BamBam Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Worden jullie ook zo moe van al die inlognamen en wachtwoorden. Ben ik t spul weer kwijt voor mn ziekenfonds. Kan ik pas morgen weer proberen.......Ik probeer meestal voor van alles hetzelfde te nemen maar deze x dus blijkbaar wat anders ingevuld. Nou ja, het zijn geen halszaken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Dank voor jullie reacties:present: Fijn dat er mensen meeleven. Zo nu snel douchen en met de hond naar buiten, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Suiker, ik weet dat het een probleem kan zijn. Maar...denk je dat als je het ECHT wilt en op de bodem zit je niet een oplossing zou kunnen vinden? Of een betalingsregeling zou kunnen treffen? Ik weet echt wel dat het grote gevolgen gaat hebben en de overlast, ook op straat, zal toenemen. Het si een maatregel waarvan ik verwacht dat die op termijn weer erg veel geld zal kosten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ja Bambam, dat word ik ook. Ik ben nu een lijstje aan het maken met alle gebruikersnamen en wachtwoorden. Het is misschien een heel raar idee, maar onlangs is er een bekende van mij overleden waar ik mee gelinked ben. En hij staat er nog steeds op.. Als niemand de codes heeft, blijft het profiel ws. altijd erop staan. Vind ik zo'n raar idee. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ik gebruik niet overal dezelfde wachtwoorden voor. Als je inloggegevens bekend worden dan heeft iedereen vrij spel. Gewoon even opschrijven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Aan de andere kant, je leeft dus gewoon voort ofzo. Zo nu echt weg, tot later. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ja maar als je ze opschrijft en ze vallen in verkeerde handen is het ook niet goed. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Originally p:)osted by: BamBamJa maar als je ze opschrijft en ze vallen in verkeerde handen is het ook niet goed.quote> Dan maar goed uit je hoofd leren he.Tip. gebruik ook geen wachtwoorden met namen van je kinderen, huisdieren ed van jezelf. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Hannah, moet dat nou weer zo? 'Ik heb je zoveel tips gedaan via pb'. A; welke tips moeten via pb en kunnen niet gewoon op de draad. En B; als ik iemand een tip doe en deze doet er niets mee mag ik me verontwaardigd voelen? C: waarom voel je de behoefte op de draad te schrijven dat je pb contact hebt gehad met iemand? En dat is ook een algemene vraag hoor. Wat is daar zo belangrijk aan? Zo van; kijk mij es privé contact hebben? Of zoiets. Ik bedoel dit absoluut niet lullig maar vraag me dit af. Ik denk altijd aan nieuwelingen die hier een gevoel van kunnen krijgen dat iedereen iedereen kent. Buitengesloten voelen en dat is niet fijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Kee Hannah, tanx voor de tip van de mail, das een goeie. Ga ik doen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Originally posted by: Suikertje Originally p:)osted by: BamBamJa maar als je ze opschrijft en ze vallen in verkeerde handen is het ook niet goed.quote> Dan maar goed uit je hoofd leren he.Tip. gebruik ook geen wachtwoorden met namen van je kinderen, huisdieren ed van jezelf. BB say:ohoh Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Das fijn Akelei. Niet slapen kan rare dingen met zich meebrengen. Iss nie goe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Dank Hannah voor je antwoord. Maar het is toch niet zo dat als iemand de tips naast zich neerlegt ik me daar verontwaardigd/afgewezen/vervelend? of whatever over ga voelen. Hulp is toch vrijblijvend? Of toch niet? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antoinnette Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Originally posted by: akeleiIk zie dat de eigen bijdrage al besproken is. Als ik me loeidriftig wil maken ( niet gewoon kwaad hè) denk daar eens goed overen presto ! quote> Eerst maar koffie drinken:) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Hannah, ik geloof dat dat een erg slechte tip is van die E-mail vol met wachtwoorden en gebruikersnamen. Dat zou ik niet doen. Zeker bank en DigiD wachtwoorden niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Dat kan namelijk betekenen dat jouw gegevens op allemaal computers (servers) overal ter wereld staan. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Verwijderen en uitprinten, of eigenlijk andersom. En als je overleden bent krijgen nabestaanden een overlijdensakte. Daar kunnen ze dan volgens mij allerlei belangrijke dingen mee regelen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jan1000 Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Ik bewaar alles in een map "voor nabestaanden" aangezien Jaap zijn opmerking juist is. Zeker nu ik gezien heb dat men mijn wachtwoord kan achterhalen! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Wouw wat netjes Jan. Ik ken een verhaal van iemand die penningmeester was van een kaartclub. Er was alleen maar een kas. Het kasboek was er wel, maar het geld niet. Nooit gevonden. Dus er moet ergens nog een paarhonderd gulden liggen op zolder of in een vergeten la met dubbele bodem. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Goeiemorgen allemaal! @Emmaroos: je hebt je sollicitatiegesprek nu achter de rug, hoop toch zo dat het goed gegaan is, en nu dan lekker in die wellness in Almelo! Ik wou dat ik er ook zat....heerlijk! @Josje: wens jou ook veel succes met je evt. baan deze week! @ Jan: hoop ook op een opdracht voor jou.... @Lytse: bedankt voor je reactie gisteren, ben nu inderdaad bezig om te bedenken waar ik me zoal mee bezig kan houden deze week om triggers te voorkomen. @ Spike en Gunn: veel sterkte. En natuurlijk ook sterkte en kracht voor ieder die het hier nodig heeft! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
simonis Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Hoi iedereen, Nu effe tijd om iets te posten. Gisterenavond "no booz", wel een beetje kribbig en onrustig, maar heb het gehaald! Heb heel wat dingen uit de hoek gehaald om te doen, om bezig te blijven. Op naar avond 2. Groetjes, Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bolletje Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Nou Simonis dat is knap werk hoor. en dat wordt, naarmate je langer adb. bent, wat gemakkelijker dat zal je zelf merken. En vanavond ga je het ook halen hoor, zeker weten. Mocht je het erg moeilijk krijgen kun je altijd op het forum terecht. En mocht het zijn dat we je niet horen, dan gewoon HEEL HARD SCHREEUWEN;) Ik ben terug van boodschappen doen en hoorde dat de vader van mijn beste vriendin een einde aan z'n leven gemaakt heeft. Was ongeneeslijk ziek. Ben er van geschrokken, maar m'n dag is toch weer helemaal goed nadat ik m'n h.a. gezien had. Mensen hij zwaaide naar me en ik had net m'n nieuwe bril gehaald dus kon het heel duidelijk zien. M'n dag kan nu niet meer kapot. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Goedemorgen frummels (kan nog net), Heb me vanochtend eerst nog maar eens omgedraaid. Heb en had erg veel moeite om te ontspannen, dat lukt maar niet ook al zit ik op de bank te lezen of kijk ik tv. Heel vervelend. Vanochtend was het prima dus daar wilde ik even langer van genieten. Lekker later begonnen, er was nogal wat verkeerschaos dus ik hoefde niet te vragen of iedereen zonder mijn aanwezigheid de brutaliteit had om maar vast te beginnen:D Meld me droog af voor gisteren en weer aan voor het dagpact: DAGPACT: Albert Lytse Travel Hannah, blij te zien dat je weer aan het front bent. Josje, het zou geweldig zijn als je voor deze baan aangenomen bent. Hoop dat het zo is, dat is dan een grote zorg minder. Emmaroos lekker naar de welness. Dat zal wel een fijne dag worden. Ik zwoeg wel door hoor voor mezelf en het vaderland;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Travel Geplaatst 28 februari 2012 Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Love is in the air bij Bolletje. Simonis, frater of zuster?, meld je aan bij het dagpact. Is een goeie stok achter de deur. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 28 februari 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 28 februari 2012 Hij liep zomaar "los" op straat Bolll Goed dat j net je bril op had , anders had je Hans aan moeten gaan klagen ps gewone kranen hier geen probleem hoor, maar ken je die kraan bij jou niet met klempakkingen vastzetten dan??? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden