Ans Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Hee Spike, Prima hier. De laatste weken me vooral beziggehouden met mezelf afleiden van afkickverschijnselen stoppen met roken. Ben weinig hier geweest, af en toe op rookdraadje dat wel. Geloof dat ik het ergste nu achter de rug heb. Ben de moordneigingen voorbij, zeg maar:D Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Spike, ik was ff met een andere aansluiting bezig; van 12-17 uur erover gedaan mn nieuwe sauna uit te pakken en in elkaar te zetten, maar hij doet het heerlijk en ik koim er net uit. Mag nog een paar uur werken zo, en vond dat ik mn beloning wel tussendoor kon nemen vast. heerlijk hoor, maar wat een klus. Foute bevestigingspunten en een schema in het chinees en slecht Engels. Die ook nog hele andere dingen liet zien op de foto. En de kleurentherapie hebben we niet kunnen ontdekken dus. Mn broer had wel een beetje Toine neigingen denk ik, die is er nog steeds niet tevreden over. maar ik wel gelukkig. En hier regende het dus fietsen was hier vast niet zo'n feest als bij jullie up North. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
fleurtje Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Ik ging stoppen On a roll... Ik ga wiggelen en waggelen Laters Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Fleur, Relax van Frank Goes... gaat idd over sex Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Diesel Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Nou ff binnenvliegen hier, klinkt alsof veel hier een fijne dag hebben gehad, tot nu toe. Nou Jopie snap dat huisje heel goed zeg, jammer dat niet door ging zeg. Nou als Kirky meeleest , top wedstrijd van Twente zeg , blijven zo goed in de runn bovenin. Zo lekker lasagna hier, dan morgen op z'n best Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ans Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Spike, Als het moment komt dan stop je wel. Bij mij speelde het een tijdje op de achtergrond en ineens pats-boem stoppen. Ik hoop wel dat deze twee weken me heel goed in 't geheugen gegrift blijven bij toekomstige cravings... Ik ga er weer van tussen. Le Woef moet naar buiten. Fijne avond nog allemaal:present: Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Spike; je MAG nog:D en Ans toppie hoor en leven alle anderen nog? na je moordneigingen dus? Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Akelei komt goed idd niet opgeven dus je kunt het meis! Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lady jane Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 op die sigaret na () sounds and looks good wel gouwe ouwe die Nina maar nog steeds een van mn favorieten en nu aan het werk fijne avond Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Toine, Wat ben ik blij dat ik niet van voetbal houd. Mijn man gelukkig ook niet! Hoera! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Spike en Jopie, Wat fijn dat jullie zo lekker gefietst hebben. Het voorjaar komt er echt aan! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Akelei, Dat verdriet kan je zomaar ineens overvallen. Laat maar komen. Uiteindelijk blijven de goede herinneringen over. Ik heb ook last van depressies, dus ik denk dat ik je gevoel begrijp. We moeten er doorheen! Verder ga je hartstikke goed, dus je mag echt trots op jezelf zijn. Een beetje tegenwicht voor dat andere gevoel. veel liefs, Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Ja Jopie, Donderdagavond is het pas echt zeker, maar ik verheug me al enorm. Politieke vluchteling, gefolterd in de gevangenis, alle familie overleden aan malaria, dus alleen op de wereld. Ik heb hem maar "geadopteerd". Weet je wat het gekke was: ik ontmoette hem en hij is erg bang voor honden. Mijn hond ging spontaan aan zijn voeten liggen! Voor mij echt een goed teken. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Wat heerlijk Lytse dat je pleegzoon komt:sun: Fijn gefietst dus, Jopie, mooi. Ja ik had ook al bij wie missen we om Ya gevraagd. oa. Wat bedoel je met de 14e? Wij zijn vanmiddag op verjaardagsvisite geweest ipv vanavond. Zo heb ik het wat rustiger vanavond. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Emmaroos, Morgen aan het werk! Wel een beetje eng, maar wat zal je blij zijn. Veel succes meis! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Heel eng maar heel veel zin. Nieuwe collega"s, zouden ze wel aardig zijn? Zouden ze mij wel leuk vinden? Enzenz Allemaal muizenissen in mijn hoofd. Vandaag nog even heen gereden om te kijken hoe lang ik er over doe, kon niet zien waar personeel moet parkeren, komt wel goed maar toch.....:$ Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Natuurlijk komt het goed! Ze zijn allemaal blij dat jij hun team komt versterken! Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lytse Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Roos, ik ga nog even bankhangen. Later log ik wel weer in. Relax vanavond. De mens lijdt het meest door het lijden dat hij vreest .....enz. Lytse. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Madelief Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Lytse, dat is fijn zeg! Maar wat een ellende heeft je pleegkind meegemaakt! Te erg voor woorden. Hij zal bij jou wel een veilig plekje vinden denk ik zomaar. Roos, doet je arm het nog? Werkse morgen he? Het gaat je lukken! Akelei, ik herken dat gemis en het verdriet heel goed. Het is alweer ruim 18 jaar geleden toen ze overleed, maar toch. Het kan je zo overvallen. Knap dat je niet zwicht in je depressie, maar stug doorgaat! Zelf voel ik me de hele dag al lamlendig met hoofdpijn erbij. Ik ga mijn tijd uitzitten, ik wil niet te vroeg mn bed inrollen want dan zit ik hier vannacht in mn uppie wakker te zijn. Maar 3 nachten slecht en heel kort slapen gaat je opbreken. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Jopie en Lytse, jullie zijn schatten van de bovenste plank. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Madelief, hahaha, ja hij doet het nog maar hij is kobalt blauw. Fibo, ooooooooohhhhhh, ja dan is er plek zat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Mooi Jopie. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Emmaroos Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Mooi geschreven Jopie, wat een groei is dat. Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
BamBam Geplaatst 4 maart 2012 Rapport Share Geplaatst 4 maart 2012 Nee mooi niet maar mooi geschreven. Maar dat begreep je al, begrijp ik... Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of meld je aan om een opmerking te plaatsen
Je moet lid zijn om een opmerking achter te kunnen laten
Account aanmaken
Maak een account aan in onze gemeenschap. Het is makkelijk!
Registreer een nieuw accountAanmelden
Ben je al lid? Meld je hier aan.
Nu aanmelden