkie, fijne dag morgen. Nance, hoe is het nu met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Truste allemaal ff kijken of dit via mijn mobieltje lukt. Xxx nance Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Trusten Nance:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Goedenavond allen, en weltrusten voor diegene die gaan slapen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Jootje, hoe is het? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Nou, mensen, ik ga zo naar bed. Moet er morgen om 6 uur uit want ik heb een sollicitatiegesprek om 9 uur en daarna gaan we een dagje wellness doen in Almelo. Allemaal een goede nacht en tot misschien morgenavond heel laat. Liefs Em. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Originally posted by: EmmaroosJootje, hoe is het?quote> Daat wel redelijk hoor ER. En met jou.Ik was alvast even mijn tanden aant poetsen, kruip er zo in Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jootje Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Succes morgen met je sollicitatiegesprek, em. Zet hem op zou ik zeggen, en we horen er wel van Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Ook van mij Emmaroos succes morgen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Hee Kirky, Hoe gaat het jongen. Lange tijd niets van je gehoord. Zit je goed in je vel? Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 27 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 27 februari 2012 Jootje en Emmaroos, Welterusten. Ik heb het vandaag weer droog gehouden. Ik moet ook nodig naar bed. Kirk, als je nog antwoordt lees ik het morgen terug. Welterusten allemaal, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Spike, iemand schreef mij ooit: 'Ook demonen willen gehoord worden'. En zo is het. Onderdrukken van gevoelens levert meestal alleen negatieve zaken op. Alle gevoel wil ruimte en alle gevoel is goed. Niet altijd leuk en fijn, zeker niet. Door te luisteren geef je het ruimte en kan je het verwerken. Ik snap dat je je 'valse vriend' mist. Soms kan het ff duren eer de geneugten van het niet drinken zichtbaar worden. Het vraagt moed om alles, het leven, nuchter onder ogen te zien. Herstel is hard werken en houdt niet op als je die eerste laat staan. Dat is soms zwaar, rot, eenzaam en verdrietig. Toch he, toch, ik zou niet terug willen. De schaamte, de schuld, het me zoooo rot en waardeloos voelen, ik wil dat niet meer. En ik hoef dat ook niet meer. Ik wens je kalmte, moed en wijsheid. En wellicht een nieuw kameraadje? Take care bikkel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden