nancy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Niet rokje , maar ROK tot de enkels, die mogen ook niet gezien worden Tine: ook jij nog van harte gefeliciteerd met je maand! :present::present::present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kate Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Precies. Heb er zo,n hekel aan als ze me op vrije dagen bellen. Maar het is aan mij om wel of niet aan die waanzin mee te doen. Vind mijn vrije dag veel te fijn. Opgeklopte wereld vaak, dat werk. Alles draait om de klanten en omzet. Nou bij mij niet. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Voor mij hoeft het niet hoor Hannah. Ik stop niet om knap gevonden te worden, ik stop om niet meer te hoeven doen wat ik eigenlijk niet wil. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Goedemorgen, Fleurtje, gefeliciteerd met je 1 jaar, supergoed van je:sun: Anders, gefeliciteerd met je verjaardag, fijne dag.:musicnote: Lenie, heb je nog wel wat kunnen slapen? Josje, heb je al wat gehoord? Spannend he! Ik zit ook op de postbode te wachten, zodra het contract getekend is, voel ik me echt zeker. Ik vergeet iets of iemand, kan er niet opkomen, komt zo wel denk ik. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 En dat is het waard Koh, En mijn ervaring is dat na een tijdje het niet meer zo'n issue is als alcohol. Ik denk dat het komt omdat de werkelijke beloning van een peuk zo goed als nihil is. Eigenlijk rook je enkel om de ontwenningsverschijnselen te onderdrukken. En die ontwenningsverschijnselen waren bij mij dan weer heftiger dan bij alcohol. Geen haar op mijn hoofd die overweegt een peuk op te steken, met bier ben ik daar nog lang zo zeker niet van. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Originally posted by: KohtjeVoor mij hoeft het niet hoor Hannah. Ik stop niet om knap gevonden te worden, ik stop om niet meer te hoeven doen wat ik eigenlijk niet wil.quote> Neem me niet kwalijk dat ik jullie even stoor tijdens jullie gesprek, maar wat zeg je dit goed, Koh, " ik stop om niet meer te hoeven doen wat ik eigenlijk niet wil"...Heb deze quote in m'n agenda opgeschreven...Bedankt. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Nancy, hoe is het vandaag met je? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Maar Hannah, het is toch niet heel aardig van je om iemand die net stopt met roken even de draak mee te steken. Dan mag je weerwoord verwachten. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Originally posted by: Hannah1(kreeg het er net uit)quote> is dit een compliment of een zware bevalling? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Nou Han Mijn ogen rolde net zowat uit mn hoofd hoor toen ik jou compliment las. Ik dacht nog: wats met Hannah kebeurt:D Ik vind t leuk!! Neem m graag van je aan Dank je wel Hannah Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
dhen Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Fleur, feli, een jaar en wat voor een jaar, je zet vaart achter alles :present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Originally posted by: nancyHeb deze quote in m'n agenda opgeschreven...Bedankt.quote> Zulke kadootjes zijn hier op het forum vaak te vinden, Nancy. Ik heb er m'n voordeel mee gedaan en doe dat nog regelmatig. Er zit misschien veel "onzin" in een dagdraad, maar daartussen ook veel "zin". En ik zie regelmatig veel zinnigs in onzin.. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Hannah, is ook niet leuk, vind ik als je iemand een compliment geeft en er wordt dan zo gereageerd. Snap jou wel. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gaby Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ik stop niet om knap gevonden te worden, ik stop om niet meer te hoeven doen wat ik eigenlijk niet wil. Koh wat een geweldige zin! Ik plak 'm op mijn koelkast Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Heeft soms ook te maken met soort humor denk ik Hannah Wij zitten vaak wel op 1 lijn Niet iedereen heeft dezelfde soort humor. en das maar goed ook, want anders zou t puur saai worden hier en ook in t dagelijks leven Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kohtje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Hannah, ik vind je tóch lief. Ik kan je soms niet helemaal volgen, maar dat ligt aan mij. Ik weet wel dat je goed van hart bent. Dank je wel voor je compliment!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jaap Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ja, Als je mij zou begroeten met: "He, daar heb je die geheelonthouder weer, griezel." Dan zou ik daar niet blij mee zijn. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
meiske Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Goedenmorgen All Hannah je toverd een glimlach hier bij mij:D om je uitlating Fleurrrrrrrrr Van Harte meis met je èèn jaar ADB:musicnote: Anders gefeliciteerd met je verjaardag:moon: Met een lieve knuffff voor all van mij;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Emmaroos: ja, eigenlijk heel erg goed. Op af en toe een dippertje na, maar ja, die heeft iedereen wel. Ik durf het hier bijna niet te vermelden, maar het gaat echt goed. Zonder pillen, sigaretten en drank, héél onwennig, maar lichamelijk erg prettig. Ben alleen wel erg bang voor een terugval, heb dat al zo vaak meegemaakt. Ik ben dus wel erg wiebelig, eerlijk is eerlijk, makkelijk is anders. Maar feitelijk is daar geen aanleiding voor. 't Zit dus gewoon tussen mijn oren. En jij: een baan! Wat goed! En wat leuk dat je af en toe in het Gronings schrijft, ik ben daar geboren, woon er niet, maar hoor het zo graag! M'n familie is nu grotendeels afgezakt naar Drenthe, wonen ook allemaal práchtig, kunnen we hier in de Randstad nog een puntje aan zuigen. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Originally posted by: KohtjeHannah, ik vind je tóch lief. Ik kan je soms niet helemaal volgen, maar dat ligt aan mij. Ik weet wel dat je goed van hart bent.Dank je wel voor je compliment!!quote> Kijk, zo kan het ook!!!! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Gaat ze vast bij jou ook niet doen Jaap;) Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Voor Hannah speciaal oldies but goodies Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 As doe die prettig vuilst mit een beetje Grunniger woord'n den wil ik wel eev'm ien dialect proat'n mit die heur. Bin blied das't die een beetje beter vuilst. Goa der veur!! Kriegst van mie een smokje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Josje Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Ik word nu wel onrustig Emma, krijg de neiging te bellen, maar probeer het maar weer los te laten. Het zit echt wel goed, maar inderdaad zolang je niets getekend hebt, is het nog onzeker:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nancy Geplaatst 1 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 1 maart 2012 Hahahahahahahahhahahahahhahahahah, dank je wel Emmaroos! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden