Spring naar bijdragen

Donderdag 1 maart


Lenie

Aanbevolen berichten

  • Antwoorden 313
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Originally posted by: Josje
Ik word nu wel onrustig Emma, krijg de neiging te bellen, maar probeer het maar weer los te laten. Het zit echt wel goed, maar inderdaad zolang je niets getekend hebt, is het nog onzeker:present:quote>


De postbode is geweest, geen contract nog en ook de neiging om te bellen.
Maar mijn man zegt, je hebt dinsdag pas het gesprek gehad, gun hun even tijd, niet bellen, afwachten.
Ik ben alleen nerveus, zie altijd apen en beren, hahaha.

Wel bracht de postbode een rouwkaart. Een tante van mij is overleden, heb 3 weken geleden nog met haar gebeld en toen vroeg ze of ik een keer langs kwam.
Te laat:(
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Emma:present:, wat nodig is, is lef.

B) Dat je gebeld hebt, nu weet je het zeker.

Nog meer gebak mensen!

Ik denk dat ik vanavond mijn crosstrainer nog maar eens ga teisteren;)

Word dikker in plaats van dunner.

Dat klopt niet want ik krijg al een tijd gemiddeld zo'n 2000 a 3000 calorieën minder binnen per week (en dan reken ik 500 kcal per fles).

Dat wordt een corrigerend badpak van de zomer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

mag van mij zomer worden,

vind het nog koud...

gaan we nog iets leuks doen vandaag?

ga zo trainen enzo

onderstaand qoute van jim morrison

zo waar......

That’s what real love amounts to- letting a person be what he really is. Most people love you for who you pretend to be. To keep their love, you keep pretending- performing. You get to love your pretence. It’s true, we’re locked in an image, an act

Friends can help each other. A true friend is someone who lets you have total freedom to be yourself-and especially to feel. Or, not feel. Whatever you happen to be feeling at the moment is fine with them. That’s what real love amounts to-letting a person be what he really is.

The most important kind of freedom is to be what you really are. You trade in your reality for a role. You trade in your sense for an act. You give up your ability to feel, and in exchange, put on a mask. There can’t be any large-scale revolution until there’s a personal revolution, on and individual level. It’s got to happen inside first. You can take away a man’s political freedom and you won’t hurt him- unless you take away his freedom to feel. That can destroy him. That kind of freedom can’t be granted. Nobody can win it for you.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoi allen,

Fleurtje een vol jaar drankvrij, dat is een pluim waard.

Er zijn geen pluimen, dus een :present:

Het is mooi maatwerk wat je hebt verricht.

En zeg nu zelf; dadoddenichedochtei.

Een groet en bouw een lekker Colafeessie.

En ook een rookstoppert. Het moet niet gekker worden.:)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Fleurtje, kanjer!!!!!!!!!!!!!

Wat is je rekeningnummer, maak ik een euro aan je over

voor je 1 jaar...:D

Meid, dank je wel voor je verhalen, je postings, je ontploffingen,

je humor, dat je ons deel laat zijn van je leerprocessen.

Ik vind het geweldig.

Rudy zou zeggen;'Doe stille voort'.

Maar soms nog wel een beetje lawaai maken he.

Ga goed allen, fijne dag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

;)

the doors, jim morrison....

nog een paar quotes

i offer images — I conjure memories of freedom that can still be reached — like the Doors, right? But we can only open the doors, we can’t drag people through. I can’t free them unless they want to be free. Maybe primitive people have less bullshit to let go of, to give up. A person has to be willing to give up everything — not just wealth. All the bullshit that he’s been taught — all society’s brainwashing. You have to let go of all that to get to the other side. Most people aren’t willing to do that.

When you make peace with authority, you become authority.if my poetry aims to achieve anything, it’s to deliver people from the limited ways in which they see and feel

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen

Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten

Account aanmaken

Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!

Registreer een nieuw account

Aanmelden

Ben je al lid? Meld je hier aan.

Nu aanmelden

×
×
  • Nieuwe aanmaken...