bolletje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Spikie maar is het mogelijk dat je die slagkracht weer wat sterker kan laten worden. b.v. door sporten of zo? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 goeienavond ik heb van de week een crosstrainer gekocht gisterenavond even een paar minuten gedaan ..meer lukte niet heel de nacht wakker gelegen..alles deed me zeer vanmorgen weer erop 3 minuten toen was ik helemaal door weekt me hart sloeg op hol en alles werdt zwart schrok me rot..de rest van de dag zo lamlendig en duizelig ga er voorlopig niet meer op...heb last van hartritmestoornissen moet donderdag naar de fysio ...misschien dat zij weet hoe ik het rustig moet opbouwen want dit was echt eng Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 staat allemaal goed lig echt aan mijn...ook maar even een hartslag meter kopen dacht echt op dat moment dat het gebeurt was..3 minuten wat is dat nou me kind van 8 houd het langer vol Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Easy does it Snoepie! Rook je veel? Maar idd, wellicht ff overleggen en heeeel rustig opbouwe. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 raar eigenlijk hoor..je drinkt niet meer en dan je eigen zo slecht voelen toen ik nog dronk had ik echt veel meer conditie ging ik veel later naar bed..en deed ik ook veel meer op een dag Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 ik heb last van hartritme stoornissen en slik daar betablokkers voor maar dan heb ik er nog last van..wel mnder moet in mei weer terug naar de cardioloog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 ik ga het eerst donderdag wel eens aan de fysio vragen zij zou het ook wel weten eet smakelijk coco Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
snoepje Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 fibo ze verlagen je hartritme inderdaad maar daar moet toch bij te sporten zijn..dat lijkt me toch alleen maar goed ik dacht ..ik ga dat gewoon elke dag even een half uurtje doen Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Snoep; een cross-trainer is best een heftig apparaat hoor. is er geen gebruiksaanwijzing met een opbouwprogramma? Ik weet dat je meestal handmatig kunt instellen en dan bijv. op tijd en laag niveau starten. 3 min. is een prima starttijd voor de eerste 3 dagen, het niveau zo laag mogelijk. Als het je nog zwaar valt, dan beginnen met buiten wandelen elke dag 20 min. Dan bouw je konditie en sterke longen op en je bent nog lekker buiten ook:rose: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AlbertRemmo Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Hoi allemaal, Vandaag mijn huis weer aan kant gemaakt nu even bankhangen en dan naar bed fijne avond nog of truste:lips: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Goedeavond luitjes, kom even binnenwippen. Net de laatste berichten gelezen en verder nog niks. Snoep, ik heb die crosstrainer jaren gehaat.... Kon aardig mijn weg vinden op de loopband en zo. Maar binnen vijf minuten op die crosstrainer was ik helemaal lens en stuk. Na een jaar of 7 sportschool onderhand kan ik het ook wel vinden met de crosstrainer. Maar inderdaad..... het is een killer... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
witte Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Ongetraint vd week 12 minuten op de crosstrainer Ik vond t niet slecht van mezelf Goeieavond allemaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 ja baas boven baas he die Witte hoest met jou dan kanjer? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Originally posted by: spikewat ik nu doe is optelsommetjes maken;roken tast tandvlees aan...speeksel is belangrijkste eerste afweermaar ook aangetast,hart... pff doodeng...en nog slechte doorbloeding door het roken,vale huid,vieze smaaketc etc etc....en dan heb ik het nog niet over de longenen al het geld....quote> Pffff, tuurlijk weet ik het. En ja, ik wil stoppen voor de zoveelste keer. Maarrrrrrr, ben eindelijk op een gewicht gekomen dat voor mij acceptabel is. En ik weet dat ik als ik stop met roken minstens een 'paar' kilo aan ga komen, dus ik wil nog ff doorgaan met afvallen eerst om die klap op te kunnen vangen.Weet maar al te goed dat ik anders binnen de kortste keren weer ga roken om 'eerst maar weer even op gewicht te kunnen komen' , hoe krom kun je denken. Maar ohohohoh... ik ga stoppen hoor. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Volhouden Alelei. En proberen het 'extra' eten te vermijden. Echt hartstikke goed van je, dikke pluim Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Hallo Akelei, Ik ben er ook weer. Ook meestal op een moment dat er veel mensen uitgelogd zijn. Dat is de reële wereld. Het is niet anders. Gelukkig heb ik geen verslaving voor roken opgebouwd, want als ik jou zo hoor is dat misschien nog wel lastiger dan niet drinken. Sterkte ermee. @ Bol, Vreselijk als je je eigen vader zo moet vinden. En dan je huisarts. We maken allemaal grapjes over jou en je HA, maar nu gaat hij weg .... Zal niet meevallen. Het duurt (bij mij dan) toch een tijd voordat je een vertrouwensband met zo iemand opbouwt. Misschien is het een leuke, knappe hunk, maar daar ga je liever niet naar toe met bijv. aambeien! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Nou, het is weer stil op het forum. Ik ga ook maar eens bankhangen. Tot later. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Akelei, ik las ooit dat Boris becker in zijn topjaren aan 3 dingen ernstig verslaafd was. Dat heeft me goed de ogen geopend, want ik dacht altijd dat zolang ik goed sportte het wel meeviel. Toen ik stopte werd mijn concentratie beter, en mijn konditie slechter. maar dat werd al snel beter en nu ben ik weer op het niveau van 15 jaar (!!!) geleden. Zowel fysiek als geestelijk, maar dat met wat extra wijsheid en mildheid als extraatje. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Boooiiiinnnnngggg!!!!! journaal Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Originally posted by: LytseNou, het is weer stil op het forum. Ik ga ook maar eens bankhangen. Tot later.Lytse.quote> Tsja, ik was er wel hoor Lytse, maar ja... Ik ga ook nog even wat anders doen denk ik dan maar.Fijne avond nog Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Originally posted by: jane4 maar dat met wat extra wijsheid en mildheid als extraatje.quote> En met een heel nieuw eigen plekkie toch Jane?En ook weer internet zoals het zou moeten zijn geloof ik..heerlijk voor je. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yvonne Geplaatst 3 maart 2012 Auteur Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 En inderdaad heeeeel stilletjes, ik sluip ook heel stilletjes weg maar. 3 op een rij geloof ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Fibo niets ten nadele van jou standpunt maar ik hou me liever aan de gedachte vast dat woorden kwetsen en niet mensen. Waarom? Vaak wordt het mens-zijn be-of veroordeeld maar in feite gaat het om zijn gedrag. Woorden beïnvloeden min of meer gedragspatroon. Het eerste is pijnlijk en verdrietig, het laatste een kwestie van gedrag corrigeren. Het eerste geeft aan mensen het gevoel niet te deugen. Het laatste een gevoel er nog steeds bij te horen. Ik koppel die twee liever los van elkaar, omdat ik anders niet meer kan geloven in de van nature aanwezige goedheid in de mens. Ik loop vast als ik dat niet doe en blijf achter met het beeld van vroeger over mensen als zijnde onbetrouwbaar, hardvochtig,wreed, dictators en manipulators. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 De onmatigheid voedde mijn verslaving. Altijd overal twee van willen. Nog steeds heb ik van alles twee. Soms praktisch maar vaak onnodig. Het werk dat ik deed maskeerde mijn onmatigheid een beetje. Nog steeds raak ik lichtelijk in paniek als ik niet van ieder product 2 in de kelder heb staan. Ik ben ook een 'beetje' dwangmatig aangelegd. Alles heeft een vaste plaats. Ik word allang niet meer zo kwaad als vroeger wanneer de tv gids op de verkeerde plaats ligt op tafel. Maar toch, vroeger maakte ik andere mensen verantwoordelijk voor mijn dwang neurose. Toen nog een reden om te gaan drinken. Gelukkig is er veel verandert in mijn leven. Ten goede van mij en mensen om mij heen. Van onuitstaanbaar tot beminnelijk mens. Hoera ik deug. Doe stille voort. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rudy Geplaatst 3 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 3 maart 2012 Allemaal aan de beeldbuis gekluisterd. Dan trek ik de deur stillekes achter mij dicht. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden